Godziny live 14:00-14:45 | Nagranie dostępne 72h | Barbara Dąbrowska
Organizator
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
O szkoleniu
Celem webinaru jest przedstawienie możliwości dofinansowania małych firm. Dowiesz się, jaką pomoc może otrzymać przedsiębiorca w związku z założeniem a następnie rozwojem firmy. Poznasz możliwości związane z dofinasowaniem kształcenia pracowników w formie szkoleń dofinansowywanych przez KFS, a także możliwości otrzymania dotacji z PARP oraz funduszy europejskich.
Dofinansowanie małych firm
Szkolenie odbędzie się: 11 Marca 2024r.
Praktyczne informacje
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.
Program
Finansowanie założenia działalności gospodarczej
Z jakiego dofinansowania mogą korzystać przedsiębiorcy rozpoczynający działalność gospodarczą?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
Czy dofinasowanie jest zwrotne?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dofinansowanie szkoleń z KFS
Czy o dofinansowanie szkoleń może ubiegać się każda firma?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Finansowanie rozwoju działalności
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie rozwoju działalności?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dotacje PARP
Jakie firmy mogą ubiegać się o dotacje PARP?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dotacji? PARP
W jakiej wysokości jest przydzielane dotacji PARP?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dotacji PARP?
Dotacje – Fundusze Europejskie 2024
Komu mogą być przyznane dotacje z funduszy europejskich?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dotacji?
W jakiej wysokości może być przydzielona dotacja?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dotacji?
Dofinansowanie na informatyzację
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie na informatyzację?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dofinansowanie projektów proekologicznych
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów proekologicznych?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentacje należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dotacja na zagraniczną ekspansję
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów na zagraniczną ekspansję?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dofinansowanie zakupu maszyn
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie zakupu maszyn?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dotacja na ulepszenie lub wprowadzenie produktu
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie projektów na wprowadzenie produktu?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Dofinansowanie do ochrony własności intelektualnej
Jakie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie ochrony własności intelektualnej?
Jakie kryteria są brane pod uwagę przy przydzielaniu dofinansowania?
W jakiej wysokości jest przydzielane dofinansowanie?
Jaką dokumentację należy posiadać przy korzystaniu z dofinansowania?
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
Barbara Dąbrowska
Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA.
Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych.
Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych.
Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.
Lokalizacja i termin wydarzenia
Miejscowość:Webinarium Adres:Online Miejsce szkolenia:Online Termin:11 Marca 2024 Cena:80,49 zł netto (99,00 zł brutto)
Co obejmuje cena
Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
Certyfikat.
Warunki uczestnictwa
Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 80,49 zł + 23% VAT.
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. po 24h od zapisu na webinarium.
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.