Konferencja  Podatki i finanse

Sprzedaz i zysk 2014

22
Października

Miejscowość: Warszawa
Adres: al. Jerozolimskie 123A
Miejsce szkolenia: Golden Floor
Termin: 23 Października 2014 - 11 Grudnia 2014 - 11 Grudnia 2014
Cena: 999 zł netto (1228,77 zł brutto)

Organizator

Jak efektywnie i świadomie podejmować decyzje menedżerskie bez narażania się na konflikt z prawem? Poznaj praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł działać szybko, sprawnie i bez obaw o konsekwencje prawne dla Ciebie i Twojej firmy.

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Sprzedaż i Zysk

Poznaj skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów. Zdiagnozuj, czy właściwie zarządzasz sprzedażą i jakie nieoczywiste błędy popełniasz,  sprawdź czy stali klienci odchodzą, stwórz swój własny plan sprzedażowy. Zobacz czy w Twoim zespole panuje wystarczająca motywacja i poziom zaangażowania, aby osiągać zaplanowane wyniki. 

22 października 2014, Warszawa

27 listopada 2014, Warszawa

11 grudnia 2014, Warszawa

Poznaj praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł sprzedawać  szybko i skutecznie bez obaw o niezrealizowany plan sprzedaży  

Podejmowanie odpowiedzialnych decyzji sprzedażowych to codzienny obowiązek każdego managera sprzedaży. Coraz krótsze terminy nie dają czasu do namysłu. Zwiększa się ryzyko popełnienia błędu i rosnąca presja odpowiedzialności

Dobra wiadomość jest taka, że Twoja praca nie musi tak wyglądać! Większość menedżerów nie zdaje sobie sprawy, jak istotna dla ich pracy jest wiedza na temat pozyskiwania nowych klientów, utrzymania starych, dbania o motywację i zaangażowanie Nie musisz powielać ich błędów!

 

Zgłoś swój udział >>> 

 


Sprzedaz i zysk 2014

Szkolenie odbędzie się: 23 Października 2014 - 11 Grudnia 2014

Program

Nad programem.
Dzięki konferencji organizowanej przez Akademię  Wiedza i Praktyka od doświadczonych konsultantów prawnych i praktyków biznesowych dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzi prawnych i nie dać się złapać na nieuczciwe zagrywki.
 
  • Poznasz gruntownie specyfikę prawa pracy w Polsce
  • Dowiesz się, które ze zobowiązań w Twoim kontrakcie menedżerskim… wzajemnie się wykluczają
  • Zobaczysz, które przepisy są szczególnie ważne dla Ciebie i Twojej firmy, a które możesz omijać – w legalny sposób
  • Otrzymasz w pełni profesjonalne narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie i legalnie bronić się przed odpowiedzialnością karną
  • Dowiesz się jak interpretować regulacje prawne na swoją korzyść
  • Poznasz, często nie intuicyjne, sytuacje, w których naruszane są prawa pracownicze
  • Dowiesz się, czy i które działania w ramach ryzyka biznesowego wykluczają odpowiedzialność karną
  • Nasi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i odpowiedzą na trudne pytania
 
Kto powinien wziąć udział ?
  • dyrektorzy zarządzający
  • dyrektorzy finansowi
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • dyrektorzy rozwoju biznesu
  • dyrektorzy operacyjni
  • dyrektorzy HR

Koło sprzedaży skoncentrowane na Kliencie – jak tworzyć narzędzia gwarantujące Twojej firmie efektywne pozyskiwanie nowych klientów.  

 

Przerwa kawowa  

 

Skuteczne poszerzanie możliwości sprzedażowych – praktyczne narzędzia i sprawdzone metody działania.  

 

Lunch  

 

Efektywne rozpoznanie potrzeb i możliwości klienta – jak zdiagnozować nowe potrzeby na rynku?  

 

Przerwa kawowa  

 

Skuteczne rozwijanie potencjału sprzedażowego Twojej firmy – jak tego dokonać, przykłady i antyprzykłady.  

 

Zakończenie  

 

Helping Clients Succeed – jak zyskać pewność i przewidywalność w działaniach sprzedażowych.  

 

Przerwa kawowa  

 

Mierz wyżej, podnoś efektywność – jak skutecznie określić potencjał sprzedażowy Twojej firmy za pomocą narzędzi biznesowych.  

 

Lunch  

 

Strategia rozgrywania negocjacji – jak, kiedy i czy warto dopasować się do klienta?  

 

Przerwa kawowa  

 

Zamknięcie sprzedaży i... – utrzymywanie długotrwałych relacji partnerskich z klientem.  

 

Zakończenie  

 

Współodpowiedzialność (accountability) zawodowa – czym jest i dlaczego zależy od niej przyszłość Twojej firmy?  

 

Przerwa kawowa  

 

Wzmacnianie indywidualnej i organizacyjnej współodpowiedzialności – jakie narzędzia pozwolą zwiększać elementy decydujące o efektywności Twojego zespołu?  

 

Lunch  

 

 

Osiąganie doskonałych rezultatów biznesowych – jakie narzędzia pozwolą Ci skutecznie budować kulturę pracy w firmie?  

 

Przerwa kawowa  

 

Współodpowiedzialność i co dalej…? – jak wzmacniać wypracowane postawy?  

 

Zakończnie  

 


Pod programem.
Dzięki konferencji organizowanej przez Akademię  Wiedza i Praktyka od doświadczonych konsultantów prawnych i praktyków biznesowych dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzi prawnych i nie dać się złapać na nieuczciwe zagrywki.
 
  • Poznasz gruntownie specyfikę prawa pracy w Polsce
  • Dowiesz się, które ze zobowiązań w Twoim kontrakcie menedżerskim… wzajemnie się wykluczają
  • Zobaczysz, które przepisy są szczególnie ważne dla Ciebie i Twojej firmy, a które możesz omijać – w legalny sposób
  • Otrzymasz w pełni profesjonalne narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie i legalnie bronić się przed odpowiedzialnością karną
  • Dowiesz się jak interpretować regulacje prawne na swoją korzyść
  • Poznasz, często nie intuicyjne, sytuacje, w których naruszane są prawa pracownicze
  • Dowiesz się, czy i które działania w ramach ryzyka biznesowego wykluczają odpowiedzialność karną
  • Nasi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i odpowiedzą na trudne pytania
 
Kto powinien wziąć udział ?
  • dyrektorzy zarządzający
  • dyrektorzy finansowi
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • dyrektorzy rozwoju biznesu
  • dyrektorzy operacyjni
  • dyrektorzy HR


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Arek Hajduk

Arek Hajduk

Od blisko 20 lat aktywny uczestnik życia biznesowego, zarządzający, menedżer, doradca, wykładowca oraz trener. Posiada doświadczenia w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi, modelowaniu kultur organizacyjnych, zarządzaniu wiedzą i innowacjami, marketingiem, eventami oraz public relations. Ponad 4 lata związany z wydawcą HBR Polska (Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes). Współpracował m.in. z: Liberty Direct, INEA, PKN Orlen, Intel, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, BGŻ, Generali, ITI, Seco Warwick, Stage-Gate Europe, ING, Ten Step Polska, Allianz, PLL LOT, INEA, itd. Zapraszał i gościł w Polsce blisko 30 międzynarodowych autorytetów zarządzania, jak: J. Badaracco (HBS), R. Thomas (Tufts), a. McAfee (MIT), R. D’Aveni (Dartmouth), S. Schmitt (Columbia), W. Jenewein (st. Gallen), czy M. Gottfredson (Bain). Wcześniej 12 lat zajmował stanowiska menedżerskie w ramach banku inwestycyjnego Creditanstalt (CA IB / HVB), należącym obecnie do UniCredit Group. W latach 2003-2008 pełnił rolę Dyrektora Wykonawczego (Executive Director), odpowiedzialnego za funkcję HR, PR oraz Marketing. W ostatnich latach realizował szereg strategicznych projektów, takich jak integracja struktur i procesów w związku z połączeniem z UniCredit Group. Należał do globalnego zespołu Marketing & PR dywizji UniCredit Markets & Investment Banking. Posiada doświadczenia w realizacji konferencji i eventów w Polsce i za granicą, m.in. w Wielkiej Brytanii, czy Izraelu. Przed przejściem do CA IB, pracował w Departamencie HR koncernu Philip Morris w Polsce. Z wykształcenia ekonomista (organizacja i zarządzanie AE Katowice). W ramach różnych szkoleń, m.in. ukończył certyfikowany przez London School of PR kurs public relations oraz uczestniczył w szeregu szkoleń z dziedziny HR. Jeden z pierwszych trzech w CEE certyfikowanych Executive Facilitators firmy Partners in Leadership, USA (światowego lidera w rozwoju efektywnych kultur opartych o wartość współodpowiedzialności – accountability).

Artur Wilk

Artur Wilk

Współzałożyciel, menedżer i trener w DOOR Group Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów i trenerów w Polsce w obszarze budowania i wdrażania rozwiązań szkoleniowych wspierających realizację wyników. Master trener DOOR Group posiadający certyfikaty DOOR International, FranklinCovey, Jolles Associates, Management Development Instruments, VitalSmarts, Inside, Monterey oraz QPR. Od 19 lat związany na stałe z DOOR, współtworzy i rozwija know-how firmy na polskim na rynku. Przygotowuje oraz dostarcza projekty rozwoju kompetencji biznesowych oraz osobistych ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian i usprawnień w obszarze sprzedaży i zarządzania. Od 1996 roku prowadzi szkolenia dla firm z branży IT m.in. SAP, BCC, IMG, IBM, Polsoft, BMS, CGI, Bluesoft, S&T oraz ATOS IT Services. Jest członkiem zespołu mentorów DOOR – odpowiedzialnym za rozwój, wdrażanie nowych programów oraz certyfikację trenerów DOOR Group. Poprowadził łącznie ponad 2000 dni szkoleniowych, zdobywając najwyższe oceny Customer Satisfaction Index oraz Net Promoter Score. Wielokrotnie nagradzany przez DOOR International tytułem Partnera Roku (najwyższa sprzedaż w Polsce), Coacha Roku i Trenera Roku.

Michał Górny

Michał Górny

Project Manager i trener w DOOR Group oraz prywatny przedsiębiorca Z wykształcenia lekarz medycyny, jest współautorem szkoleń przygotowanych specjalnie dla firm działających w branży medycznej. Członek Business Processes Management Group, posiada dyplom MBA. Prowadzi firmę z branży farmaceutycznej. Z DOOR Group związany jest od 12 lat. Ma za sobą bogate doświadczenie jako handlowiec i szef sprzedaży, które bardzo sobie ceni w pracy trenera i konsultanta. Prowadził zakrojone na szeroką skalę programy szkoleniowe dla wielkich firm, ale jest też konsultantem w projekcie „European Dynamic Salesman” - tworzenie paneuropejskiej platformy e-learningowej dla MSP. Prowadził szkolenia dla takich firm jak m.in. Deloitte Polska, Impel S.A., Hiestand Polska, Roche Polska, KRUK SA , Unipharm, Kimball Electronics, Kulczyk Tradex Tovares Sp. z o.o., C&C Partners Telecom, Konica Polska. Jest również konsultantem we FranklinCovey, gdzie zajmuje się budowaniem efektywności menedżerów i zespołów pracowniczych


Partnerzy

partnerpartnerpartner
Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka