Webinar  Podatki i finanse

Jak rozliczyć termomodernizację w 2023 roku. Osoba fizyczna a firma.

12
Lipca

Termin: 12 Lipca 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Godziny live 12:00-12:45| Nagranie dostępne 72 h | Barbara Dąbrowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Ekspertka Educado Barbara Dąbrowska zaprasza na szkolenie, podczas którego szczegółowo omówi rozliczenie termomodernizacji w 2023 roku.

Celem webinarium jest kompleksowe przedstawienie stosowania rozwiązań podatkowych, których zadaniem jest wspieranie przedsięwzięć termomodernizacyjnych w postaci  ulgi podatkowej

Uczestnicy szkolenia uzyskają wszechstronną wiedzę na temat możliwości stosowania ulgi termomodernizacyjnej, a także dotacji w ramach programów „czyste powietrze”, „mój prąd”, „moje ciepło”.


Jak rozliczyć termomodernizację w 2023 roku. Osoba fizyczna a firma.

Szkolenie odbędzie się: 12 Lipca 2023r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

 

 


 
  1. Jaki jest zakres podmiotowy i przedmiotowy stosowania ulgi termomodernizacyjnej?
  2. Od czego zacząć termomodernizację?
  3. Jakie warunki trzeba spełnić, żeby skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej?
  4. Jakie rodzaje wydatków podlegają odliczenia w ramach ulgi?
  5. Jakie są zasady dokumentowania wydatków termomodernizacyjnych?
  6. Rodzaj budynku i tytuł prawny do budynku
  7. Jak długo można korzystać z ulgi termomodernizacyjnej?
  8. Jak przenieść ulgę termomodernizacyjną na kolejny rok?
  9. Jaki jest limit wydatków objęty ulgą termomodernizacyjną?
  10. Jakie są zasady korzystania z ulgi?
  11. Kiedy należy dokonać zwrotu ulgi?

 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 12 Lipca 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.
 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł  + 23% VAT. 

Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. po 24h od zapisu na webinarium.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Polecamy również

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka