Webinar  Podatki i finanse

Rozliczenie subwencji PFR 1

11
Maja

Termin: 11 Maja 2021
Cena: 149 zł netto (183,27 zł brutto)

Godziny 12:30-13:45 / Barbara Dąbrowska

Organizator

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

Tarcza finansowa PFR 1 zasady rozliczenia i umorzenia części subwencji ( dla wszystkich firm prowadzących działalność gospodarczą) lub całości subwencji (dla firm prowadzących działalność gospodarczą zgodną z 54 kodami PKD)

Celem webinarium jest kompleksowe zaprezentowanie zasad prawidłowego rozliczenia subwencji nr 1 uzyskanej w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju.
Uczestnicy uzyskają odpowiedź na temat rozliczenia subwencji otrzymanej z PFR

Podczas webinarium zostaną omówione najważniejsze zasady rozliczenia subwencji od maja 2021r.:

  • obowiązkowy termin złożenia oświadczenia i skutki nie wykonania obowiązku dokumentacyjnego w terminie,
  • zasady wyliczania kwot do zwrotu dla jednostek mikro,
  • zasady wyliczania kwot do zwrotu dla MŚP,
  • kiedy należy zwrócić 100 % subwencji,
  • spełnienie jakich warunków gwarantuje 100 % umorzenie,
  • kiedy należy zwrócić 25 % i więcej subwencji,
  • praktyczne zasady stosowania wzoru na wyliczenie spadku poziomu zatrudnienia,
  • praktyczne zasady kalkulacji straty gotówkowej na sprzedaży.

 


 

 


Rozliczenie subwencji PFR 1

Szkolenie odbędzie się: 11 Maja 2021r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected]. Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Program

  • Terminy złożenia oświadczenia o rozliczeniu subwencji,
  • Sposób składania oświadczenia,
  • Zasady kalkulacji kwot do zwrotu w przypadku firm mikro ,
  • Zasady kalkulacji kwot do zwrotu w odniesieniu do MŚP,
  • Kiedy należy zwrócić 100% subwencji,
  • Jakie warunki należy spełnić, aby uzyskać 100 % umorzenie,
  • Jakie warunki należy spełnić aby zwrócić jedynie 25 % subwencji,
  • Omówienie zmian regulaminu tarczy finansowej PFR nr 1 od połowy kwietnia 2021r.,
  • Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium.
Korzyści z webinarium: 
  • Uzyskanie wiedzy na temat prawidłowego rozliczenia subwencji PFR nr 1.
 
 
 


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 20 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, handlowych i usługowych. Autorka wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy” luty 2016 r., „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych. Przekazująca swoją wiedzę podczas webinariów i szkoleń o charakterze zamkniętych jak również organizowanych w formie otwartej.


Lokalizacja i termin wydarzenia

Miejscowość: Webinarium
Adres: online
Miejsce szkolenia: online
Termin: 11 Maja 2021
Cena: 149 zł netto (183,27 zł brutto)

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Sesję odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 149,00 zł  + 23% VAT, 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. Faktura jest wystawiana po 7 dniach od zapisu na webinarium.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Reklama

Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka