Webinar  Podatki i finanse

CEIDG - likwidacja firmy czy upadłość konsumencka?

28
Sierpnia

Termin: 28 Sierpnia 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Godziny live 12:00-12:45| Nagranie dostępne 72 h | Barbara Dąbrowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Szkolenie Barbary Dąbrowskiej, podczas którego prowadząca szczegółowo omówi likwidację firmy w CEIDG.

Szkolenie pozwoli prowadzącej przekazać szczegółową wiedzę na temat procedury likwidacyjnej działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne oraz zasad upadłości konsumenckiej w formule uproszczonej przy współpracy z syndykiem.

Uczestnicy dowiedzą się, jak zgodnie z przepisami przeprowadzić całą procedurę i jaki jej wariant jest najbardziej korzystny w określonych sytuacjach.


CEIDG - likwidacja firmy czy upadłość konsumencka?

Szkolenie odbędzie się: 28 Sierpnia 2023r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

I Likwidacja firmy w CEIDG

  • Jak zlikwidować jednoosobową działalność gospodarczą?
  • Z jaką datą najlepiej zamknąć działalność w CEIDG?
  • Czy można zamknąć działalność w połowie miesiąca?
  • Jakie są potrzebne dokumenty i procedury przy wyrejestrowaniu firmy z CEIDG?
  • Likwidacja firmy a rozwiązanie umów z pracownikami
  • Czy przy zakończeniu działalności obowiązują okresy wypowiedzeń pracowników na umowę o pracę?
  • Likwidacja firmy a: pracownik na zwolnieniu lekarskim lub L4 w ciąży
  • Czy można zamknąć firmę mając pracownika na urlopie macierzyńskim?
  • Co z pracownikiem na urlopie wychowawczym po likwidacji firmy?
  • Kiedy trzeba wyrejestrować pracowników z ZUS?
  • Jak wyrejestrować firmę z ZUS?
  • Kiedy trzeba wyrejestrować kasę fiskalną?
  • Jak sporządzić spis z natury do celów podatku dochodowego i VAT?
  • Jak uniknąć podatków przy likwidacji firmy w CEIDG?
  • Czy mogę sprzedać firmowy laptop czy telefon, jeśli nie mam odpowiednich PKD w działalności?

II CEIDG a upadłość konsumencka

  • Kiedy można zastosować upadłość konsumencką?
  • Jak określić stan niewypłacalności?
  • Jak elektronicznie złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej?
  • Czy wpis do Krajowego Rejestru Zadłużonych jest bezpłatny?
  • Kto może złożyć wniosek o upadłość konsumencką?
  • Czy kontrahent, który ma nieopłacone faktury może postawić naszą firmę w stan upadłości?
  • Jakie dane należy podać we wniosku o ogłoszenie upadłości?
  • Czy można prowadzić działalność po ogłoszeniu upadłości?
  • Czy mogę wystawić faktury podczas upadłości konsumenckiej?
  • Co się dzieje z dochodem firmowym po złożeniu wniosku o upadłość?
  • Kiedy sąd może odrzucić wniosek o upadłość konsumencką w celu uzupełnienia?
  • Jakie są wady i zalety złożenia wniosku o upadłość?
  • Jakie są działania syndyka po ogłoszeniu upadłości?
  • Kiedy nie można sprzedać cenniejszych składników majątku bez zgody Sądu?
  • Jak ustalić plan spłaty w ratach na rzecz wierzycieli?
  • Kiedy można umorzyć część wierzytelności? Nowy start
  • Które długi nie mogą zostać umorzone?

 


 

 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 28 Sierpnia 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.
 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł  + 23% VAT. 

Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. po 24h od zapisu na webinarium.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka