Konferencja  Podatki i finanse

Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Warszawa

12
Maja

Miejscowość: Warszawa
Adres: ul.Moniuszki 1A
Miejsce szkolenia: CEDOZ
Termin: 12 Maja 2016
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu?

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Tnij koszty i rozwijaj biznes

12 maja 2016 r., Warszawa

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu?

Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalnie oszczędzać

Kolejne zobowiązania i coraz wyższe opłaty i wydatki  skutecznie hamują rozwój firmy?

Nie musi tak być! 
Jak to zrobić?

Wystarczy wykorzystać narzędzia stworzone przez ekspertów doskonale znających polski rynek.
Dzięki szkoleniu organizowanemu przez Wiedzę i Praktykę od doświadczonych konsultantów i praktyków biznesowych dowiesz się gdzie szukać oszczędności  i jak rozliczać swoje zobowiązania, a także jak racjonalizować je w skuteczny sposób.


Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu Warszawa

Szkolenie odbędzie się: 12 Maja 2016r.

Program

Rejestracja uczestników  

Rozpoczęcie konferencji  

Mariusz Hildebrand -Efektywny kosztowo system weryfikacji klienta i odzyskiwania należności  

Przerwa kawowa  

Martyna Horęda -Optymalizacja kosztów obsługi wysyłki korespondencji tradycyjnej w firmie - na przykładzie usługi Poczta Hybrydowa (case study)  

Sylwia Ciemińska -Wydatki służbowe – czy ten proces warto optymalizować?  

Przerwa kawowa, poczęstunek  

Dawid Strzała -Trendy międzynarodowej optymalizacji podatkowej w Europie i na Świecie  

Zakończenie konferencji  


Podczas konferencji:

  • poznasz gruntownie specyfikę płatności podatkowych w Polsce
  • dowiesz się, które ze zobowiązań podatkowych wzajemnie się wykluczają
  • dowiesz się jak interpretować regulacje prawne na swoją korzyść
  • nasi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i odpowiedzą na trudne pytania
  • przekonasz się, że jak wiele Twoja firma może zaoszczędzić 

Kto powinien wziąć udział ?

  • Prezesi
  • Właściciele firm z sektora MiŚP
  • Dyrektorzy zarządzający
  • Dyrektorzy finansowi
  • Dyrektorzy, menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za strategię,
  • Główni księgowi, osoby odpowiadające za politykę rozliczeniowo-podatkową,
  • Dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • Dyrektorzy rozwoju biznesu
  • Dyrektorzy operacyjni


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Mariusz Hildebrand

Mariusz Hildebrand

Mariusz Hildebrand od 2007 roku w Zarządzie BIG InfoMonitor SA. Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2001 r. ukończył studia Canadian Executive Master of Business Administration (CEMBA) University of Calgary w kooperacji ze Szkołą Główną Handlową. Przez dwie kadencje pełnił funkcję Członka Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów programu CEMBA. Samodzielny księgowy. W latach 1995 – 1999 pracował w sektorze bankowości, w tym przy rynku kapitałowym. Ma również bogate doświadczenie w zarządzaniu jakością danych, a także w tworzeniu systemów wymiany informacji oraz analiz do ich weryfikacji. Zdobył je podczas pracy w Biurze Informacji Kredytowej SA, w którym pracował od 1999 r., pełniąc między innymi funkcję Dyrektora Departamentu Jakości Danych. Ekspert w dziedzinie finansów i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Od 2013 roku Wiceprezes Zarządu Związku Banków i Instytucji Finansowych Konfederacji Lewiatan oraz Członek Rady Programowej Polish National Sales Awards. Od 2011 roku Członek Kapituły Konkursu Wiktoria Znak Jakości Warszawskiej Izby Przedsiębiorców. Od 2009 roku Członek BCC, w tym Członek Konwentu BCC. W 2013 roku w rankingu Home&Market otrzymał wyróżnienie w ramach prestiżowej listy 25 najlepszych menedżerów finansowych za skuteczne budowanie wiarygodności marki BIG InfoMonitor S.A. poprzez szerzenie wiedzy związanej z rynkiem finansowym, opartej na własnym doświadczeniu i wieloletniej praktyce. Doceniono umiejętne wykorzystanie aktywności w tworzeniu eksperckich, wiarygodnych opinii służących umacnianiu pozycji firmy na rynku.

Dawid  Strzała

Dawid Strzała

Prawnik. Wszechstronnie wykształcony. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie na kierunku Prawo, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Studiów Podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, na kierunku Analiza Finansowa. Ponadto doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat pierwszej nagrody w organizowanym przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami konkursie na najlepszą pracę magisterską w dziedzinie funduszy inwestycyjnych i zdobywca wyróżnienia w konkursie miesięcznika Przegląd Prawa Handlowego na najlepszą pracę magisterską w dziedzinie prawa handlowego. Autor publikacji dla TAXFIN oraz Przeglądu Prawa Handlowego. Szkoląc kancelarie prawne i podatkowe, księgowych i kadry menedżerskie zawsze przedstawia najaktualniejsze rozwiązania i struktury optymalizacyjne oraz zmiany w prawie. Prezentuje realne rozwiązania z zakresu międzynarodowej optymalizacji podatkowej. Do specjalności Dawida Strzały należą: międzynarodowe prawo podatkowe, międzynarodowe planowanie podatkowe, prawo instrumentów finansowych, prawo dochodowe dla przedsiębiorców, unikanie podwójnego opodatkowania, prawo dewizowe i przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz prawo korporacyjne.

Martyna Horęda

Martyna Horęda

Martyna Horęda – Dyrektor Biura Produktów i Sprzedaży – Poczta Polska Usługi Cyfrowe – operator marki Envelo Karierę rozpoczęła pod koniec lat 90 będąc jeszcze na studiach. Najpierw pracowała w oddziale banku przejętym później przez Pekao S.A.., następnie przez kilkanaście lat w obecnej grupie Asseco Poland, gdzie na różnych stanowiskach kierowniczych zajmowała się rozwojem systemów informatycznych dla banków. Do zespołu PPUC dołączyła w sierpniu 2012 roku jako Architekt Funkcjonalny. Uczestniczyła w budowie wielu kluczowych rozwiązań. Zarządzała licznymi interdyscyplinarnymi projektami wdrażającymi strategiczne produkty oraz kierowała zespołem nadzorującym wdrożenia wykorzystujące rozwiązania EMC Documentum. Od czerwca 2015 roku zarządza biurem rozwijającym produkty i sprzedaż dla klientów biznesowych i instytucjonalnych w spółce- należącej do Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej – Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Sylwia Ciemińska

Sylwia Ciemińska

.


Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Materiały do pobrania

Optymalizacja wydatków służbowych
Waga: 0.74MB
   Pobierz   
Efektywny kosztowo system weryfikacji klienta i odzyskiwania należności
Waga: 1.46MB
   Pobierz   
Trendy międzynarodowej optymalizacji podatkowej w Europie i na Świecie
Waga: 0.55MB
   Pobierz   
Optymalizacja kosztów obsługi wysyłki korespondencji tradycyjnej w firmie - na przykładzie usługi Poczta Hybrydowa (case study)
Waga: 3.13MB
   Pobierz   

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner

Polecamy również

Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.