Webinar  Podatki i finanse

Prowadzenie firmy w domu – zalety i wady rozwiązania

05
Października

Termin: 05 Października 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Godziny live 14:00-14:45| Nagranie dostępne 72 h | Barbara Dąbrowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Barbara Dąbrowska zaprasza na szkolenie, podczas którego szczegółowo omówi zalety i wady prowadzenie firmy w domu.

Celem webinaru jest przedstawienie zalet i wad rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej w domu, którego jesteśmy właścicielami lub najemcą. Barbara Dąbrowska przedstawi, jakie istnieją w praktyce rozwiązania w tym zakresie.

Podczas webinaru uzyskasz wiedzę, która gwarantuje prawidłowe rozliczenie i udokumentowanie prowadzenia działalności gospodarczej w domu.


Prowadzenie firmy w domu – zalety i wady rozwiązania

Szkolenie odbędzie się: 05 Października 2023r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

 

 


I Zalety prowadzenia firmy w domu

  • Czy opłaca się zakładać firmę w domu?
  • 5 zalet podatkowych prowadzenia firmy w domu
  • Jak wprowadzić całość mieszkania/domu lub jego wyodrębnioną część do działalności gospodarczej?
  • Jakie dokumenty są potrzebne do założenia firmy w mieszkaniu?
  • Czy prawo użytkowania wieczystego jest potrzebne do założenia działalności gospodarczej w domu?
  • Wynajmuję mieszkanie i chcę założyć w nim firmę – czy trzeba powiadomić o tym właściciela mieszkania?
  • Oszczędność czasu na dojazdy i brak kosztów za wynajęcie biura a większy czynsz i comiesięczne opłaty – plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej w domu

II Wady prowadzenia firmy w domu

  • 5 wad prowadzenia działalności gospodarczej w domu
  • Firma w domu a wyższy podatek od nieruchomości – o ile może wzrosnąć czynsz, jeśli zarejestrujemy firmę w domu?
  • Firma w mieszkaniu a wyższe koszty mediów i czynszu
  • Tylko część mieszkania będzie użytkowana jako firma – jak to poprawnie rozliczyć w KPiR?
  • Jakie są dodatkowe koszty prowadzenia firmy w mieszkaniu?

III Prowadzenie firmy w domu – co można odliczyć od podatku, a czego nie wrzucać w koszty?

  • Prowadzę firmę w domu i obsługuję osoby fizyczne, co mogę wrzucić w koszty?
  • Prowadzę firmę w domu, ale nie obsługuję osób fizycznych, co mogę wrzucić w koszty?
  • Prowadzę firmę w domu, ale wystawiam miesięcznie tylko 1 fakturę –  współpraca B2B, co mogę wrzucić w koszty?
  • Co można odliczyć prowadząc działalność gospodarczą w domu?
  • Czego nie można odliczyć prowadzać działalność gospodarczą w domu?

IV Firma w mieszkaniu – przykładowe koszty podatkowe

  • Jak poprawnie wrzucić mieszkanie w koszty firmy?
  • Firma w domu – jak prawidłowo rozliczyć koszty eksploatacyjne?
  • Firma w mieszkaniu – czy prąd i czynsz można w całości zaksięgować jako koszty firmowe?
  • Firma w domu – czy hipoteka może być wrzucona w koszty?
  • Czy można odliczyć Internet w domu jako koszt firmowy?
  • Czy można odliczyć lodówkę, TV, garnki czy sztućce  – jeśli prowadzę firmę w domu – ale nie obsługuję osób prywatnych?
  • Zakup środków czystości a koszty firmowe
  • Czy można wrzucić remont mieszkania w koszty firmowe?
  • Firma w domu a zmniejszenie podatku z leasingu samochodu – czy to możliwe?
  • Prowadzenie firmy w domu – jakie faktury najczęściej są kwestionowane przez Urząd Skarbowy?

V Firma w domu a praca zdalna

  • Czy Urząd Skarbowy sprawdza miejsce założenia działalności gospodarczej?
  • Czy Urząd Skarbowy może przeprowadzać kontrole, czy rzeczywiście prowadzę działalność w domu?
  • Czy prowadzenie firmy w domu to mniejszy prestiż?
  • Jak rozdzielić życie prywatne od zawodowego mając siedzibę firmy w domu?

 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 05 Października 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.
 

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł  + 23% VAT. 

Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. po 24h od zapisu na webinarium.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka