Konferencja  Prawo pracy, płace, ubezpieczenia

HR PRZY KAWIE (2014)

19
Listopada

Miejscowość: Warszawa
Adres: Al.Jerozolimskie 123A
Miejsce szkolenia: Golden Tulip Warsaw Centre
Termin: 19 Listopada 2014
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

  Chcesz, by dział HR w Twojej firmie był atrakcyjnym partnerem biznesowym? Masz dość ponoszenia odpowiedzialności za najbardziej absurdalne błędy innych? Chcesz wytyczać ścieżki rozwoju firmy? Zdobądź narzędzia, dzięki którym Twój dział HR będzie działał jeszcze skuteczniej.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

HR PRZY KAWIE

19 listopada 2014 r., Warszawa

W wielu firmach na polskim rynku dział HR postrzegany jest jako generator niepotrzebnych kosztów. Menedżerowie zarządzający zasobami ludzkimi muszą mierzyć się z nienaturalnie wysokimi wymaganiami i... nieproporcjonalnie małym wsparciem. Oczekuje się od nich, żeby działali sprawniej, dokładniej i skuteczniej niż każda inna komórka firmy.

Co otrzymują w zamian? Przeważnie niewiele – z wyjątkiem obarczenia odpowiedzialnością za niezawinione błędy innych i… coraz większymi cięciami finansowymi.

Jak pogodzić efektywność wykonywanych procesów z ich jakością?

Gdzie szukać niezbędnych narzędzi wspomagających skuteczne działania HR?

Jak przekuć wiedzę ogólną na wdrożenia w konkretnych obszarach firmy?

Te pytania to zaledwie wierzchołek góry lodowej. A jednak, wielu menedżerów zarządzających zasobami ludzkimi nie potrafi na nie odpowiedzieć! Naturalnie na wynikające z nich kolejno kwestie także!

Ich działy stają się na skutek tego bezbronne wobec firmowych animozji i przepychanek. Menedżerowie zarządzający zasobami ludzkimi i podległe im zespoły zmieniają się powoli w adresatów coraz liczniejszych pretensji, obarcza się je za każde niepowodzenie firmy, a wreszcie traktuje jak kozła ofiarnego...

Czy to przypadkiem nie oznacza zamiatania problemów firmy pod dywan…? Gdyby tylko to! Działy HR sukcesywnie zmieniają się w obszary odpowiedzialne za większość procesów w firmie, choć nie są od tego i nie są do tego przygotowane merytorycznie!

Stopniowo presja wyników firmy, jakość wykonywanych przez nią usług, ich szybkość i awaryjność stają się domeną zespołów zarządzających zasobami ludzkimi. Zwłaszcza, gdy coś pójdzie nie tak! To właśnie one, nie mając odpowiednich narzędzi obrony, ponoszą największe konsekwencje...

A gdyby tak odwrócić ten trend i sprawić, by dział HR stał się dla firmy…

  •  wiodącym instrumentem działania;
  • atrakcyjnym partnerem biznesowym;
  • obszarem kluczowych inwestycji, zamiast zbędnych kosztów;

​…czy taki wizerunek Twojego działu nie byłby zgodny ze stanem faktycznym?

Jak w prosty i praktyczny sposób możesz poznać narzędzia, które pozwolą Ci stworzyć zupełnie nową jakość w zarządzaniu zasobami ludzkimi i dać silny impuls do rozwoju dla Twojej firmy?!

Zarezerwuj swoje bezpłatne miejsce na spotkaniu HR przy kawie i...

Zdobądź narzędzia, dzięki którym Twój dział HR będzie działał jeszcze skuteczniej >>>

 

 


HR PRZY KAWIE (2014)

Szkolenie odbędzie się: 19 Listopada 2014r.

Program

Rejestracja uczestników  

 

Rozpoczęcie konferencji  

 

Controlling personalny platformą komunikacji i współpracy HR z menedżerami. Odpowiedzialność wynikająca z umów  

 Katarzyna Meysztowicz, licencjonowany coach ICC, asesor AC/DC, konsultant i trener 

Przerwa kawowa  

 

Katarzyna Mirkiewicz -Kompetencje coaching’owe w służbie partnerstwa HR z biznesem  

 

FINAŁ KONKURSU TOP HR BUSINESS PARTNER 2014  

Uroczyste wręcznie nagród i dyplomów Laureatom trzech pierwszych miejsc w konkursie TOP HR BP 2014 oraz wręczenie dyplomów wszystkim Finalistom III etapu konkursu. Podsumowanie wszystkich trzech etapów konkursowych.

Przerwa, poczęstunek  

 

Dobre Praktyki Partnerstwa Biznesowego HR  

Case study prezentowane przez wybranych Finalistó konkursu TOP HR BP 2014.

Przerwa kawowa  

 

Kultura organizacyjna – jak wesprzeć firmę w rozwoju  

Małgorzata Dziemian – Paczkowska - 2mgroup

Sesja stolików eksperckich  

1. Metody doskonalenia kompetencji komunikowania się i budowania efektywnej współpracy z menedżerami – Katarzyna Meysztowicz, licencjonowany coach ICC, asesor AC/DC, konsultant i trener biznesu.

2 .Wspieranie zarządzania zmianami zorientowane na wykorzystanie potencjału ludzkiego – Katarzyna Mirkiewicz, Trener, konsultant, coach i partner zarządzający firmy szkoleniowej K2 Training

3. Coaching z wykorzystaniem profili osobowości RP4 - wzmocnienie indywidualnego przywództwa oraz komunikacji i efektywności zespołu - Anna Nieżurawska - Certyfikowany Coach, Coach Wise, Certyfikowany Trener RightPath Polska, Rafał Pietrzak - RightPath Polska

4. Rozwiązania e-learningowe w służbie partnerstwa biznesowego HR -  Piotr Drac - WAY2

5. Standard współpracy HR z Trenerami przy realizacji działań szkoleniowo-rozwojowych wspierający firmę w osiąganiu celów biznesowych. - Monika Ziaja, Konsultant SEB, Partner Zarządzający w 2C Consulting sp. z o.o., Akredytowany Coach ICF, Trener Biznesu, Wykładowca SWPS

6. Skuteczne zarządzanie projektami coachingowymi ukierunkowanymi na efekty- Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska - trener, coach zajmuje się  coachingiem, doradztwem biznesowo-rozwojowym i wspieraniem celów strategicznych.

Zakończenie konferencji  

 


 
Kto powinien wziąć udział ?
  • dyrektorzy HR
  • HR Biznes Partnerzy
  • kierownicy działów kadr
  • specjalisci ds kadr


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Katarzyna Mirkiewicz

Katarzyna Mirkiewicz

Trener, konsultant, coach i partner zarządzający firmy szkoleniowej K2 Training. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu procesów rozwojowych z zakresu komunikacji, efektywności osobistej oraz z tematyki zarządzania. Jest absolwentką Europejskiej Szkoły Trenerów Grupy SET. Ukończyła kurs coachingu realizowany przez Grupę TROP. Regularnie podwyższa swoje kompetencje trenerskie i coachingowe uczestnicząc w kursach, szkoleniach i spotkaniach branżowych. Wspieraniem rozwoju zajmuje się już prawie 10 lat. Jako konsultant i trener współpracuje z organizacjami wykorzystując metodologię SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo). Autorka publikacji do pism i portali branżowych takich jak: Benefit, Nowoczesna Firma, Akademia Rozwoju 4 GROW, EduBroker. Jako trener i coach nieustannie poszukuje innowacji i dostarcza nowych rozwiązań uczestnicząc w projektach polskich i międzynarodowych takich jak: WebQuest for HRM, projekty mentoringowe, facylitatorskie, action learningowe.

Paweł Kopijer

Paweł Kopijer

konsultant SEB, ROI, trener, wykładowca, coach Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); obecnie prezes zarządu polskiego oddziału American Society for Training and Development; wiceprezes polskiego oddziału European Coaching Institute, prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; prezes 2C Consulting sp. z o.o., uczestnik i prelegent wielu międzynarodowych konferencji HR oraz misji studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, dyrektor zarządzający w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, specjalista ds. szkoleń, HR menedżer w spółce z branży IT. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Ekspert i wykładowca w projektach unijnych takich jak Inwestycja w Kadry; aktualne zainteresowania: optymalizacja procesów szkoleniowych w polskich organizacjach, nowoczesne metody oceny efektów biznesowych polityki szkoleniowej, szacowanie wskaźnika ROI dla inwestycji szkoleniowych od lat współpracuje jako dziennikarz i publicysta z miesięcznikiem Personel i Zarządzanie, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck).

Katarzyna Meysztowicz

Katarzyna Meysztowicz

Katarzyna Meysztowicz Partner w firmie doradczej Tangerine, konsultant HR Od 13 lat związana jest z branżą doradczą w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Tworzy rozwiązania oraz realizuje projekty w zakresie: badania i podnoszenia efektywności środowiska pracy, wdrażania modelu HR Business Partneringu, optymalizacji procesów HR, zarządzania kompetencjami, badania kompetencji metodą AC/ DC, badania predyspozycji zawodowych, prowadzenia procesów coachingowych oraz programów rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych. Aktywny członkiem stowarzyszenia Polish Society for Training and Development w ramach, którego prowadzi 3 projekty dla środowiska branżowego w obszarze HR: Klub HR Business Partnera (założyciel, menedżer), HPI Standard – audyt efektywności środowiska pracy (twórca narzędzia badawczego, ekspert) i Ogólnopolski Konkurs TOP HR BP (opiekun merytoryczny, członek kapituły). Członek założyciel HRD Klaster - Innowacyjne Inwestycje w Rozwój Kapitału Ludzkiego, członek Polskiego Stowarzyszenia HR BP. Autor artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, publikowanych na łamach magazynu „Personel i Zarządzanie”. Prelegent na konferencjach poświęconych nowoczesnym trendom w obszarze HR.

Anna Nieżurawska

Anna Nieżurawska

Anna Nieżurawska - CoachWise™ Certified Coach. Trenerka. Wykładowca coachingu w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Dyrektor merytoryczna PROCA Coaching - organizacji wspierającej rozwój osobisty i zawodowy przywódców różnych organizacji przy użyciu profesjonalnych metod takich jak coaching indywidualny i grupowy, szkolenia oraz mentoring. Certyfikowany Partner WAY2 Sp. z o.o. Certyfikowany trener Right Path 4 – ATPharma Projekt Right Path Polska. Ukończyła kurs Psychologii coachingu na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada Certyfikaty CoachWise EssentialsTM oraz CoachWise EquippedTM - renomowane programy szkoleniowe akredytowane przez międzynarodową organizację coachingową International Coach Federation. Prowadzi executive & life coaching, a także coaching kariery w oparciu o profesjonalne, kompleksowe narzędzia do profilowania osobowości zawodowej - iP121, iP121/360 (Certyfikat iP Career Coach) oraz Right Path4 Resources (Certyfikat At Pharma, Warszawa). Coach w projekcie "Bogaci w kwalifikacje" (POKL; WAY2 Sp. z o.o.). Pracuje z liderami firm i organizacji non profit, prowadzi sesje indywidualne i grupowe (650 h; w tym ponad 130 h z wykorzystaniem Right Path4 Resources: m.in. BGŻ, Citibank Handlowy S.A. Capgemini, KPMG Tax & Advisory, Frontex - European Union Agency, Philip Morris International SCE Sp. z.o.o., Agencja Ubezpieczeniowa Nowator, Nowa Era, Biuro Funduszy Europejskich - Urząd m.st. Warszawy, NTCC Sp. z o.o., Elektro-Instalator, WOTUW-Giżycko, Doula w Polsce).

Piotr Drac

Piotr Drac

Piotr Drac – Magister Ekonomii. Z rynkiem nowoczesnych rozwiązań szkoleniowych związany od 2003 roku. W latach 2004-2008 pracował w firmie Wiedzanet, świadczącej usługi w formule elearning (od 2006 do 2008 na stanowisku dyrektora sprzedaży). W 2004 był odpowiedzialny za wdrożenie na polski rynek szkoleniowy systemu do nauki języków obcych w formule e-learning - Tell Me More Corporate firmy Auralog. W firmie WAY2 głównie odpowiada za organizację sprzedaży szkoleń dedykowanych oraz za tworzenie i rozwój systemu WAY2LEARN – rozwiązania, które pozwala do samodzielnego budowania i rozwoju e-szkoleń w organizacjach.

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska-Konsultant SEB/SEA, coach, trener. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Studiów Podyplomowych – Psychologia Społeczna – Zarządzanie Rozwojem Organizacji. Od stycznia 2011 r certyfikowany Coach ICC. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Grupie PZU, najpierw w Pionie Sprzedaży, a następie w Pionie Zarządzania Zasobami Ludzkimi, odpowiadała między innymi za szkolenia i rozwój ponad 1000 pracowników oraz wypracowanie i wdrożenie polityki coachingowej w całej Organizacji, wspierała również Szefów Pionów w realizacji założeń biznesowych. Pracowała z sukcesami jako coach z kierownikami liniowymi. Wykładowca na SWPS.


Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Galeria zdjęć

Materiały do pobrania

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka