Webinar  Podatki i finanse

Dofinansowanie małych firm

11
Marca

Termin: 11 Marca 2024
Cena: 80,49 zł netto (99,00 zł brutto)

Godziny live 14:00-14:45 | Nagranie dostępne 72h | Barbara Dąbrowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Celem webinaru jest przedstawienie możliwości dofinansowania małych firm. Dowiesz się, jaką pomoc może otrzymać przedsiębiorca w związku z założeniem a następnie rozwojem firmy. Poznasz możliwości związane z dofinasowaniem kształcenia pracowników w formie szkoleń dofinansowywanych przez KFS, a także możliwości otrzymania dotacji z PARP oraz funduszy europejskich.


Dofinansowanie małych firm

Szkolenie odbędzie się: 11 Marca 2024r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

Finansowanie założenia działalności gospodarczej

  • Z jakiego dofinansowania mogą korzystać przedsiębiorcy rozpoczynający działalność gospodarczą?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • Czy dofinasowanie jest zwrotne?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dofinansowanie szkoleń z KFS

  • Czy o dofinansowanie szkoleń może ubiegać się każda firma?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Finansowanie rozwoju działalności

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie rozwoju działalności?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dotacje PARP

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dotacje PARP?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dotacji? PARP
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dotacji PARP?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dotacji PARP?

Dotacje – Fundusze Europejskie 2024

  • Komu mogą być przyznane dotacje z funduszy europejskich?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dotacji?
  • W jakiej wysokości może być przydzielona dotacja?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dotacji?

Dofinansowanie na informatyzację

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie na informatyzację?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dofinansowanie projektów proekologicznych

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów proekologicznych?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentacje należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dotacja na zagraniczną ekspansję

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów na zagraniczną ekspansję?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dofinansowanie zakupu maszyn

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie zakupu maszyn?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dotacja na ulepszenie lub wprowadzenie produktu

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów na wprowadzenie produktu?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?

Dofinansowanie do ochrony własności intelektualnej

  • Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie ochrony własności intelektualnej?
  • Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
  • W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
  • Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 11 Marca 2024
Cena: 80,49 zł netto (99,00 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.
 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 80,49 zł  + 23% VAT. 

Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. po 24h od zapisu na webinarium.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka