Webinar  Zamówienia publiczne

Istotne zmiany regulaminu udzielania zamówień, które należy pilnie wprowadzić

16
Listopada

Termin: 16 Listopada 2020
Cena: 119 zł netto (146,37 zł brutto)

Godziny 9:30-10:45

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Cel szkolenia
 
Zaprezentowanie uczestnikom zakresu koniecznych zmian w aktualnie obowiązujących regulaminach udzielania zamówień publicznych o wartości do 30.000 €, które muszą zostać wprowadzone przed 1 stycznia 2021r. w związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
Korzyści dla uczestników szkolenia
  • uzyskanie informacji związanych ze zmianami jakie zamawiający muszą wprowadzić w wewnętrznych regulaminach udzielenia zamówień publicznych,
  • pozyskanie informacji nt zmian jakich muszą spodziewać się przedsiębiorcy ubiegających się o uzyskanie zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł.
 
Profil uczestnika
  • Osoby udzielające zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł.
  • Osoby zainteresowanie zwiększeniem wiedzy nt udzielania zamówień publicznych
  • Właściciele i pracownicy firm ubiegających się zamówienia publiczne, których wartość nie przekracza progu 130.000,00 zł
     
Program szkolenia
  1. Nowe obowiązki jakie muszą zostać wprowadzone do regulaminów udzielania zamówień o wartości do 30.000 € - między innymi: obligatoryjna publikacja informacji o prowadzonym postępowania, minimalna liczba ofert, protokół z postępowania, zmiany obowiązków Komisji, nowe zasady szacowania wartości zamówienia oraz sporządzania i aktualizacji planów zamówień.
  2. Zmiana dopuszczalnych form porozumiewania się z wykonawcami ubiegającymi się o uzyskanie zamówienia publicznego.
  3. Nowe procedury składania ofert w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 

Istotne zmiany regulaminu udzielania zamówień, które należy pilnie wprowadzić

Szkolenie odbędzie się: 16 Listopada 2020r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program


brak danych


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Marek Okniński

Marek Okniński

Praktyk, z kilkunastoletnim doświadczeniem, w zakresie udzielania zamówień publicznych w jednostkach kultury, sportu, administracji samorządowej, administracji państwowej oraz spółkach skarbu państwa. Posiada doświadczenie w organizacji i zarządzaniu w zakresie udzielania zamówień publicznych uzyskane między innymi jako: Dyrektor Biura Zamówień Publicznych TVP S.A., Dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st Warszawy, Doradca Zarządu Narodowego Centrum Sportu sp. z o.o., Dyrektor Działu Organizacji Zakupów i Zamówień Publicznych Pl.2012=sp. z o.o. Autor komentarzy i porad z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych publikowanych między innymi w Dzienniku Gazecie Prawnej. Prowadzi zajęcia z zakresu zamówień publicznych między innymi na studiach podyplomowych organizowanych przez Główną Szkołę Handlową, studia magisterskich w PWSTiF w Łodzi, Politechnice Lubelskiej, Wyższej Szkole Administracji i Prawa w Lublinie, Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Członek komisji przetargowych oraz sędzia w Sądach konkursowych.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Termin: 16 Listopada 2020
Cena: 119 zł netto (146,37 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 119,00 zł  + 23% VAT. 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka