Szkolenie  Prawo pracy, płace, ubezpieczenia

Konferencja HR - Efektywna komunikacja w dobie zmian

24
Października

Miejscowość: Warszawa
Adres: ul. Łotewska 9A
Miejsce szkolenia: Wiedza i Praktyka
Termin: 24 Października 2019
Cena: 850 zł netto (1045,50 zł brutto)

Organizator

Efektywna komunikacja w dobie zmian sposobem na budowanie wizerunku pracodawcy oraz zaangażowania pracowników

Ostatnie dni rejestracjii

Koniec rejestracji 24 Października 2019 pozostało: 

O szkoleniu

***

Akademia Wiedza i Praktyka zaprasza na konferencję HR
„Efektywna komunikacja w dobie zmian sposobem na budowanie wizerunku pracodawcy oraz zaangażowania pracowników”.

Konferencja odbędzie się 30 września 2019 r. w godz. 9.45 – 16.30 w Warszawie.


Dział HR stał się obecnie łącznikiem między kierownictwem a pracownikami firmy niższego szczebla. HR-owcy, kojarzeni wcześniej tylko z przeprowadzaniem rozmów kwalifikacyjnych, stali się obecnie ważnym filarem firmy, który komunikuje pracownikom decyzje zarządu oraz często musi zmierzyć się z wewnętrznymi reklamacjami i negatywnymi nastrojami.

To właśnie efektywna komunikacja działów HR stała się obecnie jednym z filarów budujących wizerunek pracodawcy oraz zaangażowanie pracowników firmy.

Pamiętajmy, że dziś pracownik świadczy swoją pracę dla organizacji oczekując w zamian czegoś więcej niż tylko wynagrodzenia. Nie chce być traktowany jak trybik  w maszynie, którego w razie potrzeby lub niewygody można zastąpić kolejnym. Chce czuć, że jest potrzebny i by jego praca miała sens. Pragnie czuć się w swojej pracy dobrze, zauważony i wyjątkowy. Rozważając oferty pracy przyszli pracownicy biorą pod uwagę nie tylko wynagrodzenie i warunki zatrudnienia, ale w 41% także reputację i wizerunek pracodawcy.

Już 24 października zapraszamy Państwa na spotkanie, podczas którego przedstawimy nasz dekalog w myśleniu o komunikacji i budowaniu wizerunku pracodawcy. Opowiemy o efektywnych narzędziach i dobrych praktykach oraz o tym, czego nigdy nie wolno robić.

Stworzymy swoistą mapę, która pomoże Państwu odnaleźć się w sprawnym komunikowaniu zmian pracownikom. Powiemy jak komunikować się w sytuacji kryzysowej, jak zadbać o swoje własne BHP w pracy HR-owca oraz jak zwiększyć zaangażowanie i motywację pracowników firmy.

 


 


Konferencja HR - Efektywna komunikacja w dobie zmian

Szkolenie odbędzie się: 24 Października 2019r.

Program

Rozpoczęcie wydarzenia  

Jarosław Jamroz -->  

MODUŁ I Jak przygotować się do angażującego słuchaczy wystąpienia

  • Najlepszym sposobem opanowania tremy jest uświadomienie sobie o czym mówisz  – co uwzględniać by zwiększyć swój komfort podczas komunikowania niepopularnych decyzji.
  • FORMUŁA 5K  – struktura i logika przygotowywania wystąpienia
  • Kluczowe elementy angażującego wystąpienia:
  1. FUN – jak przykuć uwagę twoich odbiorców?
  2. KIERUNEK – jak dobierać treść i formę przekazu by być spójnym z oczekiwaniami zleceniodawców i jednocześnie wiarygodnym prezenterem dla odbiorców?
  3. KORZYŚCI – jak wykorzystać wiedzę o preferencjach osobowościowych w doborze treści i formy prezentacji?
  • „Kropka nad i” – dobre praktyki efektywnego zakończenia wystąpienia.

Przerwa  

Adam Górecki -->  

MODUŁ II - Jak radzić sobie z nieuzasadnionymi reklamacjami?

  • Asertywność – czym jest a z czym jest mylona.
  • Neutralizowanie destrukcyjnych projekcji i nastawień:
  1. Definicja mechanizmu projekcji,
  2. Wpływ projekcji i emocji na efektywny proces komunikacji,
  3. Narzędzia niezbędne do neutralizowania projekcji.
  • Standardy asertywnego radzenia sobie z nieuzasadnionymi reklamacjami pracowników:
  1. Informacja zwrotna – struktura i sposoby stosowania,
  2. Technologia zamglania,
  3. Umiejętność zamiany oceny na opinię,
  4. Algorytm stawiania granic.
  • Trening umiejętności praktycznego zastosowania wybranych algorytmów działania w obliczu presji, krytyki i nieuzasadnionych pretensji.
     

Lunch  

Renata Majewska -->  

MODUŁ III – Jak komunikować pracownikom zmiany prawne na przykładach PPK oraz zmian stawek PIT-u i kosztów uzyskania przychodu?

  • Jak przedstawić pracownikom plusy i minusy nowego systemu oszczędzania na emeryturę?
  • Czy PPK się opłaca dzisiejszym 40-latkom?
  • Ile pracownik zarobi na zmniejszeniu stawki PIT?
  • Jak zakomunikować młodym pracobiorcom wady i zalety zwolnienia 'zerowy PIT"?

 

Przerwa  

Iwona Dziedzic-Gawryś -Robert Wierzbicki -->  

Moduł IV Jak zarządzać marką pracodawcy wykorzystując nowe kanały komunikacji?

  • Jaki  jest pożądany wizerunek pracodawcy?
  • Nowe kanały komunikacji – patrz na wideo - Polacy w 2021 roku będą oglądać wideo w internecie 70 minut dziennie
  • Social Media -  rosyjska ruletka
  • Źródła kryzysu
  • Gdzie w tym wszystkim jest pracownik?
  • Hejter vs ambasador - o tym, gdzie szukać pomocy, gdy się pali
  • Podstawy komunikacji kryzysowej – STRATEGIA
  • Dobre praktyki
     


Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Renata Majewska

Renata Majewska

prawnik, wieloletni redaktor w dziale prawnym dziennika „Rzeczpospolita”, redaktor prowadzący poradnika dla pracodawców „Dobra Firma”. Od 2009 roku prowadzi firmę Biuro Kard i Płac, w ramach której jest wykładowcą szkoleniowym. Doświadczony wykładowca z ponad 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się zwłaszcza w praktycznym rozliczaniu wynagrodzeń, w tym przysługujących w sferze budżetowej (np. nauczycieli, trzynaste pensje). Autorka licznych publikacji poradniczych z zakresu prawa pracy, w tym wynagrodzeń, np. jak obliczać wynagrodzenia, sporządzanie listy płac, jak tworzyć regulamin wynagradzania pracowników samorządowych.

Robert Wierzbicki

Robert Wierzbicki

W branży PR od 2003 roku - agencje, wydawnictwa, instytucje. Przez lata skoncentrowany na doradztwie w obszarze komunikacji kryzysowej. Niegdyś członek zarządu mazowieckiego Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Akademii Ekspertów PR, obecnie współwłaściciel firm w obszarze eventów i komunikacji.

Iwona Dziedzic-Gawryś

Iwona Dziedzic-Gawryś

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży public relations, prowadzeniu projektów, organizacji konferencji i eventów oraz zarządzaniu kryzysowym dla klientów z różnych branż. Prowadzi szkolenia jako ekspert z zakresu budowania wizerunku, media relations czy SoMe w branży medycznej. Obecnie PR Manager (rzecznik prasowy) w Grupie DocPlanner (ZnanyLekarz.pl). Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego (specjalizacja public relations) oraz studiów podyplomowych (psychologia w komunikacji medialnej) na Uniwersytecie Warszawskim. Wyznawczyni zasady...It'snever too late for the success...

Adam Górecki

Adam Górecki

Odpowiedzialny za prowadzenie zajęć warsztatowych z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele, Odpowiedzialności Menedżerskiej w Podejmowaniu Decyzji a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych.. Ponadto prowadzi zajęcia na poziomie BBA (licencjat) i studiów magisterskich z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA. Przez 16 lat był związany ze sprzedażą, 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 9 lat na stanowiskach dyrektorskich. Posiada łącznie 26-letnie doświadczenie zawodowe wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych. Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił w latach 1997 – 2005 ok. 2000 osób. Wcześniej był m.in. trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób.

Jarosław Jamroz

Jarosław Jamroz

Pracuje jako trener biznesu od 1999 roku. Ma na koncie przeprowadzone około 1500 warsztatów, co daje w sumie ponad 20 000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej podczas pracy dla grup pracowników i menedżerów różnych branż. Szkoleń zarówno z zakresu używania konkretnych narzędzi jak i spotkań bardziej nakierowanych na usprawnienie współpracy w danym gronie lub inspirację uczestników i skłonienie do autorefleksji czy też refleksji grupowej. Dodatkowo około 100 projektów indywidualnej pracy coachingowej jeden na jeden, zarówno w procesie coaching on the job jak i coachingu rozwojowego oraz spotkań mediacyjnych. Ponad to prowadził wykłady dla studentów na studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego, SGH, SWPS. W latach 2008 – 2012 prowadził Akademię Trenerów Biznesu i wykształcił ponad 180 trenerów.


Weź udział w wydarzeniu   »

Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Warszawa
Adres: ul. Łotewska 9A
Miejsce szkolenia: Wiedza i Praktyka
Opis lokalizacji: Organizator zastrzega zobie możliwość zmiany miejsca szkolenia, by dostosować salę do komfortu uczestników obecnych na szkoleniu. Zawsze będzie to sala blisko centrum, z dobrym dojazdem.  
Termin: 24 Października 2019
Cena: 850 zł netto (1045,50 zł brutto) Weź udział w wydarzeniu   »

Ostatnie dni zapisów

Ostatnia szansa - zapisz się już teraz   »

Co obejmuje cena

Cena obejmuje:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe (m.in. oprawione materiały, z których korzysta prowadzący podczas szkolenia),
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • serwisy kawowe
  • lunch.

UWAGA CENA BEZ VAT! Zapłać mniej za udział w szkoleniu

Uczestnikom opłacającym udział w konferencji w 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia. 

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w szkoleniu wynosi: 850 zł netto + 23% VAT

Przy nadesłaniu zgłoszenia do 17 października 2019 r. koszt udziału w szkoleniu wynosi 760 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe (m.in. oprawione materiały, które prezentuje trener podczas szkolenia), certyfikat ukończenia szkolenia, serwisy kawowe i lunch. 

Opłata za szkolenie jest dokonywana przelewem po szkoleniu na podstawie faktury przesłanej przez  Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Cena bez VAT!
Zapłać mniej za udział w szkoleniu! Uczestnikom opłacającym udział w konferencji w 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.
Wzór oświadczenia do pobrania u organizatora.

Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w szkoleniu jest możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora szkolenia, najpóźniej na 7 dni roboczych przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji do 3 dni roboczych przed szkoleniem  Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie kwotą stanowiącą 50% pełnej opłaty za szkolenie. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji a uczestnik nie przybędzie na szkolenie,  Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie pełnymi kosztami szkolenia. W przypadku rezygnacji uczestnika na 2 dni przed szkoleniem oraz w dniu szkolenia, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie pełnymi kosztami szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je. 

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.