NOWE PRAWO KONSUMENCKIE – PRAKTYCZNE SZKOLENIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Koniec roku. to data graniczna, od której Państwa Klienci (zarówno w sprzedaży stacjonarnej jak i internetowej) zyskają nowe prawa. Zapewne wiedzą Państwo, że Klienci będą mieli m.in. wydłużony czas na wycofanie się z zakupów, przepisy uregulują kwestię zwrotu kosztów przesyłek a lista obowiązkowych informacji do przekazania Klientowi wzrasta do 21 kategorii. Jednak czy wiecie Państwo jak i gdzie umieścić te informacje w ścieżce zakupowej, tak aby nie narazić się na sankcje finansowe?
Celem szkolenia jest pokazanie na konkretnych, funkcjonujących w Internecie przykładach - zasad i prawidłowej praktyki stosowania nowych przepisów konsumenckich. W konsekwencji uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę na temat zmian, ale także praktycznego zastosowania nowych przepisów na ich stronach internetowych. Pokażemy, w których miejscach na stronach internetowych należy wprowadzić konieczne zmiany, tak aby zminimalizować ryzyko kar za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.
„Nikt nie może spać spokojnie, gdy obraduje parlament”
M. Thatcher