Webinar  Oświata

TIK na zajęciach rewalidacyjnych i w pracy pedagoga specjalnego w szkole

05
Lutego

Termin: 05 Lutego 2024
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Godziny 12:00-12:45/ Webinarium online / Angelika Perdek-Chabinowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Szkolenie, które prowadzi Angelika Perdek-Chabinowska, dotyczy kwestii związanych z Technologiami Informacyjno-Komunikacyjnymi.

Podczas spotkania prowadząca krok po kroku omówi zagadnienia związane z TIK w pracy pedagoga specjalnego. Weź udział w praktycznym szkoleniu i uzyskaj wiedzę, którą wykorzystasz w codziennej pracy. Dzięki szkoleniu Angeliki Perdek-Chabinowskiej wyposażymy Cię w całą merytorykę niezbędną do zrozumienia i wdrożenia omawianego zagadnienia w swojej organizacji.


TIK na zajęciach rewalidacyjnych i w pracy pedagoga specjalnego w szkole

Szkolenie odbędzie się: 05 Lutego 2024r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

I Podstawy TIK

1.     Jaka jest definicja TIK – Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych?

2.     Jak rozpocząć korzystanie z TIK w pracy?

3.     Jakie są efekty wykorzystania TIK na lekcjach?

4.     Jak wprowadzić TIK na zajęciach rewalidacyjnych i w pracy pedagoga specjalnego w szkole?

5.     Jakie są kierunki polityki oświatowej nawiązującej do wykorzystania TIK na zajęciach?

II TIK na zajęciach rewalidacyjnych

1.     Jakie są główne korzyści z wykorzystania TIK w pracy pedagoga specjalnego na zajęciach rewalidacyjnych?

2.     Jakie są najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania tabletów, laptopów i innych urządzeń TIK w pracy z uczniami na zajęciach rewalidacyjnych?

3.     Jakie oprogramowanie lub aplikacje TIK są szczególnie przydatne w pracy z uczniami?

4.     Jak ocenić efektywność wykorzystania TIK na zajęciach rewalidacyjnych i dostosować strategie na podstawie wyników?

5.     W jaki sposób TIK może pomóc w rozwijaniu umiejętności komunikacji i interakcji społecznej u uczniów z trudnościami?

6.     Jak można dostosować treści i materiały TIK do różnych grup wiekowych uczniów z niepełnosprawnościami, takich jak dzieci, młodzież i dorośli?

7.     Jakie strategie można zastosować, aby dostosować materiały edukacyjne do indywidualnych potrzeb uczniów przy użyciu TIK?

8.     Czy istnieją wytyczne lub regulacje dotyczące bezpiecznego i odpowiedniego korzystania z TIK w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych?

9.     Jakie znaczenie ma wykorzystywanie TIK na zajęciach z form pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz zajęciach rewalidacyjnych?

10.  W jaki sposób można wykorzystać TIK do monitorowania postępów uczniów i tworzenia indywidualnych planów rewalidacyjnych?

11.  Jak zachęcić uczniów z niepełnosprawnościami do aktywnego uczestnictwa w zajęciach wykorzystujących TIK?

12.  Z jakich narzędzi korzystać realizując zadania pedagoga specjalnego? Przykłady.

13.  Z jakich platform korzystać na zajęciach w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych? Przykłady.

III TIK w pracy pedagoga specjalnego

1.     Jakie są zadania pedagoga specjalnego w aspekcie wykorzystywania technologii w swojej pracy?

2.     Jakie wyzwania i trudności mogą wystąpić podczas korzystania z TIK w pracy pedagoga specjalnego i jak można je rozwiązać?

3.     Jakie są perspektywy rozwoju i przyszłość wykorzystania TIK w pracy pedagoga specjalnego w szkole?

4.     Jak zachować równowagę między tradycyjnymi metodami nauczania a nowoczesnymi technologiami na zajęciach rewalidacyjnych?

5.     Jakie narzędzia TIK można polecić rodzicom uczniów z trudnościami edukacyjnymi do korzystania w domu?

6.     W jaki sposób wykorzystać TIK do poszerzania swoich umiejętności i kompetencji jako pedagog specjalny?

7.     Na jakich platformach samodzielnie tworzyć materiały w TIK na zajęciach rewalidacyjnych?

8.     Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pracy pedagoga specjalnego i na zajęciach rewalidacyjnych?

9.     Poznaj praktyczne wskazówki, jak wykorzystać TIK, w pracy pedagoga specjalnego w szkole.

 


 
 


Prelegenci



Angelika Perdek-Chabinowska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, specjalista terapii pedagogicznej oraz pedagog szkolny w szkole podstawowej. Prowadzi zajęcia z komunikacji interpersonalnej w szkole policealnej oraz wykłady na studiach podyplomowych online dla nauczycieli. Zajmuję się szkoleniami stacjonarnymi i webinariami dla kadry pedagogicznej min. z pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wsparcia ucznia ze SPE, autoprezentacji, nowoczesnych metod nauczania, rozwijania kompetencji kluczowych, czy zabaw i gier wprowadzających w świat dziecięcego kodowania. Trener metod efektywnego uczenia się. Pomaga uczniom w pracy nad stresem czy asertywnością. Wspiera nauczycieli i placówki w zakresie organizowania i dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Prelegentka na ogólnopolskich wydarzeniach edukacyjnych.




Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Termin: 05 Lutego 2024
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • 45 minut webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł  + 23% VAT. 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka