Konferencja  Podatki i finanse

Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Poznań(2014)

12
Maja

Miejscowość: Poznań
Adres: ul. Kolejowa 29
Miejsce szkolenia: Hotel Moderno
Termin: 12 Maja 2014
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Tnij koszty i rozwijaj biznes

12 maja 2014, Poznań

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu
dzięki odpowiedniej polityce podatkowej?

Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Podatki to zmora każdego przedsiębiorcy.
Kolejne zobowiązania i coraz wyższe opłaty skutecznie hamują rozwój firmy.
Nie musi tak być! Mało kto wie, że zobowiązania nakładane przez fiskusa można skutecznie i legalnie redukować.
Jak to zrobić? Wystarczy wykorzystać narzędzia stworzone przez ekspertów doskonale znających polski rynek.
Dzięki szkoleniu organizowanemu przez Wiedzę i Praktykę od doświadczonych konsultantów i praktyków biznesowych dowiesz się gdzie szukać i jak rozliczać swoje zobowiązania, a także jak racjonalizować je w skuteczny sposób.


Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Poznań(2014)

Szkolenie odbędzie się: 12 Maja 2014r.

Program

Rejestracja uczestników  

Rozpoczęcie konferencji  

Michał Zdyb -Firmowe wydatki – jak bezpiecznie – nie narażając się na konflikt z fiskusem - ująć je w kosztach podatkowych   Michał Zdyb - doradca podatkowy współpracującym z kancelarią BWW Law & Tax

Jerzy Niwiński -Marcin Łączyński -Zastosowanie narzędzi e-learningowych i grywlizacyjnych jako sposób optymalizacji kosztów programów rozwojowych  

 

Przerwa kawowa  

Ewa Jakubczyk Cały -Optymalizacja finansowa – czyli jak zwiększyć efektywność  
Ewa Jakubczyk Cały Prezes Zarządu, Biegły Rewident, PKF Consult

Optymalizacja kosztów energii elektrycznej  

Przerwa kawowa  

Grzegorz Świętek -Zarządzanie cenami – ucieczka do przodu  

Grzegorz Świętek - Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners

  • Istotność cen i zarządzania cenami dla firmy
  • Czy odpowiednio działamy? Jesteśmy tak profesjonalni w zarządzaniu cenami jak w zarządzaniu kosztami?
  • Metody ustalania cen
  • Ustalanie cen w oparciu o wartość
  • Różnicowanie cenowe portfela produktowego
  • Forsowanie cen, na które zasługujemy
  • Systematyczne i profesjonalne zarządzanie cenami

Michał Pietrzyca -Marek Murawski -Jak korespondencja papierowa może wpłynąć na rozwój biznesu?   • Mailing papierowy – korzyści, analiza skuteczności i możliwości zastosowań. • iPoczta, rozwiązaniem dla Twojego biznesu. • Czynniki jakimi warto kierować się przy wyborze firmy zewnętrznej realizującej zlecenia usług pocztowych.

Przerwa kawowa, poczęstunek  

Outsourcing usług rozwojowych - bezpłatne profesjonalne wsparcie w mariażu z gwarancją efektywności biznesowej  

Dariusz Tadrała-Prezes PSTD

Zakończenie konferencji  


Podczas konferencji:

  • poznasz gruntownie specyfikę płatności podatkowych w Polsce
  • dowiesz się, które ze zobowiązań podatkowych wzajemnie się wykluczają
  • poznasz najczęściej popełniane błędy przy spłatach podatkowych
  • zobaczysz, które przepisy faktycznie dotyczą Twojej firmy, a do których nie musisz się w ogóle stosować 
  • otrzymasz w pełni profesjonalne narzędzia, które pozwolą Ci legalnie uniknąć płacenia wyższych podatków
  • dowiesz się jak interpretować regulacje prawne na swoją korzyść
  • nasi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i odpowiedzą na trudne pytania
  • przekonasz się, że jak wiele Twoja firma może zaoszczędzić dzięki pełnej wiedzy nt. przepisów podatkowych i ich specyfice

Kto powinien wziąć udział ?

  • Prezesi
  • Właściciele firm z sektora MiŚP
  • Dyrektorzy zarządzający
  • Dyrektorzy finansowi
  • Dyrektorzy, menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za strategię,
  • Główni księgowi, osoby odpowiadające za politykę rozliczeniowo-podatkową,
  • Dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • Dyrektorzy rozwoju biznesu
  • Dyrektorzy operacyjni

 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Michał Zdyb

Michał Zdyb

Doradca podatkowy współpracującym z kancelarią BWW Law & Tax. Posiada dziesięć lat doświadczenia zawodowego zdobytego m.in. w firmach konsultingowych z tzw. Wielkiej Czwórki, w dedykowanych zespołach świadczących usługi doradcze m.in. dla branży medycznej oraz edukacyjnej. Uczestniczył w wielu projektach, które obejmowały m.in. wdrożenie efektywnych podatkowo struktur prowadzenia działalności gospodarczej, restrukturyzację działalności pod kątem optymalizacji podatkowej oraz optymalizację podatkową procesów dystrybucyjnych i promocyjnych. Jest autorem nowatorskiego rozwiązania umożliwiającego odzyskanie podatku VAT przez spółdzielnie mieszkaniowe. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego dla podmiotów z sektora ochrony zdrowia oraz branży edukacyjnej. Obszarem jego szczególnego zainteresowania jest międzynarodowe prawo podatkowe. Michał jest autorem ponad stu publikacji podatkowych w prasie fachowej (Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Przegląd Podatkowy, Prawo i Podatki), w tym dwóch książek wydanych przez wydawnictwo Difin: Międzynarodowe Prawo Podatkowe oraz Oddziały i przedstawicielstwa podmiotów zagranicznych w Polsce. Michał jest doświadczonym trenerem z zakresu prawa podatkowego (przeprowadził ponad 50 szkoleń podatkowych) oraz wykładowcą akademickim (m.in. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Biegle posługuje się językiem angielskim. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Aktualnie przygotowuje rozprawę doktorską na temat zjawiska nabywania korzyści umowny – treaty shopping.

Michał Pietrzyca

analityk techniczny i strateg inwestycyjny wydziału doradztwa i analiz rynkowych w Domu Maklerskim BOŚ. Trader i inwestor z zamiłowania, permanentnie uskutecznia i buduje systemy transakcyjne. Pracownik naukowy, doktoryzuje się na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, prowadzi badania w zakresie innowacyjnych modeli wspomagających decyzje inwestycyjne. Komentator rynkowy w Prosto z Rynku w DMBOŚ S.A., autor Technicznej Analizy Sektorowej (TAS) i Algorytmicznych Tendencji Rynkowych (ATR).

Marek Murawski

Marek Murawski

Dyrektor Handlowy w firmie CUSTOMERITUM, związany od początku jej działalności. Ekspert z dziedziny rynku usług pocztowych i kurierskich. Praktyk w zakresie nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowo – partnerskich. W wolnych chwilach zajmuje się pogłębianiem wiedzy z dziedziny astrologii i numerologii, a jego pasją jest żeglarstwo i podróże w tajemnicze zakątki Azji.

Ewa Jakubczyk Cały

Ewa Jakubczyk Cały

Prezes Zarządu, Biegły Rewident, PKF Consult Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz dodatkowe kwalifikacje z zakresu prywatyzacji przedsiębiorstw uzyskane w Centrum Prywatyzacji; Członek Rady Programowej czasopisma "Rachunkowość", autorka szeregu publikacji z zakresu rachunkowości. Sprawuje nadzór i koordynuje prace objęte doradztwem prywatyzacyjnym dla Ministerstwa Skarbu Państwa oraz innych inwestorów. Ponadto jest współtwórcą szeregu koncepcji restrukturyzacji oraz analiz, wycen i części finansowych due diligence. Od 1991 roku członek rad nadzorczych spółek, w tym także spółek dopuszczonych do publicznego obrotu. Członek Komisji Etyki przy KIBR. Jest członkiem Sądu Giełdowego przy GPW w Warszawie oraz Komisja Nadzoru Audytowego. Wykładowca z zakresu rachunkowości, instrumentów finansowych i sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych na wyższych uczelniach (SGH) oraz w wielu instytucjach szkoleniowych. Wykłada również na szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów z zakresu polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości.

Jerzy Niwiński

Jerzy Niwiński

Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel firmy SHtraining specjalizującej się w tworzeniu narzędzi szkoleniowych – symulacji i gier w formie planszowej lub komputerowej. Licencjonowany trener niemieckiej firmy szkoleniowej Schwaebisch Hall Traning GmbH, licencjonowany trener firmy BTI/ Germany GmbH - symulacje i gry strategiczne dla biznesu. Doświadczeniem zawodowym silnie związany z branżą finansową i FMCG. Przez wiele lat dyrektor pionów sprzedaży oraz doradca zarządu w międzynarodowych firmach takich jak HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA, PBK Doradztwo Finansowe Sp. z o.o., BRE - Hestia Service Sp. z o.o., PTE Skarbiec-Emerytura SA, Bausparkasse Schwäbisch Hall AG, Generale De Confiteria (Hiszpania). Przez ostatnie 9 lat skupiony tylko na pracy trenerskiej. W ramach działalności SHtraining rozwija projekty szkoleniowe z szerokiego zakresu umiejętności myślenia przedsiębiorczego, strategicznego, procesowego, a także zarządzania personelem i sprzedażą, szczególnie dla kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla. Współautor książki „Gry szkoleniowe – praktyczny przewodnik” – wrzesień 2013 r.

Marcin Łączyński

Marcin Łączyński

medioznawca, badacz i projektant gier, Kierownik Pracowni Gier i Symulacji w firmie SHtraining. Absolwent Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowych studiów Metody statystyczne w biznesie na Wydziale Ekonomii UW. Redaktor statystyczny kwartalnika „Studia Medioznawcze”. Autor wielu artykułów z zakresu analizy zawartości, badań oddziaływania mediów, a także badań gier, wykorzystania gier w edukacji oraz innowacyjnych form szkoleniowych. Autor książki „Gry szkoleniowe – praktyczny przewodnik”, wydanej we wrześniu 2013 roku. Pomysłodawca i organizator Pracowni Testów Gier (ISNS Uniwersytet Warszawski), organizator konferencji naukowych (m. in. ogólnopolskich konferencji „Polska Młoda Socjologia” i Zjazdu Analityków Mediów). Współwłaściciel firmy MTResearch zajmującej się m.in. badaniami wizerunku osób i marek, analizami zawartości przekazów medialnych, czy monitoringiem treści w internecie. Członek zespołu medioznawca.com i autor blogów: gry-szkoleniowe.blogspot.com oraz bloga o grywalizacji: medioznawca.com/blogi/blog-grywalizacji. Uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych projektów badawczych. Członek ISAGA (International Simulation and Gaming Association). Trener biznesu, autor kilkunastu planszowych i komputerowych symulacji i gier biznesowych, w tym pierwszego w Europie symulatora do zarządzania nieruchomościami sportowymi ( listopad 2013r.) Licencjonowany trener firmy BTI/ Germany GmbH - symulacje i gry strategiczne dla biznesu.


Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Galeria zdjęć

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partner
Reklama

Copyright © 2020 Wiedza i Praktyka