Webinar  Prawo pracy, płace, ubezpieczenia

Rozliczanie podróży służbowych – kwestie kadrowe i podatkowe

20
Listopada

Termin: 20 Listopada 2020
Cena: 99 zł netto (121,77 zł brutto)

Godziny 11:30-12:45

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Rozliczanie podróży służbowych – kwestie kadrowe i podatkowe

Celem webinarium jest kompleksowe zaprezentowanie zasad dokumentowania i rozliczania podróży służbowych pracowników z uwzględnieniem kwestii kadrowych i podatkowych.

Program webinarium obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Polecenie wyjazdu służbowego,
  2. Wewnętrzny regulamin rozliczania podróży służbowych,
  3. Rozliczenie wyjazdu – wymagania formalne,
  4. Dokumenty składane wraz z rozliczeniem delegacji,
  5. Zatwierdzenie rozliczenia delegacji,
  6. Data rozliczenia delegacji a moment poniesienia KUP – orzecznictwo z 2020r.,
  7. Limity na diety i noclegi krajowe,
  8. Określenie diet w kwotach wyższych niż wynikających z przepisów,
  9. Noclegi ze śniadaniem a naliczanie diet,
  10. Dieta krajowa uzależniona od ilości posiłków zapewnionych pracownikom,
  11. Uregulowania związane z przeliczaniem waluty obcej na złote polskie,

Korzyści z webinarium:

Uzyskanie wiedzy na temat obecnych procedur stosowanych do rozliczanie podróży służbowych, w tym alokowania kosztów podróży służbowej według metody memoriałowej, rozliczania diet powyżej limitu, wypłacania diet w sytuacji gdy zakupiono usługę hotelową wraz ze śniadaniem.


Rozliczanie podróży służbowych – kwestie kadrowe i podatkowe

Szkolenie odbędzie się: 20 Listopada 2020r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program


brak danych


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Opis lokalizacji:
Termin: 20 Listopada 2020
Cena: 99 zł netto (121,77 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 99,00 zł  + 23% VAT,
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem po szkoleniu na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora , najpóźniej na 2 dni robocze przed webinarium. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka