Webinar Prawo pracy, płace, ubezpieczenia
Termin: 19 Lipca 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)
Godziny live 9:00-9:45 | Nagranie dostępne 72h | Iwona Nowak-Przybylska
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
Iwona Nowak-Przybylska zaprasza na szkolenie, podczas którego szczegółowo omówi zagadnienia związane z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami.
Podczas szkolenia prowadząca zanalizuje możliwości uzyskania dofinansowań do wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami oraz o możliwych kontrolach z PFRON. Dzięki informacjom pozyskanym podczas szkolenia uczestnicy zyskają merytoryczne przygotowanie formalnej strony zatrudniania osób z niepełnosprawnościami i korzystania z przywilejów dla pracodawców takich osób.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników kadr, płac i księgowości oraz pracodawców zamierzających zatrudniać osoby z niepełnosprawnościami.
Szkolenie odbędzie się: 19 Lipca 2023r.
I. KTO MA STATUS OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ?
1. Jak prawidłowo ocenić stopnie niepełnosprawności
2. Czym są schorzenia szczególne?
3. Na czym polega prawidłowe zaliczenie pracownika do osób niepełnosprawnych według przepisów zawartych w ustawie o rehabilitacji?
4. Jak prawidłowo powinno wyglądać przetwarzanie przez pracodawcę danych o stanie zdrowia pracownika niepełnosprawnego?
5. Jak jest dostęp PFRON do orzeczeń o niepełnosprawności?
II. JAK WYGLĄDA DOFINANSOWANIE DO WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
1. Jakie podmioty mogą ubiegać się o dofinansowanie?
2. Jak ustala się stan zatrudnienia pracowników zgodnie z ustawą o rehabilitacji ?
3. Na kogo przysługuje dofinansowanie?
4. Jak wygląda wykazanie tzw. efektu zachęty na nowo zatrudnionych pracowników niepełnosprawnych ?
4.1. Czym jest efekt zachęty według metody ilościowej?
4.2. Czym jest efekt zachęty według metody jakościowej?
4.3. Jak wygląda dofinansowanie na pracownika, który w trakcie zatrudnienia uzyskał status osoby niepełnosprawnej?
5. Ile wynosi wysokość miesięcznego dofinansowania do wynagrodzeń?
III. JAK WYGLĄDAJĄ DOKUMENTY W SPRAWIE DOFINANSOWANIA DO WYNAGRODZEŃ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ?
1. Jakie dokumenty należy przesłać do PFRON w celu uzyskania miesięcznego dofinansowania?
1.1. jakie są zasady ogólne ?
1.2. Czym jest Informacja INF-D-P?
1.3. Czym jest Wniosek Wn-D ?
1.4. Czym jest Informacja INF-O-PP?
2. Jaki jest termin przekazania dokumentów do PFRON?
3. Jaki jest termin przedawnienia roszczeń PFRON?
4. Jak wygląda otrzymanie dofinansowania z PFRON
IV. JAK JEST PRZEPROWADZANA KONTROLA PFRON W ZAKRESIE DOFINANSOWAŃ DO WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
1. Na czy polega przeprowadzenie postępowania sprawdzającego?
2. Na czym polega przeprowadzenie kontroli?
V.JAKIE SA INNE FORMY POMOCY W ZWIĄZKU Z ZATRUDNIENIEM NIEPEŁNOSPRAWNEGO?
1. Czym jest zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej?
2. Na czym polega zwrot kosztów zatrudnienia pracownika pomagającego pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy?
3. Czym jest zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej?
4. Na czym polega zwrot kosztów szkolenia pracownika niepełnosprawnego?
VI. W JAKI SPOSÓB MOŻNA WPŁYNĄĆ NA OBNIŻANIE WPŁAT NA PFRON?
1. Na czym polega ustalenie wysokości wpłaty?
2. Jaki jest termin dokonania wpłaty?
3. Na czym polega obniżenie wpłaty?
4. Co zawiera informacja o kwocie obniżenia wpłat na PFRON?
4.1. Jakie są zasady ogólne?
4.2. Jak sporządzić informację INF-U?
4.3. Na czym polega sporządzenie miesięcznej informacji INF-1-u?
4.4. Jak powinna być prowadzona ewidencja wystawionych informacji o kwocie obniżenia?
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na Wydziale Zarządzania i Informatyki oraz Nauk Ekonomicznych o kierunkach: • Zarządzanie Przedsiębiorstwem, • Zarządzanie Nieruchomościami, • Zarządzanie Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej. Posiada Dyplom ukończenia francuskiej uczelni Paris 13 przy Sorbonie z Zarządzania Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej oraz dyplom Akademii Medycznej we Wrocławiu (Studia trójdzielne). Ma wykształcenie i doświadczenie w prowadzenie jednostek kultury. Ukończyła Studium Prawa Europejskiego w zakresie: • Menadżera Kultury • Zarzadzanie Instytucjami Kultury Przez kilka lat była menadżerem zarządzającym w jednostce miejskiej we Wrocławiu. Posiada certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest także certyfikowanym mediatorem sądowym. Posiada trzydziestoletnie doświadczenie w księgowości. Od 28 lat główna księgowa i dyrektor finansowa. Stale się rozwija i pogłębia wiedzę. Od ponad 25 lat prowadzi szkolenia z zakresu kadr i płac, funduszu świadczeń socjalnych i innych. Prowadziła szkolenia dla takich firm, jak: • Konfederacja Pracodawców Polskich • Główny Inspektorat Sanitarny • Castorama • Kaufland • EY • Deloitte • Makro Cash and Carry • Arcelor Mittal Poland S.A. • Straż Miejska w Warszawie • Kronopol • Poczta Polska • Ministerstwa (różne wydziały) Jej szkolenia opierają się na realnych przykładach. Kładzie duży nacisk na ćwiczenia praktyczne.
Miejscowość: Webinarium
Adres: Online
Miejsce szkolenia: Online
Termin: 19 Lipca 2023
Cena: 81 zł netto (99,63 zł brutto)
Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 81,00 zł + 23% VAT,
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. Faktura jest wystawiana po 7 dniach od zapisu na webinarium.
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów. Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.
Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka