Rejestracja uczestników
Konferencja Podatki i finanse
Miejscowość: Warszawa
Adres: al. Jerozolimskie 123A
Miejsce szkolenia: Golden Floor Plaza Warszawa
Termin: 23 Października 2014
Cena: 799 zł netto (982,77 zł brutto)
Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
Jego celem jest wzajemne zrozumienie różnych celów, a także motywacji działów finansowych i handlowych oraz wypracowanie wspólnego podejścia do zwiększania marżowości transakcji handlowych.
» Tworzyć wspólne i spójne DNA firmy
» Co zrobić aby dział finansów i sprzedaży rozumiały się wzajemnie
» Jak zmotywować sprzedaż i finanse do tworzenia mechanizmów zwiększania marż i ilości transkacji
» Konstruować przejrzystą komunikację, co jest niezbędne do sprawnego funkcjonowania firmy
_________
HANDLOWCY
|
FINANSIŚCI
|
Szkolenie odbędzie się: 23 Października 2014r.
 '
Polityka cenowa to decyzja strategiczna całej firmy. Znaczenie posiadania jednolitej strategii cenowej
Każda firma powinna jasno określić swoje priorytety w ramach strategii cenowej, tym samym wybrać, co ma być nadrzędnym celem: wolumen/ udział w rynku, przychody, czy zysk. Z matematycznego (ekonomicznego punktu widzenia w praktyce niemal niemożliwe jest maksymalizowanie tych trzech wielkości. Utrzymanie/ wzrost wolumenu udziału w rynku może nie płynąć na zwiększenie zysku, jeśli będzie osiągany przez niskie ceny. Przeciwnie – zwiększanie wolumenu kosztem niższej ceny może prowadzić do utraty profitu. Z kolei ustalenie cen na poziomie optimum zysku może wiązać się ze zmniejszeniem sprzedawanego wolumenu
1. Maksymalizacja zysku przez dział handlowy – podejścia, narzędzia i metody:
- Doskonałość cenowa i optymalizacja polityki cenowej,
- Optymalizacja warunków handlowych dla partnerów handlowych
- Jaka polityka promocyjna pozwala utrzymywać marże i poprawiać wizerunek cenowy.
Zestaw możliwych podejść, narzędzi i metod, jakie mogą stosować działy handlowe na rzecz zwiększenia marżowości transakcji handlowych. W tej części spotkania finansiści będą mieli możliwość poznać i zrozumieć cele i motywy działań handlowców, zależności wpływające na efektywność ich pracy, a jednocześnie razem z handlowcami poznawać możliwe do zastosowania rozwiązanie pricingowe pozwalające na optymalizowanie cen.
2. Maksymalizacja zysku przez dział finansowy – skuteczny monitoring i kontrola cen.
Podejścia, narzędzia i metody pricingowe służące monitoringowi i kontroli poziomu cen oferowanych przez handlowców oraz ich wpływu na zysk w firmie. Finansiści będą mieli szansę odkryć rodzaje i znaczenie rozwiązań pricingowych służących do monitoringu i kontroli cen. Znajomość takich rozwiązań jest równie pożyteczna z punktu widzenia handlowców. Handlowcy mając świadomość, jak negocjowane przez nich ceny odbijają się na przychodach firmy, będą skłonni zwracać szczególną uwagę na ich marżowość w trakcie negocjacji handlowych.
Komunikacja wewnętrzna – klucz do sukcesu
Uświadomienie sobie wspólnoty celów i skomplikowania stopnia współzależności to dopiero połowa drogi. W tej części handlowcy i finansiści zdobędą praktyczne umiejętności wypracowywania kompromisowych i dobrych dla organizacji rozwiązań, które nie naruszą specyficznych priorytetów i motywacji wyspecjalizowanych pionów firmy.
Konferencja przeznaczona dla:
· Prezesów i dyrektorów generalnych, odpowiadających za globalny zysk firmy
· Członków zarządów i rad nadzorczych, odpowiadających za poszczególne działy aktywności przedsiębiorstw
· Kierowników sprzedaży i dyrektorów handlowych
· Głównych księgowych i dyrektorów finansowych
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Praktyk zarządzania z wieloletnim stażem menadżerskim w różnych branżach. Pracował w branży ubezpieczeniowej, FMCG, branży budowlanej, TSL i konsultingu. W warszawskim biurze Simon-Kucher zajmuje się kontrolingiem sprzedażowym, analizami oraz szeroko rozumianym obszarem zarządzania sprzedażą. W swojej pracy konsultanta łączy praktykę zawodową z badaniami naukowymi.
Grzegorz Świętek Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży, organizacji i procesów sprzedażowych oraz optymalizacji działalności operacyjnej przedsiębiorstwa. Doświadczony doradca zajmujący się optymalizacją portfeli produktowych, struktur ofertowych i poziomów cen. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie Grzegorz Świątek zbudował w oparciu o współpracę z takimi firmami jak Accencure, Kolaja & Partners, Middle East Strategy Advisors, czy Sygnity Consulting, gdzie zrealizował wiele projektów dla klientów z różnych branż usługowych, handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i zagranicą, szczególnie w Europie i na Bliskim Wschodzie. . Z firmą Simon - Kucher & Partners związany od 2011 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współautor wielu artykułów w wiodących polskich magazynach. Autor i współautor publikacji w Harvard Business Review oraz różnych czasopismach branżowych. Prelegent na wielu konferencjach z zakresu zarządzania cenami i zarządzania procesami oraz trener na szkoleniach z tego zakresu.
Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert z 10 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, ze szczególną specjalizacją w pricingu. Specjalizuje się w zarządzaniu promocjami, optymalizacji cen, a także w narzędziach wspomagających zarządzanie cenami i pozycjonowanie cenowe. Zrealizował Ponad 20 projektów cenowych m.in. dla takich firm jak: Eden Springs, US Pharmacia, Rieber Foods, BRW S.A., Polomarket, InPost, Pfizer, Holcim, Ponar. Autor wielu publikacji na temat zarządzania promocjami w uznanych magazynach branżowych oraz prelegent na licznych konferencjach o tematyce marketingowo – sprzedażowej.
Dyrektor linii biznesowej ‘Expense Management’ w Edenred Polska Sp. z o.o. Przez 15 lat związana była z branżą IT. Przez ostatnie 3 lata, w firmie Sage zdobyła doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, a wcześniej jako Project Manager prowadziła projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów i usług na polski rynek, zmianą struktur organizacyjnych, czy procesów biznesowych, gdzie ważna była specyfika lokalnego rynku, przy jednoczesnym zachowaniu wytycznych korporacji globalnej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia". Jan Lekszycki jest absolwentem NSW Business College w Sydney i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Certyfikowany przez IPMA kierownik projektów. Od 1999 roku związany z branżą internetową. Zaczynał od założenia niewielkiej firmy ISP Popnet. Był właścicielem spółek Internet Works i Domena.pl. Zasiadał w radach nadzorczych firm Domainmaker oraz Livechat. Uczestniczył w tworzeniu projektów IPO.pl oraz Skandynawia.pl. W roku 2006 rozpoczął pracę w firmie SWsoft, która w dwa lata później zmieniła nazwę na Parallels. W Europie Centralnej oraz Wschodniej pracował z dostawcami usług internetowych, firmami hostingowymi oraz operatorami telekomunikacyjnymi na polu wirtualizacji, automatyzacji oraz chmur obliczeniowych. Od 2012 wiceprezes oraz szef rozwoju biznesu w Oktawave, polskiej chmurze obliczeniowej, która zmienia oblicze rodzimej branży IT. Odpowiedzialny za konstrukcje produktów, oferty oraz działania na polu B2B. Oktawave świadczy usługi elastycznych serwerów w chmurze (IaaS), obiektowego storage'u oraz aplikacji w modelu SaaS. To unikatowy projekt, w ramach którego osiągniętą niespotykaną dotąd wydajność infrastruktury i zaprojektowaną innowacyjne rozwiązania architektury sprzętowej oraz programistycznej. Dzięki temu Oktawave mogła zaoferować rodzimym klientom atrakcyjną ofertę mocy obliczeniowej i przestrzeni na dane. Wśród klientów firmy są duże sklepy internetowe, czołowe serwisy informacyjne czy dostawcy aplikacji online. "Moje miejsce jest zawsze wyznaczone pracą i wytrwałością. Wierzę, że te cechy czynią człowieka. Chciałbym podziękować mojej żonie za to, że zawsze mnie na tej drodze wspomaga, a także przyjaciołom, którzy czasem mają odwagę pokazać mi inne konteksty. Cieszę się też, że przyszło mi pracować dla branży IT. To fascynujący obszar, który w trakcie mojego życia przeobraził się na niespotykaną skalę, a ja mogłem być częścią tego procesu. Mam nadzieję, że przed nami równie ciekawy czas".
IITO Category Manager
Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka