Szkolenie  Instytucje kultury

Jak pisać o kulturze w Internecie - webwriting dla pracowników instytucji kultury

22
Września

Miejscowość: Warszawa
Adres: Łotewska 9A
Miejsce szkolenia: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Termin: 22 Września 2016
Cena: 530 zł netto (651,90 zł brutto)

Organizator

Jak pisać o kulturze w Internecie - webwriting dla pracowników instytucji kultury

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA

Uczestnik szkolenia zdobędzie:

  • wiedzę na temat tworzenia  skutecznych, lekkich i wyrazistych tekstów internetowych
  • praktyczne umiejętności pisania tekstów internetowych, które służą czterem zadaniom istotnym dla instytucji kulturalnej: promowaniu, zapraszaniu, relacjonowaniu, popularyzowaniu.
  • pomysły, które pomogą tworzyć inspirujące treści w mediach społecznościowych

KORZYŚCI

Dzięki szkoleniu uczestnik zyska:

  • szkielet  tekstu promującego ofertę kulturalną
  • umiejętność planowania fraz kluczowych
  • sposoby na tytuły, leady i środtytuły, które przyciągają uwagę
  • sposoby na skuteczne wezwania do działania
  • pomysły na strategię content marketingową instytucji kultury
  • pomysły na krótkie treści w mediach społecznościowych
  • sztuczki stylistyczne, które ubarwią każdy tekst
  • informację zwrotną na temat swoich tekstów od prowadzącego i grupy

Jak pisać o kulturze w Internecie - webwriting dla pracowników instytucji kultury

Szkolenie odbędzie się: 22 Września 2016r.

Program

Szkolenie odbędzie się w godzinach 10.00 - 17.00.

1. Promowanie

Tworzenie tekstów internetowych promujących warsztaty, spotkania, konferencje organizowane przez instytucję kultury na stronie internetowej blogu lub portalu społecznościowym.

  • szkielet tekstu promującego ofertę kulturalną: język korzyści, opis programu, haczyk, wezwanie do działania
  • tworzenie tekstu na stronę O nas
  • podstawy SEO w promowaniu oferty instytucji kultury

2. Zapraszanie

Budowanie zainteresowania wokół wydarzenia na stronie internetowej instytucji kulturalnej oraz w mediach społecznościowych

  • zaciekawiacze: luka informacyjna, pętla poznawcza, pytanie
  • strategia content marketingowa: systematyczne zaciekawianie wydarzeniem w mediach społecznościowych, np. kulisy przygotowań, przybliżanie sylwetek gości, opowieści związane z wydarzeniem
  • sztuczki perswazyjne w wezwaniu do działania: zasada niedostępności, społeczny dowód słuszności

3. Relacjonowanie

Pisanie interesujących relacji z wydarzeń kulturalnych na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych

  • lekki styl: obrazowe rzeczowniki, dynamiczne czasowniki
  • słowa-śmieci: usuwanie ze zdań niepotrzebnych słów
  • wplatanie opowieści do relacji z wydarzeń

4. Popularyzowanie

Zaciekawianie wiedzą o kulturze na blogu lub w mediach społecznościowych

  • struktura wpisu na blogu: chwytliwe tytuły, leady i śródtytuły
  • pomysł na krótką treść w mediach społecznościowych, np. archiwalne zdjęcia, ciekawostki, cytaty, zagadki, kulisy pracy w instytucji
  • zachęta do komunikowania w mediach społecznościowych: pytanie, prośba o rekomendację, quiz

Szkolenie bazuje na oryginalnych przykładach, zaczerpniętych ze stron, blogów i profili społecznościowych instytucji kulturalnych polskich i zagranicznych.


METODY SZKOLENIOWE

ćwiczenia pisemne indywidualne i grupowe komentowane przez uczestników i trenera,

dyskusja,

prezentacja,

studia przypadków.


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Joanna Wrycza-Bekier

Joanna Wrycza-Bekier

Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany trener biznesu, wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim i Wyższej Szkole Bankowej. Jest autorką sześciu książek, które odsłaniają tajniki pisania tekstów internetowych, reklamowych, literackich i naukowych: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014), Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2013), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011), Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008) oraz Fast text. Jak tworzyć krótkie teksty, które błyskawicznie przykują uwagę (2016). Książki Magia słów i Webwriting uzyskały status bestsellerów. Jej blog Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla amatorów i profesjonalistów oraz autorski e-learningowy kurs webwritingu. Przeprowadziła wiele dla instytucji kultury na temat tworzenia tekstów internetowych.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Warszawa
Adres: Łotewska 9A
Miejsce szkolenia: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Opis lokalizacji: Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca szkolenia, by dostosować salę do komfortu uczestników obecnych na szkoleniu. Zawsze będzie to sala blisko centrum, z dobrym dojazdem.  
Termin: 22 Września 2016
Cena: 530 zł netto (651,90 zł brutto)

Co obejmuje cena

W ramach opłaty otrzymasz:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • serwis kawowy,
  • lunch,
  • certyfikat udziału w szkoleniu.

UWAGA CENA BEZ VAT! Zapłać mniej za udział w szkoleniu

Uczestnikom opłacającym udział w szkoleniu w 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia. 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w szkoleniu wynosi netto: 530 zł  + 23% VAT,  kwota brutto: 651,90 zł.

Przy nadesłaniu zgłoszenia do 15 września 2016 r. koszt udziału w szkoleniu wynosi netto: 490 zł + 23% VAT,  kwota brutto: 602,70 zł.

Opłata za szkolenie jest dokonywana przelewem po szkoleniu na podstawie faktury przesłanej przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w szkoleniu jest możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora szkolenia, najpóźniej na 7 dni roboczych przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji do 3 dni roboczych przed szkoleniem Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie kwotą stanowiącą 50% pełnej opłaty za szkolenie. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji a uczestnik nie przybędzie na szkolenie, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie pełnymi kosztami szkolenia. W przypadku rezygnacji uczestnika na 2 dni przed szkoleniem oraz w dniu szkolenia, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą na szkolenie pełnymi kosztami szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

Materiały do pobrania

Karta zgłoszenia
Waga: 0.3MB
   Pobierz   
Oświadczenie o zwolnieniu z VAT
Waga: 0.13MB
   Pobierz   
Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka