Konferencja  Ochrona danych osobowych/RODO

Przygotuj się do kontroli UODO - Skuteczny nadzór przestrzegania przepisów RODO

11
Czerwca

Miejscowość: Warszawa
Adres: ul. Sienna 39
Miejsce szkolenia: ul. Sienna 39, Centrum Konferencyjne Golden Floor
Termin: 11 Czerwca 2019
Cena: 1099 zł netto (1351,77 zł brutto)

Organizator

Przygotuj się do kontroli UODO Skuteczny nadzór przestrzegania przepisów RODO

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

AKADEMIA WIEDZA I PRAKTYKA ORAZ FUNDACJA WIEDZA TO BEZPIECZEŃSTWO  ZAPRASZAJĄ NA KONFERENCJĘ

Przygotuj się do kontroli UODO
Skuteczny nadzór przestrzegania przepisów RODO

11 czerwca 2019 r.,

Centrum Konferencyjne Golden Floor Centrum

Ul. Sienna 39, Warszawa
 

Pojawiają się pierwsze milionowe kary RODO. Czy Twoja firma też jest narażona na takie kary? Wcześniej czy później kontrolerzy UODO mogą zawitać do Twojej firmy. Czy jesteś na to gotowy? Czy masz absolutną pewność, że działasz zgodnie z RODO oraz najnowszymi polskimi przepisami?
 
Czy wiesz, jak wykazać rozliczalność w zakresie przestrzegania przepisów RODO i czego może żądać kontroler? Przekonaj się, co będzie trzeba wykazać podczas kontroli! Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas definiowania relacji współadministrowania. Sprawdź, jak kontrolerzy mogą badać realizację przez administratora praw osób, których dane dotyczą. Weź udział w konferencji i zdobądź wiedzę, którą musisz posiadać, aby nie narazić swojej organizacji na dotkliwe kary.

Biorąc udział w konferencji:

  • Dowiesz się jak wykazać rozliczalność w zakresie przestrzegania przepisów RODO

  • Porozmawiasz na temat współadministrowania - sprawdzisz jakie aspekty mogą weryfikować kontrolerzy

  • Dowiesz się jak kontrolerzy mogą badać realizację przez administratora praw osób, których dane dotyczą

  • Porozmawiasz na temat dokumentowania naruszeń ochrony danych

  • Zweryfikujesz rejestry administratora i procesora podczas kontroli – jakie niezbędne elementy powinny się w nich znaleźć, a jakie warto dodatkowo wprowadzić

  • Poznasz przykłady dostosowania systemów IT do RODO, a także retencji danych osobowych znajdujących się w systemach IT

  • Dowiesz się jak prawidłowo udokumentować działalność i wykazać prawidłowe wypełnianie funkcji Inspektora Ochrony Danych

  • Porozmawiasz na temat kuloodporności analizy ryzyka

  • Skorzystasz z doświadczenia naszych ekspertów, zarówno w trakcie wykładów jak i podczas sesji indywidualnego doradztwa przy stolikach tematycznych

  • Dzięki zdobytej wiedzy zminimalizujesz ryzyko stresu w trakcie kontroli oraz kar jakie potencjalnie mogą zostać nałożone po jej zakończeniu.

 

WYKŁADOWCY
Będziesz uczyć się od najlepszych!
 

Kompetencjom ekspertów prowadzących Konferencję możesz w pełni ufać, gdyż tworzą oni i interpretują prawo, a także egzekwują i nadzorują jego stosowanie. Równocześnie są to osoby otwarte, życzliwe i doświadczone w prowadzeniu wykładów, warsztatów oraz konsultacji. Są wśród nich eksperci z Urzędu Ochrony Danych Osobowych, autorytety naukowe, prelegenci oraz autorzy publikacji Wiedzy i Praktyki, a także praktycy z kancelarii prawnych i menedżerowie.

Przez cały dzień będą służyć Ci swoją wiedzą i doświadczeniem – zarówno w trakcie wykładów, jak i podczas sesji indywidualnego doradztwa eksperckiego przy stolikach tematycznych. Pomogą Ci w rozwiązaniu nawet najtrudniejszych problemów, z jakimi stykasz się w pracy.

 

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W KONFERENCJI JUŻ TERAZ, WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE!


Przygotuj się do kontroli UODO - Skuteczny nadzór przestrzegania przepisów RODO

Szkolenie odbędzie się: 11 Czerwca 2019r.

Program

    -Otwarcie i wprowadzenie do konferencji  

 

    -Część I. Administrator bezpieczeństwa informacji w podmiotach prowadzących działalność marketingową po 1 stycznia 2015 r.  

&nbsp

Maciej Byczkowski -Podstawowe problemy we wdrażaniu rozwiązań dotyczących administratora bezpieczeństwa informacji  

Maciej Byczkowski, Prezes Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji 

    -Panel dyskusyjny:  

Czy warto powoływać administratora bezpieczeństwa informacji?

Paneliści:  Dr Arwid Mednis (Wierzbowski Eversheds), adw. dr Grzegorz Sibiga (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy), Tomasz Piłat - jeden z pierwszych ABI w Polsce

 

    -Przerwa kawowa  

 

    -Część II Aktualne problemy ochrony danych osobowych w marketingu  

 

Xawery Konarski -Grzegorz Sibiga -Aktualne problemy ochrony danych osobowych w marketingu bezpośrednim w sieciach teleinformatycznych  

adw. Xawery Konarski, adw. dr Grzegorz Sibiga Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy 

Jacek Barankiewicz -Cel nie uświęca środków - O etyce i najlepszych praktykach działania w marketingu  

Jacek Barankiewicz, Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

    -Panel dyskusyjny  

Ile oświadczeń zgód w marketingu bezpośrednim ?

Moderator: Jacek Barankiewicz - Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Paneliści: adw. Gerard Karp (Wierzbowski Eversheds), Tomasz Dziobiak, CEO (DBMS) Michał Kaczorowski, Legal Counsel (Google)

    -Przerwa na lunch  

 

    -Część III. Ochrona danych osobowych w projekcie unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych  

 

Podstawowe dylematy dotyczące marketingowego przetwarzania danych osobowych w pracach nad ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych  

dr Jan Byrski Adwokat, Partner (Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnic)

    -Panel dyskusyjny  

Jakie zmiany czekają marketing po wejściu w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych

Paneliści: dyr. Piotr Drobek (Biuro GIODO), adw. Gerard Karp (Wierzbowski Eversheds), adw. Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)

Michał Kaczorowski, Legal Counsel (Google)

 

    -Podsumowanie i zakończenie konferencji  

 


Jeżeli jesteś... ABI, ADO, Prezesem lub członkiem zarządu, przedsiębiorcą, prawnikiem, dyrektorem lub menedżerem e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług, dyrektorem lub menedżerem sprzedaży, odpowiadasz za Rozwój Biznesu albo Nowe Technologie, Marketing Online lub Wsparcie Sprzedaży, zajmujesz się e-marketingiem lub e-Commerce

Ta konferencja jest dla Ciebie!


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Piotr Drobek

Piotr Drobek

Dyrektor Zespołu Analiz i Strategii w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych. Do tego czasu pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Edukacji Społecznej i Współpracy Międzynarodowej w Biurze GIODO. Przewodniczący działających na poziomie UE: Wspólnego Organu Nadzorczego ds. Celnych oraz Grupy Koordynującej nadzór nad Systemem Informacji Celnej. Jest także pracownikiem naukowo – dydaktycznym na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuje się w problematyce ochrony danych osobowych, prawnych regulacjach międzynarodowych transferów danych i prawnych aspektach cyberprzestrzeni.

Aleksandra Piotrowska

Aleksandra Piotrowska

Ekspert ds. ochrony danych w ODO 24 sp. z o.o. Adwokat w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych oraz prowadzi w tym obszarze szkolenia. Posiada znaczące doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi grupami kapitałowymi, gdzie odpowiada za ochronę prawną obszaru związanego z szeroko pojętym bezpieczeństwem informacji. W tym zakresie współpracuje także z bankami, dla których tworzy wewnętrzne procedury oraz przygotowuje opinie prawne. Współautorka książki: Ustawa o ochronie danych osobowych komentarz.

Maciej Jurczyk

Maciej Jurczyk

inżynier ds. bezpieczeństwa informacji w ODO 24 sp. z o.o. Przeprowadził kilkadziesiąt projektów audytowych, szkoleniowych i wdrożeniowych z obszaru ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz wytycznych i rekomendacji KNF. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwem teleinformatycznym i ochronie danych osobowych (w tym danych wrażliwych) w związku z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji i kierownika działu IT w placówce medycznej. Audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wewnętrzny ISO 9001, ISO 22301, ISO 14001, PN 18001. Współautor książki: Ochrona danych osobowych w sektorze publicznym.

Marcin Kujawa

Marcin Kujawa

inżynier ds. bezpieczeństwa informacji w ODO 24 sp. z o.o. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, inżynier ds. sieci teleinformatycznych. Audytor wiodący systemu zarządzania usługami IT wg ISO/IEC 20000. Administrator systemów informatycznych. Autor i prowadzący szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak też z instytucjami sektora państwowego. Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo informacji w kilkunastu podmiotach w całej Polsce. Uczestniczył w wielu międzynarodowych projektach informatycznych w branży telekomunikacyjnej, medycznej, petrochemicznej oraz sportowej. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem audytów bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych oraz tworzeniem procedur związanych z zarządzaniem ciągłością działania.

Dr Paweł Mielniczek

Dr Paweł Mielniczek

ekspert ds. ochrony danych w ODO 24 sp. z o.o. Prawnik i naukowiec specjalizujący się w prawie międzynarodowym, ochronie praw jednostki i prawie nowych technologii. Jego rozprawa doktorska nosi nazwę „Współczesna treść prawa człowieka do prywatności w prawie międzynarodowym publicznym” i obejmuje zagadnienia ochrony danych osobowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w organizacjach międzynarodowych, dużej instytucji finansowej, biurze GIODO, UOKiK oraz kancelarii prawnej. Koordynuje projekty mające na celu osiągnięcie i utrzymanie zgodności z RODO. Jest też odpowiedzialny za przygotowanie szkoleń, publikacji i materiałów edukacyjnych. Studiował na Uniwersytecie Warszawskim, the University of Manchester i the University of Florida. Współautor opracowania: RODO Nawigator.

Tomasz Ochocki

Tomasz Ochocki

ekspert ds. ochrony danych w ODO 24 sp. z o.o. Kierownik zespołu merytorycznego, specjalista ds. zarządzania kryzysowego. Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO/IEC 27001:2013) oraz zarządzania ciągłością działania (ISO 22301). Ukończył podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych oraz analizy bezpieczeństwa i zagrożeń terrorystycznych. Autor ogólnopolskich publikacji branżowych oraz bloga poświęconego tematyce ochrony danych osobowych. Autor oraz prelegent dedykowanych szkoleń pracowniczych z zakresu bezpieczeństwa informacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w państwowych instytucjach centralnych, jak i sektorze prywatnym. Obecnie, jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych w kilkunastu podmiotach z branży nieruchomości, motoryzacyjnej, finansowej, call center oraz turystycznej. Absolwent Akademii Obrony Narodowej. Współautor opracowania: RODO Nawigator.

Artur Piechocki

Artur Piechocki

Radca prawny, Of Counsel w Kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy. Specjalizuje się w prawie technologii informacyjnych oraz komunikacyjnych (ICT). Doradza klientom w zakresie prawa konkurencji i konsumentów, w szczególności w sektorze internetowym i telekomunikacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem usług telekomunikacyjnych, usług świadczonych drogą elektroniczną, bezpieczeństwa informacji oraz domen internetowych. Wcześniej pracował jako Doradca ds. prawnych i polityki domenowej rejestru PL w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK), reprezentując Rejestr w Polsce i w organizacjach międzynarodowych.

dr Magdalena  Rycak

dr Magdalena Rycak

Partner w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doktor nauk prawnych. Radca prawny specjalizująca się w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy. Wieloletni wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Od października 2015 r. ekspert w Zespole Prawa Pracy przy Radzie Dialogu Społecznego. Od 2009 r. adiunkt w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W latach 2010-2015 prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego. Od 2009 r. kieruje studiami podyplomowymi "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace" a od 2018 r. studiami podyplomowymi "Ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji" w Uczelni Łazarskiego. W latach 2012-2015 zastępca sędziego Trybunału Administracyjnego przy Radzie Europy. W latach 2008-2013 adiunkt w Polskiej Akademii Nauk. W latach 2000-2007 wykładowca prawa pracy na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Doświadczony szkoleniowiec (prowadzi szkolenia od 2000 r. - łącznie przeprowadziła kilkaset szkoleń z prawa pracy i ochrony danych osobowych dla sędziów, pracowników działów kadr i hr, działaczy związkowych, członków zarządów spółek oraz administratorów bezpieczeństwa informacji).

Michał Kluska

Michał Kluska

adwokat, Senior Associate w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka Ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze doradztwa na rzecz przedsiębiorców w obszarze ochrony danych osobowych, prywatności, nowych technologii, Internetu, usług online, reklamy i e-commerce. Doradza przede wszystkim branży finansowej, FMCG, online i produkcja/przemysł. W latach 2016-2018 przeprowadził kilkadziesiąt kompleksowych projektów wdrożeniowych RODO. Wielokrotnie uczestniczył podczas kontroli organu nadzoru w zakresie danych osobowych/Prezesa UOKIK, jak również reprezentował Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych, nieuczciwą konkurencją, prawem autorskim i prawem własności przemysłowej. Wielokrotnie wspierał Klientów w projektach związanych ułożeniem międzynarodowego transferu danych osobowych w grupach kapitałowych. Uczestnik prac legislacyjnych (m.in. Ustawa o prawach konsumenta) oraz konsultacyjnych. Prelegent realizujący liczne wystąpienia / warsztaty np. podczas konferencji (m.in. InternetBeta, SECURE) i szkolenia (m.in. „Ochrona danych osobowych w Grupach Kapitałowych”, „Przygotowanie do RODO”). Autor m.in. komentarza do ustawy o ochronie danych osobowych. Organizator spotkań dla IOD z serii #WRODO, #RODOwS, #RODOś, #Wielko_RODO.

Wiktor Rainka

Wiktor Rainka

Adwokat, Partner w kancelarii Kondracki Celej, Ekspert w grupie prawnej i grupie RODO IAB Polska, Wykładowca w IP Centrum imienia Hugo Grotiusa. Tematyką danych osobowych zajmuje się od 2007 roku.

Piotr Glen

Piotr Glen

Piotr Glen – Ekspert ds. ochrony danych osobowych. Praktyk, mający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ochrony danych osobowych oraz wdrażaniu polityki bezpieczeństwa informacji w setkach różnego rodzaju instytucjach, w tym także w placówkach medycznych. Członek Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji SABI. Członek zespołów roboczych uzgadniających projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, a w tym aktywny uczestnik Zespołu ds. przygotowania do funkcji inspektora ochrony danych. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji pełniący tę funkcję dla wielu firm i instytucji, między innymi w Dolnośląskim Centrum Laryngologii Medicus. Certyfikowany Audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Autor wielu książek i publikacji w zakresie ochrony danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki w placówkach ochrony zdrowia. Uczestnik, jako ABI, postępowań administracyjnych oraz kontroli prowadzonych przez GIODO. Trener, wykładowca, prelegent na licznych konferencjach. Wysoko ceniony za praktyczne podejście do zagadnień ochrony informacji i stosowania przepisów prawa w tym zakresie. Rzetelna i dogłębna wiedza Prowadzącego w zakresie ochrony danych oraz dziewięć lat doświadczenia i pracy zawodowej w tej dziedzinie gwarantuje uczestnikom otrzymanie pełnych, prawdziwych i praktycznych wiadomości i umiejętności przydatnych do wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Aneta Sieradzka

Aneta Sieradzka

Prawniczka, naukowiec, mediator, nauczyciel akademicki i blogerka – pasjonatka prawa. Specjalizuje się w obsłudze prawnej dedykowanej podmiotom gospodarczym ze szczególnym ukierunkowaniem na sektor medyczny i farmaceutyczny oraz stowarzyszeń branżowych w związku z szeroko pojętym prawem medycznym i prawem w zakresie ochrony zdrowia. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Prawa Medycznego, Bioetyki i Socjologii Medycyny na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto, zdobywała wiedzę w zagranicznych ośrodkach w Londynie i Rotterdamie, w The London School of Economics and Political Sciences i Erassmus University.

Patrycja Kozik

Patrycja Kozik

Radca prawny. Absolwentka i doktorantka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiowała prawo na Internacional Universitat de Catalunya w Barcelonie. Otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę magisterską pod tytułem „Specyfika ochrony produktów leczniczych w prawie własności intelektualnej”. Autorka i współautorka publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu ochrony danych osobowych i prawa konsumenckiego. Redaktorka i współautorka Komentarza do Ustawy o ochronie Danych Osobowych. Prelegentka na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych o powyższej tematyce. Wykładowca na studiach podyplomowych z ochrony danych osobowych organizowanych przez UMCS w Lublinie. Brała udział w pracach Komisji Europejskiej dotyczących platform internetowych. Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001:2013. Posiada doświadczenie w prowadzeniu audytów z zakresu ochrony danych osobowych w organizacjach zatrudniających powyżej 1000 pracowników.

dr Mirosław  Gumularz

dr Mirosław Gumularz

Radca prawny. Studia prawnicze ukończył na Wydziale Prawa i Administracji UJ. Absolwent Szkoły Prawa Amerykańskiego organizowanej przez The Catholic University of America, Columbus School of Law. Ukończył także studia podyplomowe „Prawo Dowodowe” na Wydziale Prawa i Administracji UJ oraz studia podyplomowe z Prawa Własności Intelektualnej organizowane przez Katedrę Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji UJ. Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001:2013. Wykładowca na studiach podyplomowych z ochrony danych osobowych organizowanych WSB w Poznaniu. Autor licznych publikacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz e-commerce. Jako doradca społeczny ds. ochrony danych osobowych w Ministerstwie Cyfryzacji brał udział w pracach nad wdrożeniem RODO/GDPR do polskiego porządku prawnego. Członek Grupy Roboczej ds. Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Cyfryzacji a także konsultant Zespołu ds. Otwartości Danych z sektora publicznego przy Ministerstwie Cyfryzacji. W zakresie swojej praktyki zawodowej oraz naukowej specjalizuje się w szeroko pojętym prawie nowych technologii (m.in. ochrona danych osobowych oraz e-commerce). Ochroną danych osobowych zajmował się także w roli administratora bezpieczeństwa informacji w spółkach technologicznych zatrudniających powyżej 500 pracowników.

Marcin Zadrożny

Marcin Zadrożny

Ekspert ds. ochrony danych w ODO 24 sp. z o.o. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej klienta korporacyjnego, w tym w zakresie ochrony danych osobowych. Audytor wiodący ISO/IEC 27001. Prowadzi postępowania sądowe oraz zajmuje się m.in. kontrolą i audytem w zakresie bezpieczeństwa informacji, tworzeniem wewnętrznych procedur i dokumentacji oraz sporządzaniem opinii prawnych. Autor licznych publikacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Współautor książki: Unijna reforma ochrony danych osobowych


Co obejmuje cena

Cena konferencji  obejmuje udział w zajęciach merytorycznych, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, całodzienny serwis kawowy, obiad.

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do organizatora. Zgłoszenie może być wysłane online ze strony www lub zeskanowane i przesłane mailowo na adres [email protected] Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z rezerwacją miejsca, bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztatach jest  możliwa najpóźniej  na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie rezygnacja skutkuje poniesiem 100% kosztów szkolenia.  Rezygnację należy przesłać e-mailem na adres [email protected] Organizator zastrzega sobie prawo do odwołoania konferencji lub zmiany terminu i w razie zaistnienia takiej sytuacji uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów.


Przy nadesłaniu zgłoszenia do 6 czerwca 2019 r. koszt udziału w Konferencji wynosi 699 zł + 23% VAT

Cena standardowa za udział w konferencji wynosi 1099zł + 23% VAT.

Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka