Stowarzyszenie Prawa Zamówień Publicznych oraz
wydawnictwo Wiedza i Praktyka
zapraszają na debatę:
Wydarzenie odbędzie się 29 marca 2022 r.
w godz. 10:00 – 12:00
bezpłatny udział
„Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w czasie pandemii oraz nadzwyczajnego wzrostu cen i kosztów – bariery i możliwości ich usunięcia”
O KONFERENCJI
Udzielanie i wykonywanie zamówień publicznych w szczególnych warunkach związanych z pandemią COVID-19 oraz nadzwyczajnego wzrostu cen i kosztów ich realizacji stwarza ogromne wyzwania nawet dla najbardziej doświadczonych uczestników rynku zamówień publicznych. Do tego dochodzą regulacje nowej ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz specyficzne rozwiązania prawne kolejnych Tarcz Antykryzysowych, które wymusiła pandemia COVID-19.Zaproszeni do udziału w debacie przedstawiciele instytucji publicznych, zamawiających i wykonawców, eksperci i praktycy będą dyskutować o problemach związanych z dostosowaniem umów zawartych w reżimie zamówień publicznych do zmieniających się okoliczności.
Zachęcamy Państwa do uczestnictwa w tym wydarzeniu i mamy nadzieję, że dyskusja dotycząca poniższych zagadnień będzie przyczynkiem do szerszej debaty na temat praktyki stosowania dostępnych rozwiązań prawnych oraz ich ewentualnych zmian:
ZAPEWNIAMY:
PROGRAM
9:00 - 9:10
Przywitanie uczestników
9:10 - 10:10
Cele Unii Europejskiej a aktualne działania Polski na rzecz ochrony środowiska
10:10 - 10:25
Przerwa
10:25 - 11:25
System finasowania ochrony środowiska - źródła zewnętrzne i wewnętrzne , warunki, kwoty
11:25 - 11:40
Przerwa
11:40 - 12:40
Oczekiwania a możliwości wykonania - Dyrektywa ROP
12:40 - 13:10
Przerwa
13:10 - 14:10
Inwestycje w ochronę środowiska w czasach taksonomii
14:10 - 14:25
Przerwa
14:25-15:25
Wszystkie strony Zielonego Ładu
PRELEGENCI
Aleksandra Baranowska-Górecka
Agnieszka Bonikowska
radca prawny w Kancelarii Prawnej SDZLEGAL SCHINDHELM we Wrocławiu; specjalistka z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych. Autorka publikacji internetowych w Systemie Informacji Prawnej Lex (współpraca z Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.), a także publikacji z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych w ogólnopolskich dziennikach takich jak Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Kadry i Płace w Administracji, ABI Expert, Pracownik Samorządowy, a także współautorka publikacji książkowej : „Rozwiązywanie umów o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika” . Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z prawa pracy, a także ochrony danych osobowych dla przedsiębiorców z różnych branż. Aktualnie doradza spółkom polskim i zagranicznym w obszarze prawa pracy i ochrony danych osobowych. Z sukcesami reprezentuje przedsiębiorców przez sądami pracy, Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jest radcą prawnym w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy Sp. j. (SDZLEGAL SCHINDHELM). we Wrocławiu. Wspiera klientów w ich bieżącej działalności w zakresie prawa pracy i działy HR w wyzwaniach związanych z funkcjonowaniem organizacji w duchu compliance, w szczególności w zakresie pracy zdalnej, elastycznych form zatrudnienia i budowania świadomości prawnej pracowników i pracodawców. Przygotowuje projekty umów o pracę, umów o zakazie konkurencji, innych dodatkowych dokumentów na potrzeby umów o pracę oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Jest autorem licznych artykułów z zakresu prawa pracy oraz transgranicznego zatrudnienia na terenie Unii Europejskiej.
Jest adwokatem w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy Sp. j. (SDZLEGAL SCHINDHELM). Jest autorem licznych publikacji z zakresu prawa pracy i współpracuje w tym zakresie z Rzeczpospolitą. W zakresie prawa pracy doradza głównie przedsiębiorstwom z udziałem kapitału zagranicznego. Zastępuje także swoich Klientów w sporach sądowych z zakresu prawa pracy oraz wspiera Klientów w sprawach z zakresu BHP.
radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM
Katarzyna Gospodarowicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju.
Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.
Jest radcą prawnym z 13-letnim doświadczeniem w zawodzie i partnerem w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy Sp. j. (SDZLEGAL SCHINDHELM). W ramach Kancelarii kieruje zespołem prawa procesowego w dziale prawa pracy i z sukcesami reprezentuje pracodawców oraz pracowników przed sądami prawa pracy, organami kontroli. Jest autorką/współautorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy m.in. w Dzienniku Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Kadry i Płace w Administracji, Pracownik Samorządowy, autorką odpowiedzi na pytania w Systemie Informacji Prawnej Lex, a także współautorką książki : „Rozwiązywanie umów o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika” .
radca prawny od 2002 r., partner kierujący działem prawa pracy w Kancelarii Prawnej SDZLEGAL SCHINDHELM działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm. W ramach swojej specjalizacji z zakresu prawa pracy Wojciech Zając zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając zajmuje się również przygotowywaniem projektów umów o pracę, umów zawieranych z członkami zarządu oraz menadżerami, umów o zakazie konkurencji oraz przygotowywaniem innych dokumentów z zakresu prawa pracy. Wojciech Zając doradza również w zakresie delegowania pracowników oraz zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Wspiera klientów w toku postępowań administracyjnych dotyczących naruszeń prawa pracy oraz w kwestiach związanych z odpowiedzialnością na gruncie prawa pracy. Pełni także rolę rzecznika pracowników w zakresie ochrony przed niepożądanymi zjawiskami w miejscu pracy (nierówne traktowanie, mobbing, molestowanie) w międzynarodowych koncernach. Jest autorem szeregu artykułów, opracowań i wykładów z zakresu zbiorowego i indywidualnego prawa pracy, m.in. dotyczących tematyki elastycznych form zatrudnienia, czasu pracy, odpowiedzialności materialnej i porządkowej pracowników, problematyki związkowej, równego traktowania pracowników i mobbingu. Stale współpracuje jako wykładowca z Polsko-Niemiecką Izbą Przemysłowo-Handlową, Brytyjsko Polską Izbą Handlową oraz Dolnośląskim Forum HR prowadząc wykłady z prawa pracy dla przedsiębiorców. Jest członkiem Komisji ds. Trendów Rynku Pracy w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej. Prowadzi ŚNIADANIA HR – nieodpłatne, cykliczne spotkania menedżerów działów zasobów ludzkich dużych pracodawców, zmierzające do wymiany doświadczeń i integracji zawodowej.
Związana z Grupą Impel od roku 2000. W spółkach Grupy Impel pełniła szereg funkcji, m.in. Dyrektora Biura Zarządu, Pełnomocnika ds. wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Prezesa Zarządu spółek: Seiso Sp. z o.o. (usługi porządkowo-czystościowe) oraz Impel Airport Partner Sp. z o.o. (usługi obsługi naziemnej samolotów). Od roku 2006 pracowała na rzecz spółki Impel Cleaning Sp. z o.o. jako Dyrektor Administracyjny, a następnie jako Dyrektor Personalny.
Od 2016 roku jest Wiceprezesem Zarządu Impel S.A.- Dyrektorem Pracowniczym Grupy Impel.
Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych Zarządzania Systemami na Wydziale Inżynierii Przemysłu Uniwersytetu Ekonomicznego. Była słuchaczem studiów doktoranckich na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Instytutu Nauk Ekonomicznych. Ukończyła m.in. kurs ekonomii organizowany przez Uniwersytet Środkowoeuropejski w Bratysławie.
Członek Rady Dyrektorów HR Federacji Przedsiębiorców Polskich oraz Podzespołu ds. Reformy Polityki Rynku Pracy przy Radzie Dialogu Społecznego.
Autorka publikacji naukowych oraz współautorka książek: „Regulowana gospodarka rynkowa: wybór materiałów do studiowania polityki gospodarczej” oraz „Leksykon Polityki Gospodarczej”. Konsultantka w ramach prac Komisji BHP w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, występująca z ramienia Polskiego Instytutu Praw Człowieka i Biznesu.
Prywatnie jest wielką miłośniczką literatury i aranżacji wnętrz. Jest pasjonatką zarządzania procesowego i cyfryzacji. Jeśli wybiera się na odpoczynek, to kierunkiem zawsze jest morze, a spacery po lesie za każdym razem dają ukojenie po ciężkiej pracy.
Dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska. Doświadczony menedżer wysokiego szczebla, od 18 lat związana z firmą Kaufland, w której odpowiada za politykę personalną w całej sieci w Polsce. Pasjonatka biegania, czytania oraz dalekich i bliskich podróży.
Menedżer z 27-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR. Dyrektor Pionu HR w Grupie Kapitałowej ERBUD od września 2017 roku. W GK Erbud odpowiedzialna za tworzenie, rozwój oraz realizację strategii personalnej – zarówno w kraju, jak i za granicą, we wszystkich segmentach działalności firmy. Wcześniej związana z firmami działającymi w różnych branżach – od przemysłu samochodowego (GKN Automotive), poprzez produkcję (Polifarb Cieszyn Wrocław, Fabryki Mebli Forte), aż po handel detaliczny (Neonet). W każdej z tych firm odpowiedzialna była za tworzenie i wdrażanie szeroko rozumianej strategii personalnej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w roku 1994, pracując w firmie Ernst & Young. Absolwentka psychologii oraz prawa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany coach ICC.
dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Zarządzania Produkcją i Pracą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jest kierownikiem studiów podyplomowych Zarządzanie Produkcją i Usługami oraz Menedżer Branży Automotive.
Dorobek naukowy obejmuje kilkadziesiąt publikacji w postaci artykułów naukowych, monografii, rozdziałów w monografiach, referatów. Autorka i współautorka książek: Adaptacja nowego pracownika do pracy w przedsiębiorstwie, Podstawy Zarządzania operacyjnego oraz Zarządzanie pracą w zmieniających się uwarunkowaniach funkcjonowania organizacji.
HR-owiec, Menadżer Dywizji HR Consultancy, buduje usługi doradcze w obszarze HR dla Klientów The Addeco Group. Współautorka narzędzi do badania zaangażowania i satysfakcji, programów tranzycji kariery, a także procesów ewaluacji i rozwoju pracowników. Tworzy i rozwija metodologię oraz autorską bibliotekę zadań AC/DC wykorzystywanych zarówno w formie online jak i stacjonarnej. Na co dzień pracuje z klientami z różnorodnych branż, od produkcji, przez centra usług wspólnych, IT po spółki handlowe, realizując kompleksowe projekty budowania i rozwijania procesów i polityk HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty, zdobywała doświadczenia zawodowe również w Parlamencie Europejskim oraz sektorze NGO, pracując z interesariuszami rozsianymi od Półwyspu Iberyjskiego, przez Bałkany, Kaukaz aż po Bliski Wschód. Współautorka książki Skuteczna Rekrutacja 2.0 oraz autorka artykułów dla czasopism i portali branżowych takich jak: Personel i Zarządzanie, Puls HR.Posiada certyfikację z zakresu testów i kwestionariuszy SHL oraz Extended Disc, gościnnie wykładała przedmiot Rozwój i ocena pracownicza na studiach MBA w WSIiZ.
Compliance Officer - manager ds. zgodności i inspektor ochrony danych osobowych w Schaeffler Global Services Europe we Wrocławiu. Zdobywał swoje doświadczenie zawodowe w różnych sektorach w zakresie audytu finansowego, monitoringu zgodności, prywatności danych oraz doradztwa w zakresie zgodności. To różnorodne doświadczenie zdobywał w globalnych organizacjach takich jak EY, HP i BNY Mellon.
W wolnym czasie lubi aktywne formy wypoczynku m.in. piłkę nożną, snowboard, gry planszowe i karciane. Chętnie podróżuje i docenia dobry film, czy książkę.
Country Manager, softgarden e-recruiting
Od 2020 roku pracuje w softgarden e-recruiting GmbH na stanowisku Country Manager, odpowiadając za sprzedaż oraz kompleksowe wdrożenia projektów na polskim rynku.
Od ponad dziesięciu lat doradza organizacjom jak zoptymalizować procesy HR-owe. Specjalizuje się we wdrożeniach w firmach klasy enterprise. Z powodzeniem współpracował m.in. z Leroy Merlin, Santander Consumer Bank czy Allianz. Prywatnie miłośnik dwóch kółek.
Co-Founder i Członek Zarządu Tutlo - wiodącej szkoły języka angielskiego w Polsce, która uczy w formule „na żądanie” online. Pasjonat przedsiębiorczości i marketingu - wyróżniony trzykrotnie na liście Forbes „30 przed 30”, finalista konkursu EY Przedsiębiorca Roku.
Monika Chudobska
Katarzyna Gospodarowicz
PARTNERZY
Warunki uczestnictwa
Zasady uczestnictwa w konferencji on-line:
Po zapisaniu się na konferencję otrzymasz mail potwierdzający udział w konferencji.
Koniecznie potwierdź swój udział w konferencji, klikając w link z e-maila!
W dniu rozpoczęcia konferencji przypomnimy Ci o niej e-mailowo oraz prześlemy informacje organizacyjne.
Do 10 kwietnia 2022 r. otrzymasz certyfikat uczestnictwa w konferencji online, który będziesz mógł samodzielnie wydrukować.
ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
* Pole oznaczone gwiazdką jest obowiązkowe
formularz rejestracyjny