Webinar  Oświata

Jak rozwijać u uczniów kompetencje zarządzania sobą w szkole?

28
Maja

Termin: 28 Maja 2024
Cena: 80,49 zł netto (99,00 zł brutto)

Godziny 14:00-14:45/ Webinarium online / Małgorzata Flis

Organizator

Koniec rejestracji 28 Maja 2024 12:00:00 pozostało: 

O szkoleniu

Zdolność zarządzania sobą w szkole staje się jedną z kluczowych kompetencji, które mogą przyczynić się do sukcesu zarówno osobistego, jak również zawodowego uczniów. Dzięki szkoleniu – Jak rozwijać u uczniów kompetencje zarządzania sobą w szkole?” prowadzonego przez nauczycielkę i wieloletnią dyrektor szkoły Małgorzatę Flis, dowiesz się, jakie zastosować metody i narzędzia, by pomóc uczniom w zarządzaniu własnym czasem, emocjami oraz wyznaczonymi celami. Jakie umiejętności są kluczowe i jak je poprawnie wzmacniać i rozwijać?
Istotne jest zrozumienie, że rozwijanie kompetencji zarządzania sobą w szkole kształtuje samodzielnych uczniów, którzy będą potrafili efektywnie zareagować w zmieniającym się otoczeniu. 

 


Jak rozwijać u uczniów kompetencje zarządzania sobą w szkole?

Szkolenie odbędzie się: 28 Maja 2024r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Weź udział w wydarzeniu   »

Program

I Czym właściwie są kompetencje zarządzania sobą?

  • Definicja kompetencji zarządzania sobą i zarządzania sobą w szkole.
  • Co składa się na kompetencje zarządzania sobą?
  • Sztuka zarządzania sobą w szkole – działanie, myślenie i odczuwanie.
  • Czego trzeba uczyć uczennice i uczniów, aby kształtować kompetencje zarządzania sobą?
  • Jak rozwijać kompetencje zarządzania sobą w edukacji wczesnoszkolnej?
  • Jak rozwijać kompetencje zarządzania sobą w II etapie edukacyjnym?
  • Kompetencje zarządzania sobą w podstawie programowej kształcenia ogólnego w szkole podstawowej.

II Klimat szkoły i metody sprzyjające rozwijaniu kompetencji zarządzania sobą

  • Metody, ćwiczenia i procedury sprzyjające rozwijaniu kompetencji zarządzania sobą w szkole.
  • Czy można rozwijać kompetencje zarządzania sobą poza przedmiotami szkolnymi?
  • Co wpływa na rozwijanie kompetencji zarządzania sobą w szkole?
  • Jak nauczyć uczniów efektywnego zarządzania sobą w czasie?
  • Jak wzmocnić u uczniów kompetencje i jak prawidłowo nauczyć ich ustalać priorytety i wyznaczać cele?
  • Ćwiczenia i aktywności rozwijające kompetencje zarządzania sobą – inspiracje.
  • Zadania interdyscyplinarne i ich rola w kształtowaniu kompetencji zarządzania sobą.
     

III  Ocena koleżeńska i ocenianie kształtujące w szkole

  • Rola samooceny i oceny koleżeńskiej w rozwoju kompetencji zarządzania sobą w szkole.
  • Jak wprowadzić w szkole ocenę koleżeńską?
  • Jaka jest charakterystyka oceny koleżeńskiej?
  • Ocenianie kształtujące w szkole, czy warto je wprowadzić do placówki oświatowej?
  • Jak prawidłowo wdrożyć ocenianie kształtujące w szkole?
  • Na czym polega ocenianie kształtujące w szkole?
  • Jakie znaczenie ma ocena koleżeńska w szkole i ocenianie kształtujące?

IV  Monitorowanie kompetencji zarządzania sobą w szkole

  • Jakie są techniki samooceny i oceny koleżeńskiej?
  • Zarządzanie sobą a inne kompetencje proinnowacyjne.
  • Jakie są metody rozwijania kreatywności u uczniów?
  • Jak wypracować normy klasowe? Praktyczne wskazówki.
  • Jaki wpływ ma przestrzeń szkolna na kształcenie kompetencji zarządzania sobą?

 


 
 

Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci



Małgorzata Flis

Dyrektorka Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Manasterzu, nauczycielka historii, doradca zawodowy, trenerka, coach i tutor. 24 lata doświadczenia w pracy w edukacji, w tym 15 lat na stanowisku kierowniczym. Szkoleniowiec z zakresu zarządzania oświatą, zarządzania rozwojem zawodowym, przywództwem dla uczenia się i rozwoju indywidualnego. Pasjonatka wystąpień publicznych, słowa mówionego i rozwoju osobistego. Aktywnie działa w przestrzeni edukacyjnej w obszarach: przywództwo edukacyjne, zarządzanie zmianą, tworzenie autorskiego modelu placówki, mistrzowski warsztat pracy dyrektora – lidera. Zwolenniczka szkoły opartej na relacjach i budowaniu wspólnoty. Propagatorka modelu pracy szkoły bazującej na energii, inicjatywie i komunikacji społeczności szkolnej. Wyznaje zasadę: ,,Razem można więcej, lepiej, skuteczniej!





Weź udział w wydarzeniu   »

Weź udział w wydarzeniu   »

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 80,49 zł  + 23% VAT. 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

 

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka