Konferencja  Podatki i finanse

CFO (2014)

23
Października

Miejscowość: Warszawa
Adres: al. Jerozolimskie 123A
Miejsce szkolenia: Golden Floor Plaza Warszawa
Termin: 23 Października 2014
Cena: 799 zł netto (982,77 zł brutto)

Organizator

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Wojna o rentowność czyli strategiczny sojusz działu sprzedaży i finansów

_________

23 października 2014, Warszawa


Pierwsze ogólnopolskie forum handlowców oraz specjalistów zarządzających finansami firm poświęcone tematyce podnoszenia rentowności przedsiębiorstw.

Jego celem jest wzajemne zrozumienie różnych celów, a także motywacji działów finansowych i handlowych oraz wypracowanie wspólnego podejścia do zwiększania marżowości transakcji handlowych.

 

Uczestnicy konferencji dowiedzą się:

» Tworzyć wspólne i spójne DNA firmy
» Co zrobić aby dział finansów i sprzedaży rozumiały się wzajemnie
» Jak zmotywować sprzedaż i finanse do tworzenia mechanizmów zwiększania marż i ilości transkacji 
» Konstruować przejrzystą komunikację, co jest niezbędne do sprawnego funkcjonowania firmy  

 


_________

JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK SPECJALIZACJI

Cel: OPTYMALIZACJA ZYSKU Co robią:

HANDLOWCY

Priorytety:
» Utrzymanie udziału w rynku
» Zdobywanie nowych klientów
» Dbanie o poziom satysfakcji klientów

Działania:
» Upusty
» Promocje
» Reklama
» CRM

FINANSIŚCI

Priorytety:
» Wysoka rentowność
» Duże przychody
» Niskie koszty

Działania:
» Wysokie marże
» Wysokie ceny
» Cięcie kosztów
» Wybór tanich dostawców



CZY MOŻNA POGODZIĆ TE DWA STANOWISKA?

Tak! Dowiedz się jak!

Co robić w sytuacji, gdy handlowcy sprzedają bardzo dużo, ale ich transakcje przez wysokie upusty i oferowanie niskich cen nie przynoszą firmie zysku? Co robić, gdy podniesienie marzy i ceny czyni produkt niesprzedawalnym? Jak takie działania odbijają się na kondycji finansowej firmy i jak im zaradzić? Eksperci Simon – Kucher & Partners rekomendują wypracowanie wspólnego celu: maksymalizacja zysku przy rozsądnych udziałach w rynku. O tym jak wypracować taki wspólny cel i skutecznie go zrealizować poświęcona jest konferencja
Wojna o rentowność czyli strategiczny sojusz działu sprzedaży i finansów

 


CFO (2014)

Szkolenie odbędzie się: 23 Października 2014r.

Program

Rejestracja uczestników  

 

Rozpoczęcie konferencji  

 

Zarządzanie wydatkami służbowymi – od teorii do praktyki  

 

Innowacyjne rozwiązania w chmurze umożliwiające obniżenie kosztów o 30%. Motor twojego biznesu.  

&nbsp'

Przerwa kawowa  

 

Nowoczesne rozwiązania druku HP jako metoda poszukiwania oszczędności.  

 

Przerwa kawowa  

 

Cena - znaczenie ceny w generowaniu zysku w firmie  

Polityka cenowa to decyzja strategiczna całej firmy. Znaczenie posiadania jednolitej strategii cenowej

Każda firma powinna jasno określić swoje priorytety w ramach strategii cenowej, tym samym wybrać, co ma być nadrzędnym celem: wolumen/ udział w rynku, przychody, czy zysk. Z matematycznego (ekonomicznego punktu widzenia w praktyce niemal niemożliwe jest maksymalizowanie tych trzech wielkości. Utrzymanie/ wzrost wolumenu udziału w rynku może nie płynąć na zwiększenie zysku, jeśli będzie osiągany przez niskie ceny. Przeciwnie – zwiększanie wolumenu kosztem niższej ceny może prowadzić do utraty profitu. Z kolei ustalenie cen na poziomie optimum zysku może wiązać się ze zmniejszeniem sprzedawanego wolumenu

Cel naszej firmy to zysk – jak go wspólnie maksymalizować? Role pionów handlowego i finansowego w maksymalizacji zysków firmy.  

1.   Maksymalizacja zysku przez dział handlowy – podejścia, narzędzia i metody:
- Doskonałość cenowa i optymalizacja polityki cenowej,
- Optymalizacja warunków handlowych dla partnerów handlowych
- Jaka polityka promocyjna pozwala utrzymywać marże i poprawiać wizerunek cenowy.

Zestaw możliwych podejść, narzędzi i metod, jakie mogą stosować działy handlowe na rzecz zwiększenia marżowości transakcji handlowych. W tej części spotkania finansiści będą mieli możliwość poznać i zrozumieć cele i motywy działań handlowców, zależności wpływające na efektywność ich pracy, a jednocześnie razem z handlowcami poznawać możliwe do zastosowania rozwiązanie pricingowe pozwalające na optymalizowanie cen.

     2.  Maksymalizacja zysku przez dział finansowy – skuteczny monitoring i kontrola cen.

Podejścia, narzędzia i metody pricingowe służące monitoringowi i kontroli poziomu cen oferowanych przez handlowców oraz ich wpływu na zysk w firmie. Finansiści będą mieli szansę odkryć rodzaje i znaczenie rozwiązań pricingowych służących do monitoringu i kontroli cen. Znajomość takich rozwiązań jest równie pożyteczna z punktu widzenia handlowców. Handlowcy mając świadomość, jak negocjowane przez nich ceny odbijają się na przychodach firmy, będą skłonni zwracać szczególną uwagę na ich marżowość w trakcie negocjacji handlowych.


 

 

Przerwa na lunch  

 

Skuteczna komunikacja między działem finansowym i handlowym w ramach wypracowywania i realizacji wspólnego celu strategicznego – maksymalizacji zysku  

Komunikacja wewnętrzna – klucz do sukcesu

Uświadomienie sobie wspólnoty celów i skomplikowania stopnia współzależności to dopiero połowa drogi. W tej części handlowcy i finansiści zdobędą praktyczne umiejętności wypracowywania kompromisowych i dobrych dla organizacji rozwiązań, które nie naruszą specyficznych priorytetów i motywacji wyspecjalizowanych pionów firmy.

 

Zakończenie  

 


 

Konferencja przeznaczona dla:

·         Prezesów i dyrektorów generalnych, odpowiadających za globalny zysk firmy

·         Członków zarządów i rad nadzorczych, odpowiadających za poszczególne działy aktywności przedsiębiorstw

·         Kierowników sprzedaży i dyrektorów handlowych

·         Głównych księgowych i dyrektorów finansowych


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Paweł Bombola

Paweł Bombola

Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Praktyk zarządzania z wieloletnim stażem menadżerskim w różnych branżach. Pracował w branży ubezpieczeniowej, FMCG, branży budowlanej, TSL i konsultingu. W warszawskim biurze Simon-Kucher zajmuje się kontrolingiem sprzedażowym, analizami oraz szeroko rozumianym obszarem zarządzania sprzedażą. W swojej pracy konsultanta łączy praktykę zawodową z badaniami naukowymi.

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży, organizacji i procesów sprzedażowych oraz optymalizacji działalności operacyjnej przedsiębiorstwa. Doświadczony doradca zajmujący się optymalizacją portfeli produktowych, struktur ofertowych i poziomów cen. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie Grzegorz Świątek zbudował w oparciu o współpracę z takimi firmami jak Accencure, Kolaja & Partners, Middle East Strategy Advisors, czy Sygnity Consulting, gdzie zrealizował wiele projektów dla klientów z różnych branż usługowych, handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i zagranicą, szczególnie w Europie i na Bliskim Wschodzie. . Z firmą Simon - Kucher & Partners związany od 2011 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współautor wielu artykułów w wiodących polskich magazynach. Autor i współautor publikacji w Harvard Business Review oraz różnych czasopismach branżowych. Prelegent na wielu konferencjach z zakresu zarządzania cenami i zarządzania procesami oraz trener na szkoleniach z tego zakresu.

Tomasz Stec

Tomasz Stec

Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert z 10 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, ze szczególną specjalizacją w pricingu. Specjalizuje się w zarządzaniu promocjami, optymalizacji cen, a także w narzędziach wspomagających zarządzanie cenami i pozycjonowanie cenowe. Zrealizował Ponad 20 projektów cenowych m.in. dla takich firm jak: Eden Springs, US Pharmacia, Rieber Foods, BRW S.A., Polomarket, InPost, Pfizer, Holcim, Ponar. Autor wielu publikacji na temat zarządzania promocjami w uznanych magazynach branżowych oraz prelegent na licznych konferencjach o tematyce marketingowo – sprzedażowej.

Agnieszka  Dolka-Bryndal

Agnieszka Dolka-Bryndal

Dyrektor linii biznesowej ‘Expense Management’ w Edenred Polska Sp. z o.o. Przez 15 lat związana była z branżą IT. Przez ostatnie 3 lata, w firmie Sage zdobyła doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, a wcześniej jako Project Manager prowadziła projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów i usług na polski rynek, zmianą struktur organizacyjnych, czy procesów biznesowych, gdzie ważna była specyfika lokalnego rynku, przy jednoczesnym zachowaniu wytycznych korporacji globalnej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations.

Jan Lekszycki

Jan Lekszycki

"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia". Jan Lekszycki jest absolwentem NSW Business College w Sydney i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Certyfikowany przez IPMA kierownik projektów. Od 1999 roku związany z branżą internetową. Zaczynał od założenia niewielkiej firmy ISP Popnet. Był właścicielem spółek Internet Works i Domena.pl. Zasiadał w radach nadzorczych firm Domainmaker oraz Livechat. Uczestniczył w tworzeniu projektów IPO.pl oraz Skandynawia.pl. W roku 2006 rozpoczął pracę w firmie SWsoft, która w dwa lata później zmieniła nazwę na Parallels. W Europie Centralnej oraz Wschodniej pracował z dostawcami usług internetowych, firmami hostingowymi oraz operatorami telekomunikacyjnymi na polu wirtualizacji, automatyzacji oraz chmur obliczeniowych. Od 2012 wiceprezes oraz szef rozwoju biznesu w Oktawave, polskiej chmurze obliczeniowej, która zmienia oblicze rodzimej branży IT. Odpowiedzialny za konstrukcje produktów, oferty oraz działania na polu B2B. Oktawave świadczy usługi elastycznych serwerów w chmurze (IaaS), obiektowego storage'u oraz aplikacji w modelu SaaS. To unikatowy projekt, w ramach którego osiągniętą niespotykaną dotąd wydajność infrastruktury i zaprojektowaną innowacyjne rozwiązania architektury sprzętowej oraz programistycznej. Dzięki temu Oktawave mogła zaoferować rodzimym klientom atrakcyjną ofertę mocy obliczeniowej i przestrzeni na dane. Wśród klientów firmy są duże sklepy internetowe, czołowe serwisy informacyjne czy dostawcy aplikacji online. "Moje miejsce jest zawsze wyznaczone pracą i wytrwałością. Wierzę, że te cechy czynią człowieka. Chciałbym podziękować mojej żonie za to, że zawsze mnie na tej drodze wspomaga, a także przyjaciołom, którzy czasem mają odwagę pokazać mi inne konteksty. Cieszę się też, że przyszło mi pracować dla branży IT. To fascynujący obszar, który w trakcie mojego życia przeobraził się na niespotykaną skalę, a ja mogłem być częścią tego procesu. Mam nadzieję, że przed nami równie ciekawy czas".

Łukasz Rosa

Łukasz Rosa

IITO Category Manager


Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w konferencji wynosi 999 zł. netto

 

Warunkiem udziału w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do organizatora. Zgłoszenie może być wysłane  online ze strony www lub zeskanowane i przesłane mailowo lub faksem pod numer 22 518 27 50. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z rezerwacją miejsca, bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztatach jest  możliwa najpóźniej  na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie rezygnacja skutkuje poniesiem 100% kosztów szkolenia.  Rezygnację należy przesłać mailam na adres [email protected]   Organizator zastrzega sobie prawo do odwołoania konferencji lub zmiany terminu  i w razie zaistnienia takiej sytuacji uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów.

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka