Konferencja  Podatki i finanse

Windykacje (2014)

27
Listopada

Miejscowość: Warszawa
Adres: al. Jerozolimskie 123A Warszawa
Miejsce szkolenia: al. Jerozolimskie 123A Warszawa
Termin: 27 Listopada 2014 - 28 Listopada 2014 - 28 Listopada 2014
Cena: 398 zł netto (489,54 zł brutto)

Organizator

Jak skutecznie ciąć niepotrzebne wydatki i optymalizować koszty prowadzenia biznesu dzięki odpowiedniej polityce podatkowej? Poznaj praktyczne narzędzia biznesowe i zbuduj strategię firmy w sposób, który umożliwi Ci legalne oszczędności podatkowe.

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Odzyskaj długi i nie trać: nerwów, czasu i pieniędzy

27-28 listopada 2014, Warszawa



Twoja firma nie jest skazana na długą, prawną batalię – możesz odzyskać pieniądze znacznie prościej… dzięki jednemu telefonowi

Weź udział w warsztatach, które wyposażą Cię w narzędzia skutecznej – i oszczędnej – windykacji telefonicznej

Niesolidni płatnicy, kontrahenci zalegający z zapłatą zobowiązań to zmora, z którą prędzej czy później zmierzy się każda firma. Nieściągnięte długi to nie tylko denerwujący dowód czyjejś niefrasobliwości… W biznesowym świecie naczyń połączonych to realne zagrożenie dla firmy, które może doprowadzić nawet do jej bankructwa.

Nie żegnaj się z pieniędzmi – sięgnij po sprawdzone metody, z powodzeniem stosowane przez największe firmy. Wykorzystaj siłę perswazji i kontroli emocji, perfekcyjnie przeprowadź rozmowy windykacyjne i skutecznie zmotywuj dłużników do spłaty zaległych należności! Jak to zrobić? Tego dowiesz się w trakcie warsztatów Akademii Wiedza i Praktyka.
 

Zgłoś swój udział »

 

 

 

Zostań skutecznym windykatorem!

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają pracę związaną z telewindykacją, jak i dla osób, którym zależy na odświeżeniu oraz uporządkowaniu wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej windykacji przez telefon.

Koszt udziału w konferencji wynosi 999 zł. netto

TYLKO TERAZ!

CENA WARSZTATÓW 198 zł netto

- przy nadesłaniu zgłoszenia do 31 października 2014r. 

 

 

patrz w dół

Zdobądź umiejętności, dzięki którym odzyskasz pełną kontrolę nad finansami firmy.


Zgłoś swój udział »

 


Windykacje (2014)

Szkolenie odbędzie się: 27 Listopada 2014 - 28 Listopada 2014

Program

Rozpoczęcie Warsztatów  

Rola klienta dla firmy i pracownika  
  • Kim jest Klient – rola Klienta w firmie, jego oczekiwania oraz obowiązki wobec firmy
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta
  • Złota i Platynowa zasada obsługi Klienta

Rola pracownilka firmy zajmującego się windykacją  
  • Moja rola w firmie
  • Firma to Ty – Ty to firma
  • Budowanie wizerunku firmy w oczach rozmówcy
  • Cechy profesjonalnego pracownika zajmującego się windykacją i obsługą Klienta

Wstęp do windykacji  
  • Definicja windykacji
  • Cele windykacji
  • Dlaczego Klienci nie płacą?
  • Kiedy dłużnicy zapłacą?
  • Rodzaje windykacji (miękka i twarda)
  • Ćwiczenie – co dłużnik lubi, a czego nie znosi? „gra dłużnik”

Przerwa kawowa  

 

Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z dłużnikiem  
  • Stosowanie zasad asertywności
  • Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
  • Sposoby szybkiego opanowania sytuacji stresowej
  • Racje a emocje w rozmowie windykacyjnej

Struktura telefonicznej rozmowy windykacyjnej  
  • Rola przygotowania się do telefonicznej rozmowy z dłużnikiem
  • Zdobycie jak największej ilości informacji o dłużniku
  • Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej w rozmowie windykacyjnej
  • Rola pytań w rozmowie windykacyjnej – ich typy i zastosowanie
  • Czas w rozmowie windykacyjnej
  • Zasady i wskazówki zwiększające skuteczność telefonicznej windykacji

Efektywna komunikacja z dłużnikiem w rozmowie windykacyjnej  
  • Zasady wywierania wpływu –jak świadomie wykorzystywać je w windykacji?
  • Metody i techniki nawiązywania kontaktu i przejmowania prowadzenia w rozmowach
  • Posługiwanie się elementami języka perswazji
  • Praca głosem w rozmowach windykacyjnych
  • Zwroty windykacyjne
  • Błędy w rozmowach windykacyjnych
  • Ćwiczenia z dykcji i pracy głosem

Lunch  

 

Cel i proces komunikacji w rozmowie windykacyjnej  
  • Elementy komunikacji w rozmowie windykacyjnej vs przeszkody w efektywnej komunikacji
  • Fazy komunikacji: emocjonalna i racjonalna faza efektywnej komunikacji
  • Narzędzia kontroli rozmowy w rozmowie windykacyjnej
  • Wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji: tempo mówienia, dynamika wypowiedzi, ton i siła głosu, modulowanie głosu, akcentowanie, intonacja

Podstawowe zasady skutecznej windykacji - asertywność i perswazja  
  • Dokładna znajomość faktów i możliwości działania
  • Asertywność w rozmowach windykacyjnych
  • Odporność na manipulację i stres
  • Wytrwałość i konsekwencja
  • Odzyskiwanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z dłużnikiem
  • Rozpoznawanie rodzaju zagrywek stosowanych przez dłużników
  • Skuteczne odpowiadanie na typowe wymówki i zagrywki dłużników
  •  Wymówki standardowe
  •  Wymówki niestandardowe
  • Błędy w rozmowach windykacyjnych
  • Ćwiczenie – analiza dotychczasowych rozmów prowadzonych przez uczestników

Przerwa kawowa  

 

Prowadzenie rozmów w warunkach nietypowych  
  • Praca z trudnym Klientem
  • Kim jest trudny Klient – typy zachowań Klientów w warunkach nietypowych
  • Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
  • Radzenie sobie z atakami rozmówcy – zdenerwowanie i emocje rozmówcy
  • Pokonywanie własnej rutyny i niechęci

Kontrola emocji w rozmowach z trudnym klientem  
  • Kontrola negatywnych emocji pracownika Działu Windykacji
  • Wygaszanie emocji Klienta
  • Prezentacja rozwiązań sytuacji problemowych

Podsumowanie omówionego materiału - wykorzystanie ćwiczeń i dyskusji do sprawdzenia zapamiętanego zakresu wiedzy przez uczestników szkolenia  

 

Rozpoczęcie Warsztatów  

 

Warsztat szkoleniowy: Techniki odzyskiwania należności w kontakcie telefonicznym  
  • Cel ćwiczenia – Zebranie wiedzy z zakresu odzyskiwania należności
  • Metoda: Ćwiczenie grupowe wraz z analizą

Lunch  

 

Warsztat narzędziowy: Analiza rozmów prowadzonych przez uczestników szkolenia z trenerem w roli Koordynatora  

·        Cel ćwiczenia – określenie dla każdego z uczestników mocnych i słabych stron prowadzonych przez niego rozmów.

·        Metoda– Analiza jakościowa rozmów przez uczestników i trenera

Zakończenie szkolenia  

 • uzupełnienie ankiet reakcji uczestników na szkolenie,

wręczenie certyfikatów Skutecznego Windykatora


 

Zostań skutecznym windykatorem!

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają pracę związaną z telewindykacją, jak i dla osób, którym zależy na odświeżeniu oraz uporządkowaniu wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej windykacji przez telefon.

Koszt udziału w dwudniowych warsztatach wynosi 999 zł. netto

Przy nadesłaniu zgłoszenia do 31 października 2014 r., koszt udziału w warsztatach wynosi 398 zł netto 

 

 

Szczególnie ważna dla 

  • Pracowników wewnętrznych działów windykacji, telewindykacji, działów monitoringu należności
  • Pracowników działów księgowości i działów finansowych
  • Pracowników działów handlowych, którzy odpowiadają m.in. za budowę umów i windykację
  • Menadżerów działów handlowych pragnących poszerzyć swoją znajomość aspektów prawnych
  • Key Account Menadżerów
  • Przedstawicieli Handlowych, których cele lub prowizje uzależnione są od terminowych płatności
  • Wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon jako narzędzie do kontaktu z Klientami i Kontrahentami mającymi problem z regulowaniem należności

Zdobądź umiejętności, dzięki którym odzyskasz pełną kontrolę nad finansami firmy.

Zgłoś swój udział >>

 

 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Kamila Krawczyk

Kamila Krawczyk

Trener biznesu HILLWAY Training & Consulting od 2003 związana z branżą szkoleń obsługi klienta i call center. Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. W HILLWAY Training & Consulting zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących telefonicznej obsługi klienta, wywierania wpływu, windykacji, technik sprzedaży, pracy z trudnym klientem, a także zarządzaniem zespołami obsługi klienta i sprzedaży. Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują wzrost motywacji pracowników.


Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do organizatora. Zgłoszenie może być wysłane  online ze strony www lub zeskanowane i przesłane mailowo lub faksem pod numer 22 518 27 50. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z rezerwacją miejsca, bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztatach jest  możliwa najpóźniej  na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie rezygnacja skutkuje poniesiem 100% kosztów szkolenia.  Rezygnację należy przesłać mailam na adres [email protected]   Organizator zastrzega sobie prawo do odwołoania konferencji lub zmiany terminu  i w razie zaistnienia takiej sytuacji uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów. 

Partnerzy

partner
Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka