Konferencja Prawo pracy, płace, ubezpieczenia
Miejscowość: Warszawa
Adres: Al.Jerozolimskie 123A
Miejsce szkolenia: Golden Floor Plaza Warszawa
Termin: 18 Marca 2015
Cena: Udział bezpłatny
Zdobądź narzędzia, dzięki którym Twój dział HR będzie działał jeszcze skuteczniej.
Wstęp darmowyZakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń
18 marca 2015 r., Warszawa
sprawdź w jak w prosty i praktyczny sposób możesz poznać narzędzia,
Wymaga się od HR wspierania biznesu i wpływu na przewagę konkurencyjną firmy.
Dla wielu menedżerów HR oznacza to zmianę strategii personalnej, dotychczas stosowanych metod postępowania a co za tym idzie także własnego
rozwoju.
Podczas konferencji przyjrzymy się dokładniej oczekiwaniem zarządów wobec HR, narzędziom rynkowym, które wspierają pracę menedżerów HR,
ograniczając ich zaangażowanie jednocześnie dając dobre rezultaty zarówno w obszarze rozwoju ludzi, usługach rekrutacyjnych czy systemach
motywacyjnych.
Szkolenie odbędzie się: 18 Marca 2015r.
Paweł Kopijer, Prezes Zarządu 2CC
Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska, koordynator projektu PSTD
Katarzyna Meysztowicz - partner i konsultantka firmy doradczej Tangerine gdzie odpowiada za budowanie strategii rozwoju oraz politykę produktową firmy, a także opracowywanie i wdrażanie rozwiązań i narzędzi HR
Prelegenci
Wykorzystaj doświadczenia polskich ekspertów.
Przekonaj się, jak ich praktyczna, pełna wiedza może pomóc Ci radykalnie zmniejszać koszty i odnosić coraz większe sukcesy.
konsultant SEB, ROI, trener, wykładowca, coach Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); obecnie prezes zarządu polskiego oddziału American Society for Training and Development; wiceprezes polskiego oddziału European Coaching Institute, prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; prezes 2C Consulting sp. z o.o., uczestnik i prelegent wielu międzynarodowych konferencji HR oraz misji studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, dyrektor zarządzający w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, specjalista ds. szkoleń, HR menedżer w spółce z branży IT. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Ekspert i wykładowca w projektach unijnych takich jak Inwestycja w Kadry; aktualne zainteresowania: optymalizacja procesów szkoleniowych w polskich organizacjach, nowoczesne metody oceny efektów biznesowych polityki szkoleniowej, szacowanie wskaźnika ROI dla inwestycji szkoleniowych od lat współpracuje jako dziennikarz i publicysta z miesięcznikiem Personel i Zarządzanie, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck).
Katarzyna Meysztowicz Partner w firmie doradczej Tangerine, konsultant HR Od 13 lat związana jest z branżą doradczą w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Tworzy rozwiązania oraz realizuje projekty w zakresie: badania i podnoszenia efektywności środowiska pracy, wdrażania modelu HR Business Partneringu, optymalizacji procesów HR, zarządzania kompetencjami, badania kompetencji metodą AC/ DC, badania predyspozycji zawodowych, prowadzenia procesów coachingowych oraz programów rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych. Aktywny członkiem stowarzyszenia Polish Society for Training and Development w ramach, którego prowadzi 3 projekty dla środowiska branżowego w obszarze HR: Klub HR Business Partnera (założyciel, menedżer), HPI Standard – audyt efektywności środowiska pracy (twórca narzędzia badawczego, ekspert) i Ogólnopolski Konkurs TOP HR BP (opiekun merytoryczny, członek kapituły). Członek założyciel HRD Klaster - Innowacyjne Inwestycje w Rozwój Kapitału Ludzkiego, członek Polskiego Stowarzyszenia HR BP. Autor artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, publikowanych na łamach magazynu „Personel i Zarządzanie”. Prelegent na konferencjach poświęconych nowoczesnym trendom w obszarze HR.
Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska-Konsultant SEB/SEA, coach, trener. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Studiów Podyplomowych – Psychologia Społeczna – Zarządzanie Rozwojem Organizacji. Od stycznia 2011 r certyfikowany Coach ICC. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Grupie PZU, najpierw w Pionie Sprzedaży, a następie w Pionie Zarządzania Zasobami Ludzkimi, odpowiadała między innymi za szkolenia i rozwój ponad 1000 pracowników oraz wypracowanie i wdrożenie polityki coachingowej w całej Organizacji, wspierała również Szefów Pionów w realizacji założeń biznesowych. Pracowała z sukcesami jako coach z kierownikami liniowymi. Wykładowca na SWPS.
Monika Skorykow Marketing & Sales Manager w Training Broker. Broker szkoleń i specjalista od komunikacji. Doświadczenia zdobywała najpierw jako uczestnik, później jako lider zespołów projektowych w zakresie komunikacji marketingowej oraz budowania marki. Zwolennik i praktyk skupiania ludzi wokół celu, motywowania oraz angażowania do osiągania go.
Rejestracja uczestników
Warunki uczestnictwa: udział w konferencji jest bezpłatny jednak z uwagi na ponoszone przez organizatora koszty, bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa na 2 dni przed planowanym terminem pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji e-mailem lub faksem do organizatora konferencji. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym lub w przypadku nieprzesłania rezygnacji i nieobecności na konferencji organizator pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji z przyczyn niezależnych oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. W przypadku odwołania konferencji przez organizatora lub zmiany terminu klienci nie ponoszą żadnych kosztów.
Copyright © 2024 Wiedza i Praktyka