Konferencja  Prawo pracy, płace, ubezpieczenia

HR PRZY KAWIE 2016

08
Grudnia

Miejscowość: Warszawa
Adres: Moniuszki 1A
Miejsce szkolenia: Sale konferencyjne
Termin: 08 Grudnia 2016
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Zdobądź narzędzia, dzięki którym Twój dział HR będzie działał jeszcze skuteczniej.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

HR PRZY KAWIE

KRÓLESTWO  CASE'ÓW HRBP

Konferencja odbędzie się 8 grudnia 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Cedoz przy ul. Stanisława Moniuszki 1a.

Serdecznie zapraszamy na Konferencję podsumowującą Konkurs  TOP HRBP 2016.

Podczas spotkania będą Państwo mieli okazję poznać laureatów oraz organizatorów konkursu TOP HRBP 2016.

W ramach wystąpień przedstawimy Państwu:

  • przykłady projektów zrealizowanych przez HRBP, które były przedmiotem konkursu,
  • koncepcje efektywnej współpracy działu HR z obszarami biznesowymi,
  • projekty Stowarzyszenia PSTD działającego na rzecz środowiska HR

Kto powinien wziąć udział ?

Wszystkie osoby zainteresowane efektywnym realizowaniem zadań HRBP oraz wdrażaniem tej funkcji w organizacji. Tak więc jeśli jesteś szefem działu HR, aktywnym HR Biznes Partnerem, specjalistą HR przygotowującym się do podjęcia roli partnera biznesowego lub po prostu chcesz wspierać swoją firmę w rozwoju to serdecznie Cię zapraszamy.

Konferencja w głównej mierze ma na celu zaprezentować case-y HR Biznes Parterów, którzy są laureatami Konkursu. Decyzja zapadnie w dniu 22 listopada, kiedy to odbywa się ostatni z jego etapów. Nazwiska, stanowiska i tytuły casów zostaną niezwłocznie uzupełnione w programie tj. w dniu 23 listopada.

 


HR PRZY KAWIE 2016

Szkolenie odbędzie się: 08 Grudnia 2016r.

Program

Rejestracja uczestników  

Efektywność zadaniowa pracowników  

Katarzyna Meysztowicz

Projekt Stowarzyszenia PSTD – Badanie Efektywności Inwestowania w Kapitał Ludzki – obszar HRBP  

Adam Sobiechart - załozyciel i współwłaściciel VR Training

 

 

Konkurs TOP HRBP – uroczyste ogłoszenie laureatów Konkursu  

Monika Ziaja, Menedżer merytoryczny Konkursu oraz Monika Smulewicz, Juror Konkursu.

Przerwa kawowa  

Wystąpienie laureata konkursu: Optymalizacja struktur organizacji  

Stanisława Dalczyńska - HR BP - Tesco Polska

Wystąpienie laureta konkursu: Projekt budowania ścieżek kariery jako przykład realizacji przez HR potrzeb biznesowych.  

Kinga Żenowska-Sztolcman - HR Manager AutoVision 

Przerwa kawowa  

Wystąpienie laureata konkursu: Praktyka działania jako HR BP  

Justyna Kozub - HR Manager Berner Polska Sp z o.o.

Wystąpienie laureata konkursu: Projekty rozwojowe w realiach Spółki Skarbu Państwa  

Katarzyna Witkowska - Główny Specjalista (odpowiednik HR BP) - Polfa Tarchomin S.A.

Przerwa kawowa, poczęstunek  

Wystąpienie laureata konkursu: Wsparcie i gruntowanie pozycji na przykładzie projektu APPLECEMENT. Nowej twarzy rekrutacji ACCOR  

Paweł Jastrzębski - HR Coordinator ACCOR HOTELS/ORBIS S.A.

Podsumowanie i zakończenie konferencji  


 
Kto powinien wziąć udział ?
  • dyrektorzy HR
  • HR Biznes Partnerzy
  • kierownicy działów kadr
  • specjalisci ds kadr


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Katarzyna Meysztowicz

Katarzyna Meysztowicz

Katarzyna Meysztowicz Partner w firmie doradczej Tangerine, konsultant HR Od 13 lat związana jest z branżą doradczą w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Tworzy rozwiązania oraz realizuje projekty w zakresie: badania i podnoszenia efektywności środowiska pracy, wdrażania modelu HR Business Partneringu, optymalizacji procesów HR, zarządzania kompetencjami, badania kompetencji metodą AC/ DC, badania predyspozycji zawodowych, prowadzenia procesów coachingowych oraz programów rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych. Aktywny członkiem stowarzyszenia Polish Society for Training and Development w ramach, którego prowadzi 3 projekty dla środowiska branżowego w obszarze HR: Klub HR Business Partnera (założyciel, menedżer), HPI Standard – audyt efektywności środowiska pracy (twórca narzędzia badawczego, ekspert) i Ogólnopolski Konkurs TOP HR BP (opiekun merytoryczny, członek kapituły). Członek założyciel HRD Klaster - Innowacyjne Inwestycje w Rozwój Kapitału Ludzkiego, członek Polskiego Stowarzyszenia HR BP. Autor artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, publikowanych na łamach magazynu „Personel i Zarządzanie”. Prelegent na konferencjach poświęconych nowoczesnym trendom w obszarze HR.

Monika Ziaja

Monika Ziaja

Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Inżynieria Środowiska. Posiada doświadczenie zawodowe związane z branżą farmaceutyczną, ubezpieczeniową, obrotem nieruchomościami. Odpowiadała za usprawniania procesów sprzedażowych oraz była odpowiedzialna za projektowanie systemu ocen, motywacyjnego oraz systemu szkoleń Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Farmaceutyczno – Medycznych oraz Agentów obrotu nieruchomościami. Licencjonowany konsultant SEB/SEA projektuje narzędzia i systemy do polityki szkoleniowej Realizowała projekty kompleksowego wdrażania systemów szkoleniowych, a także przeprowadziła badania rentowności szkoleń ( między innymi w Bank Śląski, Kruk S.A., Bims Plus, Skraw-Mech, PKP Intercity, PKP Energetyka, Animex, Tauron Dystrybucja, UM st. Warszawy). Projektowała politykę trenerów wewnętrznych (PKP Intercity, Poczta Polska) oraz ją wdrażała (PKP Intercity). Prowadzi szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług konsultingowych np: Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych, Efektywność biznesowa działań rozwojowych oraz inne moduły, które są wynikiem doświadczeń w strukturach sprzedażowych tj. techniki sprzedaży, zarządzanie terenem, zarządzanie czasem, delegowanie, budowanie zespołu, obsługa klienta, autoprezentacja czy efektywna komunikacja. Jest menedżerem projektów w Polish Society for Training and Development – aktualnie w pierwszym Badaniu benchmarkingowym polityki szkoleniowej w polskich przedsiębiorstwach, którego jest współtwórcą. Była konsultantem dla PARP w projekcie Rozwiązania jutra w HR.Jest wykładowcą Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie gdzie prowadzi zajęcia z Zarządzania Procesami Szkoleniowymi oraz Budowania Prorozwojowej Kultury Organizacji. Prelegent konferencji i seminariów dla środowiska HR. Ukończyła Akademię Mistrzów Treningu na poziomie profesjonalista przy GT Mentor. Jest akredytowanym Coachem ICF.

Monika Smulewicz

Monika Smulewicz

Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton. Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych. Monika związana jest z firmą od 2007 roku. Menedżer, z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na bieżąco czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów projektowych. Monika buduje trwałe relacje z klientami, których fundamentem są wzajemny szacunek, najwyższa staranność i elastyczność w reagowaniu na potrzeby i wymagania klientów związane z ich dynamicznym rozwojem. W gronie klientów outsourcingu Grant Thornton znajdują się między innymi przedsiębiorstwa notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz firmy należące do listy 500 największych podmiotów w naszym kraju. Monika Smulewicz jest ekspertem w dziedzinie kadrowo-płacowej, z bogatym doświadczeniem szkoleniowym, doradczym i zamiłowaniem trenerskim. Wykładowca liczących się uczelni wyższych. Ceniona prelegentka konferencji i kongresów. Autorka specjalistycznych publikacji, aktywnie współpracująca z branżowymi mediami. Jej misją zawodową jest „dzielenie się wiedzą specjalistyczną w celu podniesienia jakości usług świadczonych przez przedsiębiorstwa na rzecz pracowników.”

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart Założyciel i współwłaściciel VR Training, pierwszej w Polsce firmy realizującej szkolenia interpersonalne z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. Jako narzędzie wspierające proces szkoleniowy od dłuższego czasu wykorzystuje elementy grywalizacji oraz gier szkoleniowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze rozwoju pracowników - szkoleń, coachingów, programów rozwojowych, menedżerskich, zarządzania talentami. Zdobywał je zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, instytucji finansowych i mediów. Jest także coachem ICC. Obecnie w trakcie certyfikacji trenerskiej Standardu HRD BP oraz konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Swoje szkoleniowe doświadczenia, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).


Co obejmuje cena

Kształtowanie polityki szkoleniowej w firmie

Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partner
Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.