Webinar  Podatki i finanse

Jak zbudować łańcuch zarządzania wierzytelnościami w firmie?

15
Kwietnia

Termin: 15 Kwietnia 2024
Cena: Udział bezpłatny

Godziny 9:30-10:30 / Webinarium bezpłatne online

Organizator

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Zarządzanie wierzytelnościami to kluczowy, choć czasochłonny element finansowej stabilności firmy. Efektywne budowanie łańcucha zarządzania wierzytelnościami może znacząco przyczynić się do poprawy płynności finansowej przedsiębiorstwa.

 

Na naszym webinarze, ekspert Sławomir Panek podzieli się wynikami badań dotyczących aktualnej skali zadłużenia w przedsiębiorstwach, a także przedstawi, jak funkcjonuje hierarchia płatności w firmach, tłumacząc, które zobowiązania są regulowane priorytetowo, a które są odkładane na później.

 

Zanim nawiążesz współpracę z nowym kontrahentem, ważne jest, aby przeprowadzić jego dokładną weryfikację. Nasz ekspert wyjaśni, jak korzystać z ogólnodostępnych narzędzi do tego celu oraz przedstawi jak dodatkowo sprawdzić partnerów biznesowych.

 

Webinar zapewni także przegląd praktycznych narzędzi wspierających zarządzanie wierzytelnościami, w tym windykację wewnętrzną, sądową i komorniczą. Ponadto Sławomir Panek omówi alternatywne podejścia do tradycyjnej windykacji sądowej, wskazując na korzyści, jakie mogą płynąć z jej wykorzystania.

 

Zapraszamy serdecznie do udziału w webinarze!


Jak zbudować łańcuch zarządzania wierzytelnościami w firmie?

Szkolenie odbędzie się: 15 Kwietnia 2024r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Weź udział w wydarzeniu   »

Program


  1. Jak wygląda skala zadłużenia w firmach – wyniki badań
    Na podstawie wewnętrznych badań BIG, przedstawimy dane dotyczące zaległości polskich przedsiębiorstw (MŚP) w podziale na wybrane branże. Dodatkowo poruszymy kwestię zatorów płatniczych jako istotnego elementu wpływającego na skalę zaległości polskich firm. Istotnym elementem tej części szkolenia będzie również pokazanie hierarchii płatności (komu firmy płacą w pierwszej kolejności, a komu na końcu).
  2. Prewencja – weryfikacja kontrahenta przed nawiązaniem współpracy – gdzie i jak sprawdzać kontrahentów?
    Omówimy ogólnodostępne narzędzia (rejestry publicznoprawne, np. KRS, CEIDG, REGON), które pomagają w weryfikacji kontrahenta. Jednocześnie na przykładzie BIG InfoMonitor opowiemy, jak można dodatkowo „prześwietlać” przyszłego partnera biznesowego. Specyfiką rejestrów BIG jest dostęp do informacji o zadłużeniu, a w przypadku BIG InfoMonitor, również danych z sektora bankowego.
  3. Monitorowanie kontrahenta w trakcie współpracy
    Pokażemy narzędzia, które wspomagają budowanie łańcucha zarządzania wierzytelnościami w firmie. Bieżące monitorowanie obiegu faktur oraz samego kontrahenta (poprzez narzędzia dostępne dzięki współpracy z BIG), może znacząco przyczynić się do eliminowania opóźnień w transakcjach handlowych oraz niwelować ryzyko, że nasz partner biznesowy okaże się nieuczciwy (niewypłacalny).
  4. Działania windykacyjne – przegląd narzędzi
    Pokażemy narzędzia windykacyjne – począwszy od windykacji wewnętrznej, poprzez „miękką windykację” za pośrednictwem BIG, a skończywszy na windykacji sądowej i komorniczej.
  5. Wpis do rejestru dłużników BIG jako alternatywa dla windykacji sądowej
    Przedstawimy korzyści, jakie może osiągnąć klient (wierzyciel), wybierający opcję wpisania dłużnika do Rejestru BIG. Dodatkowo, wspomnę, iż współpraca z BIG jest doskonałym uzupełnieniem działać sądowo-komorniczych o ile firma korzysta z tego typu narzędzi.

Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Sławomir Panek

Ekspert ds. weryfikacji wiarygodności płatniczej sektora MŚP w Zespole Relacji z Klientem Biznesowym BIG InfoMonitor. Od 6 lat związany z Biurem Informacji Gospodarczej InfoMonitor i Grupą BIK. Na co dzień zajmuje się oceną ryzyka gospodarczego oraz analizą wiarygodności płatniczej kontrahentów. Do jego zadań należy doradztwo w zakresie budowania strategii zarządzania wierzytelnościami, a także wsparcie procesów windykacyjnych, głównie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego. Na co dzień pracuje z przedsiębiorcami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i wsparcia biznesu kilku międzynarodowych korporacji, gdzie zajmował się szkoleniem oraz rozbudową sieci dystrybucji.


Weź udział w wydarzeniu   »

Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Termin: 15 Kwietnia 2024
Cena: wstęp bezpłatny Weź udział w wydarzeniu   »

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwoscią przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Udziału w webinarium jest bezpłatny.

 

W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

 

Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka