Konferencja  Podatki i finanse

FORUM DYREKTORÓW FINANSOWYCH I HANDLOWYCH

30
Marca

Miejscowość: Warszawa
Adres: Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa
Miejsce szkolenia: Golden Floor Plaza
Termin: 30 Marca 2017
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Wojna o rentowność czyli strategiczny sojusz działu sprzedaży i finansów

_________

30 marca 2017r., Warszawa

Ogólnopolskie forum handlowców oraz specjalistów zarządzających finansami firm poświęcone tematyce podnoszenia rentowności przedsiębiorstw.

Jego celem jest wzajemne zrozumienie różnych celów, a także motywacji działów finansowych i handlowych oraz wypracowanie wspólnego podejścia do zwiększania marżowości transakcji handlowych.

 

Uczestnicy konferencji dowiedzą się:

» Tworzyć wspólne i spójne DNA firmy
» Co zrobić aby dział finansów i sprzedaży rozumiały się wzajemnie
» Jak zmotywować sprzedaż i finanse do tworzenia mechanizmów zwiększania marż i ilości transkacji 
» Konstruować przejrzystą komunikację, co jest niezbędne do sprawnego funkcjonowania firmy  

 


_________

JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK SPECJALIZACJI

Cel: OPTYMALIZACJA ZYSKU Co robią:

HANDLOWCY

Priorytety:
» Utrzymanie udziału w rynku
» Zdobywanie nowych klientów
» Dbanie o poziom satysfakcji klientów

Działania:
» Upusty
» Promocje
» Reklama
» CRM

FINANSIŚCI

Priorytety:
» Wysoka rentowność
» Duże przychody
» Niskie koszty

Działania:
» Wysokie marże
» Wysokie ceny
» Cięcie kosztów
» Wybór tanich dostawców



CZY MOŻNA POGODZIĆ TE DWA STANOWISKA?

Tak! Dowiedz się jak!

Co robić w sytuacji, gdy handlowcy sprzedają bardzo dużo, ale ich transakcje przez wysokie upusty i oferowanie niskich cen nie przynoszą firmie zysku? Co robić, gdy podniesienie marzy i ceny czyni produkt niesprzedawalnym? Jak takie działania odbijają się na kondycji finansowej firmy i jak im zaradzić? Eksperci Simon – Kucher & Partners rekomendują wypracowanie wspólnego celu: maksymalizacja zysku przy rozsądnych udziałach w rynku. O tym jak wypracować taki wspólny cel i skutecznie go zrealizować poświęcona jest konferencja
Wojna o rentowność czyli strategiczny sojusz działu sprzedaży i finansów

 


FORUM DYREKTORÓW FINANSOWYCH I HANDLOWYCH

Szkolenie odbędzie się: 30 Marca 2017r.

Program

Rejestracja uczestników  

 

Rozpoczęcie konferencji  

 

Sylwia Ciemińska -W kierunku oszczędności – efektywne zarządzanie wydatkami służbowymi  

Każdy przedsiębiorca stawia na rozwój firmy. Z takim założeniem nierozerwalnie wiążą się wydatki. W Europie Zachodniej i w USA optymalizacja wydatków firmowych jest jednym z kluczowych elementów, dlatego przedsiębiorstwa wprowadzają standardy usprawniające ich zarządzanie i minimalizujące koszty.

Jak sytuacja wygląda w polskich firmach?

Ile organizacje faktycznie wydają?

Czy na naszym rynku są standardy i systemy podobne do tych zaimplementowanych na rynkach zagranicznych?

Podczas prelekcji przedstawiciel z firmy Edenred podzieli się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania, kontroli i rozliczania wydatków służbowych.

Mariusz Hildebrand -Zatory płatnicze - jaki ich uniknąć  

Przerwa kawowa  

 

Bogdan Zatorski -Elektroniczne kontrole podatkowe  

 

Poczęstunek, przerwa kawowa  

 

Leszek Borowiec -Jak obniżyć koszty obsługi i wysyłki korespondencji firmowej – korzyści i oszczędności na przykładzie case studies  

Iwona D. Bartczak -"Spadają marże! Kiedy jest to sygnał do zmiany modelu biznesowego, kiedy do zmiany relacji z partnerami biznesowy, a kiedy do zmiany strategii marketingowej? Przykłady." Iwona D. Bartczak  

Zakończenie konferencji  

 

Iwona D. Bartczak -Efektywne pozyskiwanie innowacji wartościowych dla Klientów firmy.  

 


 

Konferencja przeznaczona dla:

·         Prezesów i dyrektorów generalnych, odpowiadających za globalny zysk firmy

·         Członków zarządów i rad nadzorczych, odpowiadających za poszczególne działy aktywności przedsiębiorstw

·         Kierowników sprzedaży i dyrektorów handlowych

·         Głównych księgowych i dyrektorów finansowych


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży, organizacji i procesów sprzedażowych oraz optymalizacji działalności operacyjnej przedsiębiorstwa. Doświadczony doradca zajmujący się optymalizacją portfeli produktowych, struktur ofertowych i poziomów cen. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie Grzegorz Świątek zbudował w oparciu o współpracę z takimi firmami jak Accencure, Kolaja & Partners, Middle East Strategy Advisors, czy Sygnity Consulting, gdzie zrealizował wiele projektów dla klientów z różnych branż usługowych, handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i zagranicą, szczególnie w Europie i na Bliskim Wschodzie. . Z firmą Simon - Kucher & Partners związany od 2011 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współautor wielu artykułów w wiodących polskich magazynach. Autor i współautor publikacji w Harvard Business Review oraz różnych czasopismach branżowych. Prelegent na wielu konferencjach z zakresu zarządzania cenami i zarządzania procesami oraz trener na szkoleniach z tego zakresu.

Sylwia Ciemińska

Sylwia Ciemińska

Business Development Manager w Edenred Polska. Od 10 lat związana z branżą IT. W firmach Dell i Sage zdobywała doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu sieciami partnerskimi. Prowadziła projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów i usług na polski rynek czy analizą procesów biznesowych, gdzie ważna była specyfika lokalnego rynku, przy jednoczesnym zachowaniu wytycznych korporacji globalnej. W Edenred odpowiada za wprowadzanie na rynek pierwszego w Polsce, kompleksowego rozwiązania do zarządzania wydatkami służbowymi.

Leszek Borowiec

Leszek Borowiec

Doktor nauk ekonomicznych, specjalność: rachunkowość i finanse. Tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii uzyskał na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w 2006 roku. W sierpniu 2011 roku ukończył studia Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Aktualnie adiunkt w Katedrze Ekonomii i Finansów Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, gdzie kieruje Zakładem Rachunkowości. Prowadzi wykłady i szkolenia, jest konsultantem przedsiębiorstw z zakresu rachunkowości zarządczej, controllingu oraz finansów, współpracując m. in. z firmą Ernst&Young. Prowadzi badania w zakresie pomiaru efektywności organizacji z wykorzystaniem miar finansowych i niefinansowych, autor ponad 40 publikacji naukowych z dziedziny rachunkowości i finansów, w tym monografii „Controlling w realizacji usług publicznych gminy” (Wolters Kluwer, 2007). Przez wiele lat współpracuje z biznesem, pełniąc kierownicze funkcje w obszarze rachunkowości i finansów. W latach 2011-2013 był Członkiem Zarządu, Dyrektorem Ekonomiczno-Finansowym w jednej ze spółek Grupy Kapitałowej PKN ORLEN. Od marca 2014 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Pionem Finansów Poczty Polskiej SA, jednocześnie od marca 2015 roku zasiada jako Członek Zarządu odpowiedzialny za finanse w Spółce GK Poczty Polskiej; Poczta Polska Usługi Cyfrowe Sp. z o.o., łącząc pracę naukowo - badawczą z praktyką.

Mariusz Hildebrand

Mariusz Hildebrand

Mariusz Hildebrand od 2007 roku w Zarządzie BIG InfoMonitor SA. Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2001 r. ukończył studia Canadian Executive Master of Business Administration (CEMBA) University of Calgary w kooperacji ze Szkołą Główną Handlową. Przez dwie kadencje pełnił funkcję Członka Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów programu CEMBA. Samodzielny księgowy. W latach 1995 – 1999 pracował w sektorze bankowości, w tym przy rynku kapitałowym. Ma również bogate doświadczenie w zarządzaniu jakością danych, a także w tworzeniu systemów wymiany informacji oraz analiz do ich weryfikacji. Zdobył je podczas pracy w Biurze Informacji Kredytowej SA, w którym pracował od 1999 r., pełniąc między innymi funkcję Dyrektora Departamentu Jakości Danych. Ekspert w dziedzinie finansów i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Od 2013 roku Wiceprezes Zarządu Związku Banków i Instytucji Finansowych Konfederacji Lewiatan oraz Członek Rady Programowej Polish National Sales Awards. Od 2011 roku Członek Kapituły Konkursu Wiktoria Znak Jakości Warszawskiej Izby Przedsiębiorców. Od 2009 roku Członek BCC, w tym Członek Konwentu BCC. W 2013 roku w rankingu Home&Market otrzymał wyróżnienie w ramach prestiżowej listy 25 najlepszych menedżerów finansowych za skuteczne budowanie wiarygodności marki BIG InfoMonitor S.A. poprzez szerzenie wiedzy związanej z rynkiem finansowym, opartej na własnym doświadczeniu i wieloletniej praktyce. Doceniono umiejętne wykorzystanie aktywności w tworzeniu eksperckich, wiarygodnych opinii służących umacnianiu pozycji firmy na rynku.

Bogdan Zatorski

Bogdan Zatorski

Ekspert konsultingu biznesowego Absolwent Wydziału Finansów i Statystyki SGH oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w dziedzinie rachunkowości podatkowej, budżetowania, kontrolingu i rachunkowości zarządczej. Ma siedmioletnie doświadczenie na stanowisku kierownika produktów finansowo-księgowych Sage sp. z o.o. Piastował stanowiska dyrektora zarządzającego, dyrektora finansowego, analityka finansowego oraz trenera. Wspiera swą wiedzą i doświadczeniem zespoły konsultantów, analityków i wdrożeniowców Sage, badające potrzeby klientów a także poszukujące najlepszych rozwiązań, dopasowanych do indywidualnych wymagań właścicieli firm i użytkowników systemów IT. finansowo-księgowych Sage sp. z o.o.

Iwona D. Bartczak

Iwona D. Bartczak

Iwona D. Bartczak, dziennikarz, publicysta, twórca klubów biznesowych, animator społeczności dyskutujących na ważne współczesne tematy ekonomiczne, społeczne, egzystencjalne. W latach 1995-2005 najpierw redaktor Życia Warszawy, potem tygodnika Computerworld, potem redaktor naczelny magazynów: CXO Magazyn Kadry Zarządzającej, CFO Magazyn Finansistów i CIO Magazyn Dyrektorów IT. Obecnie partner zarządzający w wydawnictwie Business Dialog i redaktor naczelny serwisu www.businessdialog.pl. Twórca i zarządca społeczności: Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”, Salonu Business Dialog CEO, Klubu „Dyrektor na Swoim” oraz think tanku i bloga dotyczącego nowych modeli biznesu Lepszy Biznes www.lepszy-biznes.pl . Autorka setek artykułów na temat zarządzania i biznesu, kilkunastu programów badawczych w tym zakresie, a także organizator lub prelegent kilkudziesięciu konferencji i spotkań biznesowych. Profil na Linkedin i Facebook


Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

 

Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.