Webinar  Podatki i finanse

Jak rozliczać środki trwałe w firmie? Nietypowe przypadki i rozwiązania

31
Października

Termin: 31 Października 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Godziny live 9:00-9:45 | Nagranie dostępne 72h | Iwona Nowak-Przybylska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Iwona Nowak-Przybylska zaprasza na szkolenie dotyczące rozliczania środków trwałych w firmie.

Celem webinaru jest omówienie nietypowych przypadków, jak prawidłowo rozliczać środki trwałe w firmie. Nasza eksperta przedstawi konkretne przykłady i poda praktyczne rozwiązania poszczególnych zagadnień. Dzięki udziałowi zyskasz kompetencje pozwalające na bezstresowe wdrażanie omawianych procedur w swojej codziennej pracy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają pokaźną dawkę wiedzy, która pozwoli na merytoryczne przygotowanie do rozliczania środków trwałych w praktyce.a środków trwałych w praktyce.


Jak rozliczać środki trwałe w firmie? Nietypowe przypadki i rozwiązania

Szkolenie odbędzie się: 31 Października 2023r.

Praktyczne informacje
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób, które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy, na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

  • Czy przekazanie prywatnego samochodu osobowego na stan środków trwałych do nowo powstałej firmy jest możliwy?
  • Jak ustalić wartość początkową środka trwałego wykorzystywanego w działalności gospodarczej podjętej po przerwie?
  • Jak ustalić wartość początkową i amortyzację składników majątku otrzymanych w spadku?
  • Jak ustalić wartość składników majątku otrzymanych przez podatnika w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa?
  • W jakim momencie może podatnik zacząć amortyzację środków trwałych przeznaczonych do wynajmowania?
  • Jakie są zasady stosowania limitu jednorazowej amortyzacji?
  • Czy możliwe są odpisy amortyzacyjne od środka trwałego sfinansowanego ze środków funduszu inwestycyjnego?
  • Czy koszty sporządzenia biznesplanu mają wpływ na wartość początkowa środka trwałego ?
  • W jaki sposób określić wartość początkową i końcową środków trwałych otrzymanych po likwidacji spółki – Sp. zo.o.?
  • Jak kontynuować amortyzację środka trwałego po rozwiązaniu spółki lub jednoosobowej działalności gospodarczej?
  • Jak określić wartość początkową i końcową środka trwałego po likwidacji jednoosobowej działalności gospodarczej?
  • Czy jest możliwe p odwyższenie uprzednio obniżonej stawki amortyzacyjnej?
  • W jaki sposób ustalić wartość początkową zakupu budynku wraz z gruntem?
  • Jak prawidłowo rozliczyć wydatki na remont w sp. z o.o. i w jednoosobowej działalności gospodarczej?
  • Czy koszty energii elektrycznej zużytej w trakcie budowy budynku mieszczą się w jego wartości początkowej?
  • Czy podatnik może zastosować indywidualną stawkę amortyzacyjną dla samochodu wykupionego z leasingu operacyjnego?
  • Czy zakup dodatkowej gwarancji na sprzęt AGD z większy wartość początkową środka trwałego?
  • Niskocenne środki trwałe otrzymane w formie aportu – jak je poprawnie zaksięgować?
  • Jak zlikwidować niskocenne środki trwałe, od których nie dokonano odpisów amortyzacyjnych?
  • Czy nakłady na obcy środek trwały wykorzystywany w prowadzonej działalności gospodarczej mogą stanowić koszt uzyskania przychodów ?
  • Jaki wpływ ma PCC na wartość początkową składnika majątku?
  • Jak należy ustalać koszty uzyskania przychodów ze sprzedaży środka trwałego, przy amortyzacji, w którym zastosowano obniżoną stawkę amortyzacyjną?
  • Jak prawidłowo rozliczyć częściową likwidację środka trwałego w sp. zo.o i w jednoosobowej działalności gospodarczej?
  • Jak prawidłowo rozliczyć sprzedaż składnika majątku po wycofaniu go z działalności gospodarczej w sp. z o.o i w jednoosobowej działalności gospodarczej?

 



Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Iwona Nowak-Przybylska

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na Wydziale Zarządzania i Informatyki oraz Nauk Ekonomicznych o kierunkach: • Zarządzanie Przedsiębiorstwem, • Zarządzanie Nieruchomościami, • Zarządzanie Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej. Posiada Dyplom ukończenia francuskiej uczelni Paris 13 przy Sorbonie z Zarządzania Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej oraz dyplom Akademii Medycznej we Wrocławiu (Studia trójdzielne). Ma wykształcenie i doświadczenie w prowadzenie jednostek kultury. Ukończyła Studium Prawa Europejskiego w zakresie: • Menadżera Kultury • Zarzadzanie Instytucjami Kultury Przez kilka lat była menadżerem zarządzającym w jednostce miejskiej we Wrocławiu. Posiada certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest także certyfikowanym mediatorem sądowym. Posiada trzydziestoletnie doświadczenie w księgowości. Od 28 lat główna księgowa i dyrektor finansowa. Stale się rozwija i pogłębia wiedzę. Od ponad 25 lat prowadzi szkolenia z zakresu kadr i płac, funduszu świadczeń socjalnych i innych. Prowadziła szkolenia dla takich firm, jak: • Konfederacja Pracodawców Polskich • Główny Inspektorat Sanitarny • Castorama • Kaufland • EY • Deloitte • Makro Cash and Carry • Arcelor Mittal Poland S.A. • Straż Miejska w Warszawie • Kronopol • Poczta Polska • Ministerstwa (różne wydziały) Jej szkolenia opierają się na realnych przykładach. Kładzie duży nacisk na ćwiczenia praktyczne.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 31 Października 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.
 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł  + 23% VAT,

Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. Faktura jest wystawiana po 7 dniach od zapisu na webinarium.

Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów. Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka