Konferencja  Podatki i finanse

Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Warszawa (2014)

28
Maja

Miejscowość: Warszawa
Adres: ul. Zielna 37
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Zielna
Termin: 28 Maja 2014
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeńPendrive z materiałami gratis

O szkoleniu

Tnij koszty i rozwijaj biznes

28 maja 2014, Warszawa

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu
dzięki odpowiedniej polityce podatkowej?

Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Podatki to zmora każdego przedsiębiorcy.
Kolejne zobowiązania i coraz wyższe opłaty skutecznie hamują rozwój firmy.
Nie musi tak być! Mało kto wie, że zobowiązania nakładane przez fiskusa można skutecznie i legalnie redukować.
Jak to zrobić? Wystarczy wykorzystać narzędzia stworzone przez ekspertów doskonale znających polski rynek.
Dzięki szkoleniu organizowanemu przez Wiedzę i Praktykę od doświadczonych konsultantów i praktyków biznesowych dowiesz się gdzie szukać i jak rozliczać swoje zobowiązania, a także jak racjonalizować je w skuteczny sposób.


Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Warszawa (2014)

Szkolenie odbędzie się: 28 Maja 2014r.

Program

Rejestracja uczestników  

Rozpoczęcie konferencji  

Michał Zdyb -Firmowe wydatki – jak bezpiecznie – nie narażając się na konflikt z fiskusem - ująć je w kosztach podatkowych   fiskusem - ująć je w kosztach podatkowych Michał Zdyb - doradca podatkowy współpracującym z kancelarią BWW Law & Tax

Michał Grzybowski -Optymalizacja kosztów zatrudnienia i świadczeń dla pracowników. Czy można nie płacić od nich podatku i składek ubezpieczeniowych   Michał Grzybowski- doradca podatkowy, partner w firmie EY 1. Efektywne podatkowo sposoby wypłaty wynagrodzeń zasadnicznych i premii - optymalizacja uposażeń zarządów i kadry kierowniczej - wynagrodzenia oparte na przeniesieniu praw autorskich - premie roczne jako skuteczny czynnik motywacyjny, również podatkowo 2. Wynagrodzenia długoterminowe - rodzaje wynagrodzeń długoterminowych - korzyści motywacyjne - efektywność podatkowa 3. Świadczenia rzeczowe - podatki oraz ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - najczęściej stosowane świadczenia (benefity) dla pracowników - sposoby skutecznego podatkowo i ubezpieczeniowo zapewnienia benefitów pracownikom i managerom.

Przerwa kawowa  

Roman Namysłowski -Optymalizacja VAT w firmie – kiedy naliczać i odliczać podatek, jak bez kłopotów odzyskać go ze skarbówki  

Michał Pietrzyca -Marek Murawski -Jak korespondencja papierowa może wpłynąć na rozwój biznesu?   • Mailing papierowy – korzyści, analiza skuteczności i możliwości zastosowań. • iPoczta, rozwiązaniem dla Twojego biznesu. • Czynniki jakimi warto kierować się przy wyborze firmy zewnętrznej realizującej zlecenia usług pocztowych.

Przerwa kawowa  

Dr Janusz Fiszer -Międzynarodowe planowanie podatkowe   Dr Janusz Fiszer radca prawny, doradcą podatkowym partner w kancelarii GESSEL • międzynarodowe umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania • najnowsze zmiany i tendencje w polskiej praktyce umów o unikaniu podwójnego opodatkowania • dyrektywy Unii Europejskiej • najczęściej wykorzystywane jurysdykcje zagraniczne (Cypr, Luksemburg, Malta, Słowacja) • planowane ustawodawstwo typu CFC – możliwe konsekwencje dla transgranicznych struktur optymalizacyjnych

Agnieszka Ruder -Księgowość wewnętrzna vs zewnętrzna – porównanie kosztów  

Agnieszka Ruder Accounting Services Director z firmy outsourcingowej UCMS Group Poland. Posiada 20 letnie doświadczenie w pracy na rynku usług outsourcingowych, które zdobywała m.in. w tzw. Wielkiej Czwórce. Publikuje eksperckie artykuły z zakresu księgowości i rachunkowości. Specjalizuje się w outsourcingu procesów finansowo - księgowych, sprawozdawczości finansowej, podatku dochodowym, VAT i budżetowaniu, audycie wewnętrznym oraz systemach finansowo - księgowych.

Przerwa kawowa, poczęstunek  

Grzegorz Świętek -Zarządzanie cenami – ucieczka do przodu   Grzegorz Świętek - Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners Istotność cen i zarządzania cenami dla firmy Czy odpowiednio działamy? Jesteśmy tak profesjonalni w zarządzaniu cenami jak w zarządzaniu kosztami? Metody ustalania cen Ustalanie cen w oparciu o wartość Różnicowanie cenowe portfela produktowego Forsowanie cen, na które zasługujemy Systematyczne i profesjonalne zarządzanie cenami

Outsourcing usług rozwojowych - bezpłatne profesjonalne wsparcie w mariażu z gwarancją efektywności biznesowej  

Ewa Jakubczyk Cały -Optymalizacja finansowa – czyli jak zwiększyć efektywność  

Prezes Zarządu, Biegły Rewident, PKF Consult

Zakończenie konferencji  

 )


Podczas konferencji:

  • poznasz gruntownie specyfikę płatności podatkowych w Polsce
  • dowiesz się, które ze zobowiązań podatkowych wzajemnie się wykluczają
  • poznasz najczęściej popełniane błędy przy spłatach podatkowych
  • zobaczysz, które przepisy faktycznie dotyczą Twojej firmy, a do których nie musisz się w ogóle stosować 
  • otrzymasz w pełni profesjonalne narzędzia, które pozwolą Ci legalnie uniknąć płacenia wyższych podatków
  • dowiesz się jak interpretować regulacje prawne na swoją korzyść
  • nasi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i odpowiedzą na trudne pytania
  • przekonasz się, że jak wiele Twoja firma może zaoszczędzić dzięki pełnej wiedzy nt. przepisów podatkowych i ich specyfice

Kto powinien wziąć udział ?

  • Prezesi
  • Właściciele firm z sektora MiŚP
  • Dyrektorzy zarządzający
  • Dyrektorzy finansowi
  • Dyrektorzy, menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za strategię,
  • Główni księgowi, osoby odpowiadające za politykę rozliczeniowo-podatkową,
  • Dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • Dyrektorzy rozwoju biznesu
  • Dyrektorzy operacyjni


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Michał Zdyb

Michał Zdyb

Doradca podatkowy współpracującym z kancelarią BWW Law & Tax. Posiada dziesięć lat doświadczenia zawodowego zdobytego m.in. w firmach konsultingowych z tzw. Wielkiej Czwórki, w dedykowanych zespołach świadczących usługi doradcze m.in. dla branży medycznej oraz edukacyjnej. Uczestniczył w wielu projektach, które obejmowały m.in. wdrożenie efektywnych podatkowo struktur prowadzenia działalności gospodarczej, restrukturyzację działalności pod kątem optymalizacji podatkowej oraz optymalizację podatkową procesów dystrybucyjnych i promocyjnych. Jest autorem nowatorskiego rozwiązania umożliwiającego odzyskanie podatku VAT przez spółdzielnie mieszkaniowe. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego dla podmiotów z sektora ochrony zdrowia oraz branży edukacyjnej. Obszarem jego szczególnego zainteresowania jest międzynarodowe prawo podatkowe. Michał jest autorem ponad stu publikacji podatkowych w prasie fachowej (Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Przegląd Podatkowy, Prawo i Podatki), w tym dwóch książek wydanych przez wydawnictwo Difin: Międzynarodowe Prawo Podatkowe oraz Oddziały i przedstawicielstwa podmiotów zagranicznych w Polsce. Michał jest doświadczonym trenerem z zakresu prawa podatkowego (przeprowadził ponad 50 szkoleń podatkowych) oraz wykładowcą akademickim (m.in. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Biegle posługuje się językiem angielskim. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Aktualnie przygotowuje rozprawę doktorską na temat zjawiska nabywania korzyści umowny – treaty shopping.

Michał Grzybowski

Michał Grzybowski

Posiada szerokie doświadczenie w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych. Specjalizuje się w kwestach prawno-podatkowych dotyczących oddelegowywania pracowników i kadry menedżerskiej z i do Polski. Doradza w zakresie tworzenia efektywnych struktur wynagradzania kadry menedżerskiej zarówno w Polsce jak i za granicą. Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, jest licencjonowanym doradcą podatkowym i dwukrotnym laureatem wyróżnienia dla najlepszych doradców podatkowych w Polsce (rok 2010 i 2011). Jest także autorem wielu publikacji dotyczących podatków osobistych oraz wykładowcą na konferencjach i seminariach z zakresu podatków i human resources. Glos Michała Grzybowskiego ceniony jest na rynku polskim i poważany wśród ekspertów z zakresu regulacji prawno-podatkowych dotyczących oddelegowania pracowników i kadry menedżerskiej z i do Polski. Grzybowski to także współautor pierwszego na polskim rynku raportu dotyczącego tworzenia i funkcjonowania programów opcji menedżerskich w polskich spółkach giełdowych.

Dr Janusz Fiszer

Dr Janusz Fiszer

Radca prawny i doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk prawnych – docent na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jego bogate doświadczenie zawodowe obejmuje różnorodne kwestie podatkowe zarówno w obszarze przepisów krajowych, jak i międzynarodowego prawa podatkowego. Dr Janusz Fiszer specjalizuje się m.in. w zagadnieniach fuzji i przejęć oraz transakcji na rynku kapitałowym. Od początku lat 90-tych do 2011 r. związany z międzynarodową kancelarią prawnej White & Case, gdzie od 1998 r. był partnerem. W latach 2012-2013 Partner w międzynarodowej firmie doradczej PwC (PricewaterhouseCoopers), a od stycznia 2014 r. - partner w kancelarii prawnej GESSEL. Dr Fiszer działał także jako niezależny ekspert w komisjach parlamentarnych (m.in. doradzał w procesie tworzenia pierwszych projektów ustaw o PIT i VAT, ustawy o Narodowych Funduszach Inwestycyjnych oraz ustawy o giełdach towarowych i domach składowych) oraz - jako doradca Ministra Finansów - był również współnegocjatorem szeregu polskich umów o międzynarodowego unikaniu podwójnego opodatkowania. Dr Janusz Fiszer był zaangażowany w wiele największych transakcji fuzji i przejęć na polskim rynku, zarówno w odniesieniu do podmiotów prywatnych, jak i spółek publicznych. Był współzałożycielem i pierwszym prezesem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Podatkowego w Polsce - oddziału IFA (International Fiscal Association), a obecnie jest członkiem jego rady nadzorczej. Dr Janusz Fiszer regularnie jest wyróżniany w licznych rankingach prawników i doradców podatkowych: zarówno w Polsce (rankingi Rzeczypospolitej, Dziennika Gazety Prawnej i Forbes'a), jak i za granicą (m.in. rankingi Chambers, PLC Which lawyer?, European 500 i World Tax). Jako partner w GESSEL wspiera klientów w szeroko pojętej optymalizacji podatkowej, m.in. w transakcjach fuzji i przejęć oraz w krajowych i transgranicznych restrukturyzacjach grup kapitałowych.

Roman Namysłowski

Roman Namysłowski

Autor wielu publikacji i komentarzy do regulacji prawnych w Polsce i na terenie Unii Europejskiej – m.in.: pierwszego w Polsce komentarza do prawa wspólnotowego w zakresie podatku od wartości dodanej (VI Dyrektywa. Komentarz, CH Beck 2004), komentarza do Dyrektywy 2006/112 (Dyrektywa VAT. Komentarz, Wolters Kluwer 2008), a przede wszystkim jednego z najczęściej cytowanych przez sądy administracyjne komentarza w zakresie spraw dotyczących zgodności polskich przepisów z prawem wspólnotowym oraz unikalnego na rynku polskim komentarza do Dyrektywy VAT z perspektywy polskich przepisów i ich zgodności z prawem unijnym (Dyrektywa VAT. Polska perspektywa, Komentarz, Wolters Kluwer 2012). Roman Namysłowski jest również autorem licznych wywiadów i publikacji prasowych poświęconych problematyce VAT – w swoim dorobku posiada wiele ekspertyz przygotowanych dla Parlamentu, Ministerstwa Finansów oraz Ministerstwa Gospodarki. Wielokrotnie pełnił funkcję eksperta sejmowej Komisji ds. Finansów Publicznych oraz senackiej Komisji Budżetu i Finansów Publicznych w pracach nad projektami nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług. Członek zespołu ekspertów przy Ministrze Finansów powołanych do opracowania zmian w zakresie prawa podatkowego.

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży, organizacji i procesów sprzedażowych oraz optymalizacji działalności operacyjnej przedsiębiorstwa. Doświadczony doradca zajmujący się optymalizacją portfeli produktowych, struktur ofertowych i poziomów cen. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie Grzegorz Świątek zbudował w oparciu o współpracę z takimi firmami jak Accencure, Kolaja & Partners, Middle East Strategy Advisors, czy Sygnity Consulting, gdzie zrealizował wiele projektów dla klientów z różnych branż usługowych, handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i zagranicą, szczególnie w Europie i na Bliskim Wschodzie. . Z firmą Simon - Kucher & Partners związany od 2011 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współautor wielu artykułów w wiodących polskich magazynach. Autor i współautor publikacji w Harvard Business Review oraz różnych czasopismach branżowych. Prelegent na wielu konferencjach z zakresu zarządzania cenami i zarządzania procesami oraz trener na szkoleniach z tego zakresu.

Ewa Bącler

Ewa Bącler

Koordynator obsługi Klienta i Marketingu w firmie CUSTOMERITUM. Posiada wieloletnią praktykę pracy z informacją oraz różnorodne doświadczenia wyniesione z kilkuletniego pobytu w Stanach Zjednoczonych i Rosji. Jej zainteresowania zawodowe związane są z brandingiem osobistym i firmowym oraz budowaniem relacji w biznesie. Poza pracą jako coach wspiera innych w wydobywaniu unikalnej wartości zawodowej oraz kształtowaniu postaw wspierających odnoszenie sukcesów. Absolwentka Psychologii Społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Marek Murawski

Marek Murawski

Dyrektor Handlowy w firmie CUSTOMERITUM, związany od początku jej działalności. Ekspert z dziedziny rynku usług pocztowych i kurierskich. Praktyk w zakresie nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowo – partnerskich. W wolnych chwilach zajmuje się pogłębianiem wiedzy z dziedziny astrologii i numerologii, a jego pasją jest żeglarstwo i podróże w tajemnicze zakątki Azji.

Agnieszka Ruder

Agnieszka Ruder

Accounting Services Director z firmy outsourcingowej UCMS Group Poland. Posiada 20 letnie doświadczenie w pracy na rynku usług outsourcingowych, które zdobywała m.in. w tzw. Wielkiej Czwórce. Publikuje eksperckie artykuły z zakresu księgowości i rachunkowości. Specjalizuje się w outsourcingu procesów finansowo - księgowych, sprawozdawczości finansowej, podatku dochodowym, VAT i budżetowaniu, audycie wewnętrznym oraz systemach finansowo - księgowych.

Ewa Jakubczyk Cały

Ewa Jakubczyk Cały

Prezes Zarządu, Biegły Rewident, PKF Consult Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz dodatkowe kwalifikacje z zakresu prywatyzacji przedsiębiorstw uzyskane w Centrum Prywatyzacji; Członek Rady Programowej czasopisma "Rachunkowość", autorka szeregu publikacji z zakresu rachunkowości. Sprawuje nadzór i koordynuje prace objęte doradztwem prywatyzacyjnym dla Ministerstwa Skarbu Państwa oraz innych inwestorów. Ponadto jest współtwórcą szeregu koncepcji restrukturyzacji oraz analiz, wycen i części finansowych due diligence. Od 1991 roku członek rad nadzorczych spółek, w tym także spółek dopuszczonych do publicznego obrotu. Członek Komisji Etyki przy KIBR. Jest członkiem Sądu Giełdowego przy GPW w Warszawie oraz Komisja Nadzoru Audytowego. Wykładowca z zakresu rachunkowości, instrumentów finansowych i sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych na wyższych uczelniach (SGH) oraz w wielu instytucjach szkoleniowych. Wykłada również na szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów z zakresu polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości.


Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partner

Polecamy również

Podatki (2014)
Konferencja Podatki i finanse

Podatki (2014)

Warszawa, 18 Listopada 2014

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj...

Czytaj więcej   »

Windykacje (2014)
Konferencja Podatki i finanse

Windykacje (2014)

Warszawa, 27 Listopada 2014

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj...

Czytaj więcej   »

Skarbowka
Konferencja Podatki i finanse

Skarbowka

Warszawa, 03 Grudnia 2014

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj...

Czytaj więcej   »

Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.