Webinar  Zamówienia publiczne

Jak dokonywać wyboru jednej z trzech procedur udzielania zamówienia w trybie podstawowym

10
Lutego

Termin: 10 Lutego 2021
Cena: 139 zł netto (170,97 zł brutto)

Godziny 9:30-10:45 / Marek Okniński

Organizator

Koniec rejestracji 10 Lutego 2021 pozostało: 

O szkoleniu

Cel szkolenia
Omówienie zmian wprowadzonych w trybach udzielania zamówień po wejściu w życie nowej ustawy Prawo zamówień publicznych, które w istotny sposób wpływają na procedurę zamówień udzielanych o wartości powyżej 130.000,00 zł. netto.   
 
Korzyści dla uczestników szkolenia
  • Pozyskanie praktycznych informacji jak dokonywać wyboru nowych trybów konkurencyjnych udzielania zamówień publicznych o wartości powyżej 130.000,00 zł. netto. 
  • Uzyskanie wiedzy nt. zmian w zakresie trybów niekonkurencyjnych obowiązujących od 1 stycznia 2021 roku.
 
Profil uczestnika
  • Osoby zainteresowanie zwiększeniem wiedzy nt praktyki ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego.
  • Osoby zainteresowanie zwiększeniem wiedzy nt udzielania zamówień publicznych o wartości powyżej 130.000 zł. 
 
Program szkolenia
  1. Tryb podstawowy zastąpił przetarg nieograniczony – wpływ zmian na procedurę udzielenia zamówienia, 
  2. Kiedy można a kiedy trzeba prowadzić negocjacje w celu ulepszenia ofert złożonych w trybie podstawowym, 
  3. Terminy składania ofert w nowym trybie podstawowym, 
  4. Jak przygotować się do negocjacji mających na celu ulepszenie treści uprzednio złożonej oferty, 
  5. Tryb negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienie z wolnej ręki po zmianach obowiązujących od dnia 1 stycznia 2021 r. 
 

 


Jak dokonywać wyboru jednej z trzech procedur udzielania zamówienia w trybie podstawowym

Szkolenie odbędzie się: 10 Lutego 2021r.

Praktyczne informacje
 
Udział w webinarium możliwy jest tylko dla osób które dokonały elektronicznej rejestracji na szkolenia lub wysłały skan papierowego zgłoszenia na adres [email protected] Dzień przed planowanym webinarium, na podany w formularzu adres mailowy, zostanie wysłany link do platformy na której odbędzie się webinarium oraz instrukcją postępowania. Udział z seminarium nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, konieczne jest jedynie stabilne łącze internetowe.

Weź udział w wydarzeniu   »

Program


brak danych

Weź udział w wydarzeniu   »


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Marek Okniński

Marek Okniński

Praktyk, z kilkunastoletnim doświadczeniem, w zakresie udzielania zamówień publicznych w jednostkach kultury, sportu, administracji samorządowej, administracji państwowej oraz spółkach skarbu państwa. Posiada doświadczenie w organizacji i zarządzaniu w zakresie udzielania zamówień publicznych uzyskane między innymi jako: Dyrektor Biura Zamówień Publicznych TVP S.A., Dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st Warszawy, Doradca Zarządu Narodowego Centrum Sportu sp. z o.o., Dyrektor Działu Organizacji Zakupów i Zamówień Publicznych Pl.2012=sp. z o.o. Autor komentarzy i porad z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych publikowanych między innymi w Dzienniku Gazecie Prawnej. Prowadzi zajęcia z zakresu zamówień publicznych między innymi na studiach podyplomowych organizowanych przez Główną Szkołę Handlową, studia magisterskich w PWSTiF w Łodzi, Politechnice Lubelskiej, Wyższej Szkole Administracji i Prawa w Lublinie, Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Członek komisji przetargowych oraz sędzia w Sądach konkursowych.


Weź udział w wydarzeniu   »

Weź udział w wydarzeniu   »

Co obejmuje cena

  • Udział w webinarium – prelekcji na żywo naszego eksperta, z możliwością przesłania Państwa pytań na czacie,
  • Udział w sesji odpowiedzi na pytania przesłane w trakcie webinarium,
  • Prezentację pdf wykorzytaną w trakcie webinarium, przesłaną do Państwa mailem po zakończeniu webinaru,
  • Dostęp do nagrania szkolenia – możliwość ponownego obejrzenia przez 3 dni kalendarzowe, po zakończeniu webinaru,
  • Certyfikat.

Weź udział w wydarzeniu   »

Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w webinarium wynosi netto: 139,00 zł  + 23% VAT. 
 
Opłata za webinarium jest dokonywana przelewem na podstawie faktury przesłanej przez Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
 
Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja z udziału w webinarium możliwa po przesłaniu informacji o rezygnacji e-mailem do organizatora, najpóźniej na 6 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli organizator nie otrzyma rezygnacji, a uczestnik nie weźmie udziału w webinarium, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. obciąży firmę zgłaszającą pełnymi kosztami webinarium. W przypadku odwołania webinarium przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
 
Zapoznaliśmy się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Wiedza i Praktyka i akceptujemy je.

 

Weź udział w wydarzeniu   »

Reklama

Copyright © 2021 Wiedza i Praktyka