Webinar  Podatki i finanse

Nowy JPK_VAT bezbłędna implementacja – odpowiedzi na ważne dla podatników pytania

26
Października

Termin: 26 Października 2020
Cena: 99 zł netto (121,77 zł brutto)

Godziny 12:00-13:15

Organizator

Ostatnie dni rejestracjii

Koniec rejestracji 26 Października 2020 pozostało: 

O szkoleniu

Celem webinarium jest udzielenie odpowiedzi na nurtujące podatników VAT pytania w zakresie implementowania nowego pliku JPK_VAT7M i 7 K.
 
Planowane nowe rozwiązania będą dotyczyły następujących obszarów:
- połączenia deklaracji z ewidencją VAT – część deklaracyjna i ewidencyjna,
- praktycznych zasad oznaczania grup towarów i usług,
- oznaczania nazw procedur,
- oznaczania dowodów sprzedaży,
- oznaczania dowodu nabycia,
- rodzaju transakcji nabycia,
- zasad korygowania pliku JPK,
- zasad ujmowania w ewidencji VAT faktur do paragonów,
- stosowania i raportowania sprzedaży w procedurze VAT marża.
 
Uczestnicy uzyskają odpowiedź na temat zasad funkcjonowania nowego pliku JPK_VAT
 
Program webinarium obejmuje następujące zagadnienia:
 
1. Nowy PLIK -JPK_VAT – część deklaracyjna i ewidencyjna.
2. Nowe zasady wysyłania pliku JPK udostępnione przez MF.
3. Wyjaśnienia zasad oznaczania grup towarów i usług – praktyczne przykłady.
4. Sposoby oznaczania nazw procedur.
5. Sposoby oznaczania dowodów sprzedaży.
6. Oznaczania dowodu nabycia.
7. Rodzaju transakcji nabycia.
8. Wyjaśnienie zasad korygowania pliku JPK.
9. Udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy należy ujmować w ewidencji VAT faktur do paragonów.
10. Stosowanie i raportowanie sprzedaży w procedurze VAT marża.
 
Korzyści z webinarium:
Uzyskanie wiedzy na temat zmian w JPK_VAT przedstawionych na praktycznych przykładach obowiązujących od dnia 01.10.2020r. pierwsze raportowanie do 25.11.2020r.

 


Nowy JPK_VAT bezbłędna implementacja – odpowiedzi na ważne dla podatników pytania

Szkolenie odbędzie się: 26 Października 2020r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected] Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Weź udział w wydarzeniu   »

Program


brak danych

Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Weź udział w wydarzeniu   »

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 99,00 zł  + 23% VAT,
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem po szkoleniu na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora , najpóźniej na 2 dni robocze przed webinarium. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2020 Wiedza i Praktyka