Konferencja  Prawo pracy, płace, ubezpieczenia

HR PRZY KAWIE

18
Listopada

Miejscowość: Warszawa
Adres: Moniuszki 1A
Miejsce szkolenia: Sale konferencyjne
Termin: 18 Listopada 2015
Cena: Udział bezpłatny

Organizator

Zdobądź narzędzia, dzięki którym Twój dział HR będzie działał jeszcze skuteczniej.

Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń

O szkoleniu

HR PRZY KAWIE

18 listopada 2015 r., Warszawa

POTENCJAŁ LUDZI WYKORZYSTANY W SUKCESIE ORGANIZACJI

Kompetencje, motywacja i zaangażowanie w świecie kontroli, wskaźników i rezultatów

sprawdź jak w prosty i praktyczny sposób możesz poznać narzędzia,

które pozwolą Ci modelować procesy HR zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów

i dać silny impuls do rozwoju dla Twojej firmy.

Dział HR od dwóch dekad transformuje z prostego administrowania kadrami do strategicznego działu w przedsiębiorstwie.

 

Wymaga się od HR wspierania biznesu i wpływu na przewagę konkurencyjną firmy.

Dla wielu menedżerów HR oznacza to zmianę strategii personalnej, dotychczas stosowanych metod postępowania  a co za tym idzie także własnego

rozwoju.

 

Podczas konferencji przedstawiciele HR, będą mogli zainspirować się innowacyjnymi koncepcjami, pozyskać do swojej praktyki sprawdzone narzędzia i metodyk,

by zgodnie z Zasadą Paretto, niewielkim nakładem sił, wprowadzając ograniczone zmiany w procesach, uzyskiwać spore rezultaty w budowaniu zaangażowania, motywacji pracowników jednocześnie dające silne przełożenie na efektywność i skuteczność ich pracy


HR PRZY KAWIE

Szkolenie odbędzie się: 18 Listopada 2015r.

Program

Rejestracja uczestników  

Rozpoczęcie konferencji  

Jak coachingowe podejście pozwala HR poprawić efektywność biznesową projektów HRD i budować wyjątkowe relacje ze swoimi klientami wewnętrznymi?  

Przerwa kawowa  

 

Szacowanie potencjału językowego pracowników i kształtowanie polityki szkoleniowej  

Elżbieta Kozioł – metodyk i trener Lang LTC oraz egzaminator Cambridge English. Specjalistka w zakresie organizacji szkoleń językowych w korporacjach. Nauczyciel z wieloletnim stażem w prowadzeniu kursów egzaminacyjnych oraz Business English, pracuje z osobami  zajmującymi  samodzielne  stanowiska w międzynarodowych korporacjach.  Autorka serii artykułów w Personelu i Zarządzaniu, poświęconych miękkim umiejętnościom biznesowym oraz ciekawym zjawiskom dotyczącym języka angielskiego.

 

Kontraktowanie usług szkoleniowych i doradczych z wykorzystaniem elementu "premii za wyniki", jako żródło bezpieczeństwa, efektywności i controllingu dla HR  

Paweł Kopijer, 2CC Consulting

Przerwa kawowa  

Rozwiązania e-learningowe w służbie partnerstwa biznesowego HR  

FINAŁ KONKURSU HR BUSINESS PARTNER 2015  

Przerwa kawowa, poczęstunek  

Prezentacja laureatów konkursu ( 3 pierwsze miejsca)  

Przerwa kawowa  

Prezentacja osób wyróżnionych  

Zakończenie konferencji  


 
Kto powinien wziąć udział ?
  • dyrektorzy HR
  • HR Biznes Partnerzy
  • kierownicy działów kadr
  • specjalisci ds kadr


Prelegenci


Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.


Paweł Kopijer

Paweł Kopijer

konsultant SEB, ROI, trener, wykładowca, coach Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); obecnie prezes zarządu polskiego oddziału American Society for Training and Development; wiceprezes polskiego oddziału European Coaching Institute, prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; prezes 2C Consulting sp. z o.o., uczestnik i prelegent wielu międzynarodowych konferencji HR oraz misji studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, dyrektor zarządzający w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, specjalista ds. szkoleń, HR menedżer w spółce z branży IT. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Ekspert i wykładowca w projektach unijnych takich jak Inwestycja w Kadry; aktualne zainteresowania: optymalizacja procesów szkoleniowych w polskich organizacjach, nowoczesne metody oceny efektów biznesowych polityki szkoleniowej, szacowanie wskaźnika ROI dla inwestycji szkoleniowych od lat współpracuje jako dziennikarz i publicysta z miesięcznikiem Personel i Zarządzanie, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck).

Elżbieta  Kozioł

Elżbieta Kozioł

Elżbieta Kozioł – metodyk i trener Lang LTC oraz egzaminator Cambridge English. Specjalistka w zakresie organizacji szkoleń językowych w korporacjach. Nauczyciel z wieloletnim stażem w prowadzeniu kursów egzaminacyjnych oraz Business English, pracuje z osobami zajmującymi samodzielne stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Autorka serii artykułów w Personelu i Zarządzaniu, poświęconych miękkim umiejętnościom biznesowym oraz ciekawym zjawiskom dotyczącym języka angielskiego

Katarzyna Kaźmierczak

Katarzyna Kaźmierczak

Trener, konsultant, coach, partner zarządzający firmy szkoleniowej K2 Training. Psycholog społeczny (SWPS Warszawa). Specjalizuje się w projektowaniu, koordynowaniu i prowadzeniu procesów rozwojowych z zakresu komunikacji, efektywności osobistej oraz tematyki zarządzania. Prowadzi również coaching kariery (wsparcie w świadomym planowaniu ścieżki zawodowej) oraz doradztwo w zakresie atrakcyjnych dokumentów aplikacyjnych i budowania wizerunku w sieci. Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu (Schenk Institute). Ukończyła kurs coachingu realizowany przez Grupę TROP. Regularnie podwyższa swoje kompetencje trenerskie i coachingowe uczestnicząc w kursach, szkoleniach i spotkaniach branżowych. Wspieraniem rozwoju zajmuje się już ponad 5 lat. Jako konsultant i trener współpracuje z organizacjami wykorzystując metodologię SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo). Posiada kompetencje w używaniu narzędzi do mierzenia efektywności biznesowej szkoleń. Autorka publikacji do pism i portali branżowych takich jak: Nowoczesna Firma, HR Leader Program, EduBroker. Wybrani klienci: LOTTE Wedel Sp. z o.o., Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Główny Urząd Statystyczny, Bank Pocztowy, Bank Zachodni WBK, czy Przewozy Regionalne.


Co obejmuje cena

Kształtowanie polityki szkoleniowej w firmie

Warunki uczestnictwa

Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.

Partnerzy

partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartnerpartner
partnerpartnerpartner
Reklama

Copyright © 2019 Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies i tym samym akceptuję politykę prywatności.