Webinar Podatki i finanse
Termin: 26 Marca 2021
Cena: 239 zł netto (293,97 zł brutto)
Godziny 12:00-15:00 / Barbara Dąbrowska
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
Celem webinarium jest kompleksowe zaprezentowanie zasad i planowanych zmian w ustawie o rachunkowości dotyczących sporządzania sprawozdań finansowych
Podczas webinarium zostaną omówione najważniejsze kwestie związane ujmowaniem zdarzeń gospodarczych w tym związanych z:
- otrzymaniem subwencji, dopłat, dofinansowań do wynagrodzeń, umorzeniem pożyczek związanych z COVID-19
- ujęciem umorzenia składek ZUS w 100 % i 50% w CIT 8 i 8/0
- przedstawieniem rekomendacji Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie sporządzania sprawozdania finansowego w czasie pandemii,
- przeprowadzeniem inwentaryzacji rekomendacja Komitetu Standardów rachunkowości w okresie pandemii,
- odpowiedzialność za sporządzenia sprawozdania finansowego,
- obowiązek złożenia sprawozdania finansowego do KRS,
- przekazaniem sprawozdania finansowego przez podatnika do organów skarbowych,
- osoby podpisujące sprawozdanie finansowe, planowane zmiany,
- postać sprawozdania z badania biegłego,
- jakie informacje związane ze skutkami pandemii ujawnia się w dodatkowych informacjach i objaśnieniach
Uczestnicy uzyskają odpowiedź na temat zmian zamknięciem ksiąg oraz sporządzeniem sprawozdania finansowego za rok w którym borykamy się ze skutkami pandemii.
Program webinarium obejmuje następujące zagadnienia:
1. Przedstawienie rekomendacji Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie sporządzania sprawozdania finansowego w czasie pandemii,
2. Przeprowadzenie inwentaryzacji rekomendacja Komitetu Standardów rachunkowości w okresie pandemii,
3. Okres przechowywania dokumentacji inwentaryzacyjnej,
4. Planowane zmiany w zakresie sporządzania i podpisywania sprawozdań finansowych,
5. Korekta przychodów ze sprzedaży po dniu bilansowym w księgach i sprawozdaniu finansowym,
6. Kursy walut obcych stosowanych do wyceny bilansowej,
7. Prezentowanie wyceny bilansowej w sprawozdaniu finansowym,
8. Odwołane podróże służbowe w związku z COVID – 19 prezentacja poniesionych kosztów,
9. Koszty zakupów środków ochrony osobistej dla pracowników dokonywany w związku z pandemią – schemat księgowania,
10. Koszty niewykorzystanych mocy produkcyjnych związanych z pandemią,
11. Wszelkie subwencje FPR, dotacje, umorzenia składek ZUS, wsparcie z Urzędu Pracy w ujęciu podatkowym i bilansowym – prezentacja w deklaracji CIT-8,
12. Rozliczenie dotacji na nabycie środka trwałego,
13. Zobowiązania z tytułu rozłożenia podatku od nieruchomości na raty – prezentacja zdarzenia gospodarczego,
14. Dotacja na kapitał obrotowy PARP – rachunek zysków i strat
15. Obowiązek złożenia sprawozdania finansowego do KRS,
16. Przekazanie sprawozdania finansowego przez podatnika do organów skarbowych,
17. Osoby podpisujące sprawozdanie finansowe - planowane zmiany,
18. Osoby podpisujące sprawozdanie finansowe, w sytuacji gdy jeden ze wspólników wystąpił ze spółki,
19. Postać sprawozdania z badania biegłego,
20. Jakie informacje związane ze skutkami pandemii ujawnia się w dodatkowych informacjach i objaśnieniach
21. Odpowiedzialność za sporządzenie sprawozdania finansowego,
22. Hipotetyczne odsetki od zysku spółki kapitałowej przekazane na kapitał zapasowy zasady kalkulacji i dekretacji.
Korzyści z webinarium:
Uzyskanie wiedzy na temat prawidłowego sporządzenia sprawozdania finansowego i ujęcia wszelkiej pomocy wynikającej z walki z pandemią w zeznaniu CIT- 8 i CIT-8/0
Szkolenie odbędzie się: 26 Marca 2021r.
brak danych
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.
Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Termin: 26 Marca 2021
Cena: 239 zł netto (293,97 zł brutto)
Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka