Webinar  Oświata

Indywidualny tok nauki w praktyce

04
Czerwca

Termin: 04 Czerwca 2024
Cena: 80,49 zł netto (99,00 zł brutto)

Godziny 14:00-14:45/ Webinarium online / Małgorzata Flis

Organizator

Koniec rejestracji 04 Czerwca 2024 12:00:00 pozostało: 

O szkoleniu

Kto i kiedy może skorzystać z indywidualnego programu lub toku nauki w szkole? Jak poprawnie zorganizować taką formę nauczania? Jakie obowiązki i jaki zakres wsparcia powinien zapewnić opiekun podczas indywidualnego programu lub toku nauki? To ważne zagadnienia i omówi je na szkoleniu w praktyczny sposób, nauczycielka i wieloletnia dyrektorka szkoły Małgorzata Flis.
 

 


Indywidualny tok nauki w praktyce

Szkolenie odbędzie się: 04 Czerwca 2024r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Weź udział w wydarzeniu   »

Program

I Kiedy uczeń może mieć indywidualny program nauki?

  • Podstawy prawne warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki.
  • Kto może skorzystać z indywidualnego programu nauki?
  • Jaka jest procedura klasyfikowania ucznia realizującego indywidualny tok nauki?
  • Kiedy może być wydane uczniowi zezwolenie na indywidualny program lub tok nauki?
  • Kto może wystąpić z wnioskiem o udzielenie zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki?
  • Opinia publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej i opinia rady pedagogicznej w kwestii indywidualnego programu lub toku nauki.
  • Indywidualny tok lub program nauki jako jedna z form pracy skierowana do zdolnego ucznia.

II Organizacja indywidualnego programu lub toku nauki

  • Kto udziela zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki?
  • Kiedy uczeń może przejść na indywidualny tok nauki?
  • Indywidualny program nauki i organizacja kształcenia – charakterystyka formy.
  • Indywidualny tok nauki i organizacja kształcenia – charakterystyka formy.
  • Ile trwa lekcja w nauczaniu indywidualnym?
  • Ile razy w tygodniu można mieć indywidualne nauczanie?
  • Ile godzin może mieć indywidualny program lub tok nauki?
  • Jak poprawnie zorganizować indywidualny programu lub tok nauki?
  • Kto opracowuje indywidualny program nauki?
  • Jakie są formy wsparcia ucznia szczególnie uzdolnionego w indywidualnym programie lub toku nauki?
  • Jakie obowiązki ma nauczyciel, wychowawca i dyrektor związane z uczeniem, który ma indywidualny program lub tok nauki
  • Kto akceptuje indywidualny program nauki opracowany poza szkołą, który uczeń ma realizować w szkole?
  • Czy indywidualny program nauki może obniżyć wymagania edukacyjne wynikające ze szkolnego zestawu programów nauczania, ustalonego dla danej klasy?
  • Czy od ucznia szczególnie uzdolnionego w indywidualnym programie lub toku nauki można wymagać więcej?

III Opiekun ucznia podczas indywidualnego toku nauki

  • Kto pełni funkcję opiekuna ucznia w czasie indywidualnego toku nauki?
  • Kto może zostać opiekunem ucznia podczas indywidualnego toku nauki?
  • Jaki zakres obowiązków ma opiekun ucznia podczas indywidualnego toku nauki?

IV Najważniejsze zasady indywidualnego programu lub toku nauczania

  • Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie ucznia a indywidualny program lub tok nauki.
  • Czy musi być określony czas realizacji indywidualnego programu lub toku nauki?
  • Jak powinien brzmieć wpis na arkuszu ocen w związku z indywidualnym  programem lub tokiem nauki?
  • Jak powinien brzmieć wpis na świadectwie ucznia w związku z indywidualnym  programem lub tokiem nauki?
  • W jakich przypadkach podjąć decyzję o odmowie zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki?
  • Indywidualny program nauczania lub tok nauki a zmiana szkoły przez ucznia – co wtedy?
  • Czy uczeń może kontynuować indywidualny program lub tok nauki po zmianie szkoły i na jakich zasadach?
  • Uczeń szczególnie uzdolniony jest chory – co wtedy z indywidualnym programem lub tokiem nauki?
  • Jaką wystawić ocenę z zachowania w przypadku indywidualnego programu lub toku nauki?

 

 


 
 

Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci



Małgorzata Flis

Dyrektorka Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Manasterzu, nauczycielka historii, doradca zawodowy, trenerka, coach i tutor. 24 lata doświadczenia w pracy w edukacji, w tym 15 lat na stanowisku kierowniczym. Szkoleniowiec z zakresu zarządzania oświatą, zarządzania rozwojem zawodowym, przywództwem dla uczenia się i rozwoju indywidualnego. Pasjonatka wystąpień publicznych, słowa mówionego i rozwoju osobistego. Aktywnie działa w przestrzeni edukacyjnej w obszarach: przywództwo edukacyjne, zarządzanie zmianą, tworzenie autorskiego modelu placówki, mistrzowski warsztat pracy dyrektora – lidera. Zwolenniczka szkoły opartej na relacjach i budowaniu wspólnoty. Propagatorka modelu pracy szkoły bazującej na energii, inicjatywie i komunikacji społeczności szkolnej. Wyznaje zasadę: ,,Razem można więcej, lepiej, skuteczniej!





Weź udział w wydarzeniu   »

Weź udział w wydarzeniu   »

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 80,49 zł  + 23% VAT. 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

 

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka